2017-08-08, 00:44
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Jag har missat en hel del ser jag.Kallade pappan det för världens story,och var kan jag läsa det?Kommer ju inte in i sekten
Citera
2017-08-08, 00:50
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kneckedamen1
Jag har missat en hel del ser jag.Kallade pappan det för världens story,och var kan jag läsa det?Kommer ju inte in i sekten

Välkommen!

Ja, i ett inlägg i sekten tyckte pappan, att det borde skrivas mer om försvinnandet i media, eftersom det är "Världens Story!"
Just det finns inte med i trådstarten, men MYCKET annan bra information, och kartor!
Senast redigerad av NinaBe 2017-08-08 kl. 00:54.
Citera
2017-08-08, 00:57
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Det var ju också ett uttryck Satt och läste,men har glömt var,om en kille som är lika gammal som P och som också studerat i Falun.Hur utvecklades det?
Citera
2017-08-08, 01:02
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Det var ju också ett uttryck Satt och läste,men har glömt var,om en kille som är lika gammal som P och som också studerat i Falun.Hur utvecklades det?

Ja, pappan skrev så i ett inlägg i sekten!

Det var säkert här Du läste det!
Det är fler, som funderar på den studenten!
Citera
2017-08-08, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Kanske helt OT, men jag tar det ändå...

Det finns en otäckt creepy psyksjuk man vid namn L*nn*rt Bl*dh som just nu åker runt i Sverige och spelar in rapporter på sin egen YouTube Kanal. Det finns en tråd om honom här:
www.flashback.org/t2753984

Nu har han tältat utanför Hallsberg några dagar. Häromnatten blev han anfallen och misshandlad av tre killar på EPA-traktorer när han låg i tältet. Det är väl 0,005% chans att det har någon koppling till Patrik men kunde inte låta bli ett tänka på att det alltså finns ett gäng som oprovocerat misshandlar en man som ligger och sover utomhus....

Om Patrik, mot förmodan, blivit utsatt för brott så är det ju mer sannolikt att det är lokala bönder i stil med dessa EPA-killar än att det handlar om ouppklarade narkotikaaffärer och annat som det har spekulerats löst kring. Trots att det känns ytterst osannolikt kan det ju, iaf i teorin, vara så att Patrik på något sätt blivit jagad av lokala EPA-bönder, släppt resväskan och sprungit därifrån. Det skulle då kunna förklara väskornas placering, men detta är bara en osannolik teori och inget som jag på något sätt har belägg för.
Citera
2017-08-08, 01:24
Medlem
Kneckedamen1s avatar
[quote=NinaBe|61432369]Ja, pappan skrev så i ett inlägg i sekten!

Det är fler, som funderar på den Ja,det lät som om det var värt att kolla upp.Jag tycker också att det är väldig mystik kring mångt och mycket 🤔.Har han någon diagnos,psykisk sjukdom?Medicinerar han?OM han nu har avvikit frivilligt,har han medicinerna med sig eller låg de i väskan?Och inga uppgifter om att de har kollat igenom datorn?Eller vad behövs för att de ska kunna/få göra det?Många frågor men jag är nog inte ensam om dem.
Citera
2017-08-08, 01:43
Medlem
Priv-Investigators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hur ser statistiken ut för de som brukar droger?

Nej, jag påstår inte att P använder droger, dock så är det inte uteslutet.

Teorin som går ut på att P tog livet av sig, det kan mycket väl vara så. Men i så fall bör något ha utlöst detta agerande när han satt på tåget. Något kan ha sagts eller gjorts när P satt på tåget i Hallsberg eller strax innan. Frågan är vad och vem i så fall.

Statistik om hur ofta de som missbrukar droger utsätts för brott vet jag inte, om det var det du undrade över.
Citera
2017-08-08, 02:13
Medlem
NinaBes avatar
[quote=Kneckedamen1|61432455]
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Ja, pappan skrev så i ett inlägg i sekten!

Det är fler, som funderar på den Ja,det lät som om det var värt att kolla upp.Jag tycker också att det är väldig mystik kring mångt och mycket 🤔.Har han någon diagnos,psykisk sjukdom?Medicinerar han?OM han nu har avvikit frivilligt,har han medicinerna med sig eller låg de i väskan?Och inga uppgifter om att de har kollat igenom datorn?Eller vad behövs för att de ska kunna/få göra det?Många frågor men jag är nog inte ensam om dem.

Du är låååååååångt ifrån ensam med, att ha frågor i parti och minut!
Patriks dator är kontrollerad.
Jag vet dock inte om det är den, som han hade med sig, som undersökts.
Hans Facebookinställningar är ändrade.
Föräldrarna har ju gått ut med, att Patrik var deprimerad, utarbetad och förmodligen hade drabbats av en psykos. Samt är förvirrad och har dåligt lokalsinne.
Jag vet inte om Patrik medicinerade!
Läs gärna "sammanfattning" och titta på de uppdaterade kartor, som finns i trådstarten!
Citera
2017-08-08, 02:32
Medlem
Kneckedamen1s avatar
[quote=NinaBe|61432644]
Citat:

Du är låååååååångt ifrån ensam med, att ha frågor i parti och minut!
Patriks dator är kontrollerad.
Jag vet dock inte om det är den, som han hade med sig, som undersökts.
Hans Facebookinställningar är ändrade.
Föräldrarna har ju gått ut med, att Patrik var deprimerad, utarbetad och förmodligen hade drabbats av en psykos. Samt är förvirrad och har dåligt lokalsinne.
Jag vet inte om Patrik medicinerade!
Läs gärna "sammanfattning" och titta på de uppdaterade kartor, som finns i trådstarten!
😂 okej.Det är oxo nåt som förbryllar mig,hur har de (fötäldrarna?) fått tillstånd att ändra hans fb inställningar?Det kan väl bara ändras om personen är avliden eller med hans tillstånd 🤔.
Citera
2017-08-08, 02:54
Medlem
NinaBes avatar
[quote=Kneckedamen1|61432700
😂 okej.Det är oxo nåt som förbryllar mig,hur har de (fötäldrarna?) fått tillstånd att ändra hans fb inställningar?Det kan väl bara ändras om personen är avliden eller med hans tillstånd 🤔.[/QUOTE]

Det verkar, som om polisen kan ge tillstånd!
Vi har diskuterat det en del!
I sekten stod det, att en av Patriks kamrater blivit kontaktad så de har valt, att stänga av funktionen, som visar hans vänlista....
Det har inte stått, vad jag vet, vilka ändringar, som gjorts.
Vi har upptäckt det...helt apropos.
Citera
2017-08-08, 06:50
Medlem
Kneckedamen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det verkar, som om polisen kan ge tillstånd!
Vi har diskuterat det en del!
I sekten stod det, att en av Patriks kamrater blivit kontaktad så de har valt, att stänga av funktionen, som visar hans vänlista....
Det har inte stått, vad jag vet, vilka ändringar, som gjorts.
Vi har upptäckt det...helt apropos.
Undrar vad som sker innanför "väggarna" i sekten egentligen?Eller är det för att det är stängt som nyfikenheten stegras och man får känslan av att det är något de trycker på,hmmm 🤔.Var inne nu och tänkte jag skulle läsa gamla kommentarer,men det syntes inga alls.För bara några dagar sen kunde man läsa dem,fast det gick inte kommentera.Lite snopet 🙄
Citera
2017-08-08, 07:10
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hur ser statistiken ut för de som brukar droger?

Nej, jag påstår inte att P använder droger, dock så är det inte uteslutet.

Teorin som går ut på att P tog livet av sig, det kan mycket väl vara så. Men i så fall bör något ha utlöst detta agerande när han satt på tåget. Något kan ha sagts eller gjorts när P satt på tåget i Hallsberg eller strax innan. Frågan är vad och vem i så fall.

P har säkerligen testat droger som tyvärr många unga har gjort någon gång, oftast leder det ju inte till missbruk.
Men eftersom han tydligen känt sig deprimerad och varit utarbetad sista tiden så är det inte ovanligt/omöjligt att han börjat självmedicinera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in