2017-08-07, 22:36
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monco
Tvärtom, den här typen av juggar är exakt vad landet behöver.

Män som faktiskt står upp och sätter hårt mot hårt istället för att böja sig som den klassiska töntsvennen. Tänk om svenska män hade gjort så här när packet började våldta, då hade vi inte haft någon epidemi. Men svensken föredrar att gå i fackeltåg till stöd för gärningsmannen eller att lipa på flashback.

"Ja, bra du invandrare, du är en BRA invandrare, bättre än dem där tråkiga och fega svenskarna".

Du inser att du resonerar på exakt samma sätt som pk-asen? Juggar hör inte hemma i Sverige, de har sina egna hemländer, inbördeskriget var slut för längesedan, hur länge ska man vara på flykt egentligen?

Eller är det som så att de är kriminella avskum som alla andra invandrar-grupper? Lycksökare som inser att man kan begå brott utan repressalier på svensk mark?
Citera
2017-08-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Orsaken att vi inte har behövt kämpa för vår självständighet är för att vi har vunnit de flesta krig vi har tagit oss för. Albanerna däremot, har ni någonsin vunnit något krig? Er frihet vann ni med hjälp av Ryssarna och andra krig var ju mest inbördes där man tävlade om vem som skulle vara högsta stamhövding.
Självklart har vi vunnit flera krig. Albanerna har krigat mot turkarna i åratal.
Vadå med hjälp av Ryssarna? Klart säger du som är kommunist något liknande. Du är nog irriterad att vi kom loss från kommunismens klor.
Citera
2017-08-07, 22:44
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Jag är inte beredd att döda någon. Jag vill gärna förbjuda folk med rasistiska åsikter att få uttrycka de offentligt eftersom det kränker andra människor.

Det är som med pedofili. Du får gärna runka hemma din egen soffa och tänka på barn, men så länge du går ut och kränker barn IRL så ska du sitta inne i fängelse.
Samma sak med nazister och rasister. Det är en privatsak.
Likadant med religion. Det är en privatsak och inge som ska prackas på andra.

Människor får runka samtidigt som de luktar på en disktrasa om de så vill, eller tillbe ett blåbär... jag bryr mig inte... men så länge de går ut över andra så sak de fan bort.

Svartskallar hör hemma på jordklotet, precis som du och jag. Sverige är bara en gräns på ett papper. Finns ingen osynlig lag som säger att hudfärg inte får röra sig fritt.
Det är bara människors fantasi som hittat på att vissa människor inte ska få röra sig fritt.
Och de människornas ska fråntas makt eftersom det skadar människans utveckling på jorden.

Jag är helsvensk hela vägen ner till Dacke.... så jag har rätt att uttrycka mig hur fan jag vill.
Men jag tycker du ska sätta dig ner och fundera på ditt självhat.

Så om pedofiler inom den privata sfären knullar barn så är det okej, så länge de inte kränker barnen de har sex med? Det är ju kärlek?

Inser du inte att dina resonemang inte fungerar, du prackar på mig din religion, du prackar på dig ditt tankesätt och kränker min rätt att vilja leva med mitt eget folk, såsom vi har fått göra i minst 10 000 år. Det är du som rubbar naturen, det är din religion som rubbar status-quo och kränker vår vilja att få leva i frihet som ett eget folk.

Nationer må vara gränser på ett papper men det finns rasskillnader och att förneka detta är som att förneka att det finns män och kvinnor och det existerar biologiska och genetiska skillnader mellan dessa. Det är att förneka kall fakta, verkligheten. I och med detta kränker du svenskarna ytterligare och med din ideologi som du försvarar försätter oss i en reell fara, där vitt spridda folk inser och ser dessa rasskillnader och handlar utifrån vad som är bäst för sitt folk, eftersom det är så folk i gemen gör. Och när det kommer till olika folk med spridda intressen och konkurrens om samma resurser så blir det intressekonflikter, vilket mycket möjligt kan utmynna i inbördeskrig. Något som i framtiden ser ut att kunna bli en möjlighet i Sverige.

Så tack Hushpuppydarling, i din "godhet" har du gett oss ett inbördeskrig. Verkligen hyggligt av dig.
Citera
2017-08-07, 22:48
Medlem
PingPongZongs avatar
Otroligt så det blivit ute i småbyarna. Det är alltså Tobias Malvå fd by det här händer i? Hade vart intressant om detta skett på 80-90när det garanterat fanns massor med svenskar som var redo att ta kampen på gatan. Gamla fina skånebyarna. Det är 90talisterna som måste vara frontkämpar nu, kanske en del tidiga 2000 och sena 80talister.
Citera
2017-08-08, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
"Ja, bra du invandrare, du är en BRA invandrare, bättre än dem där tråkiga och fega svenskarna".

Du inser att du resonerar på exakt samma sätt som pk-asen? Juggar hör inte hemma i Sverige, de har sina egna hemländer, inbördeskriget var slut för längesedan, hur länge ska man vara på flykt egentligen?

Eller är det som så att de är kriminella avskum som alla andra invandrar-grupper? Lycksökare som inser att man kan begå brott utan repressalier på svensk mark?

Hade en bosnisk s.k högpresterande familj boendes i grannhuset i kanske 4 år var det. Sjukt trevliga utåt, sadister innåt. Dom höll på döda sina döttrar.
Citera
2017-08-08, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Otroligt så det blivit ute i småbyarna. Det är alltså Tobias Malvå fd by det här händer i? Hade vart intressant om detta skett på 80-90när det garanterat fanns massor med svenskar som var redo att ta kampen på gatan. Gamla fina skånebyarna. Det är 90talisterna som måste vara frontkämpar nu, kanske en del tidiga 2000 och sena 80talister.

Yup. Dom måste steppa upp som fred aistaire nu.

Släpp pungen å onlinesvammelspelandet och inse att det håll er på blåsa in en skitstorm som inte är å leka med.
Citera
2017-08-08, 00:47
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Hade en bosnisk s.k högpresterande familj boendes i grannhuset i kanske 4 år var det. Sjukt trevliga utåt, sadister innåt. Dom höll på döda sina döttrar.

Det handlar inte om hur de är som människor. De handlar om att de inte är svenskar och att de har sina egna hemländer att bo i. Vi måste se över vårt eget land och därtill hör det till att Sverige är landet där svenskarna bor i.
Citera
2017-08-08, 01:58
Medlem
ExtremParanoias avatar
Dom afghanska barnen har väll sexuellt trakasserat albanskorna likt dom gör till våra svenskor. Skillnaden är att albanerna är män nog att göra upp med dessa sandnegrer. Svensken däremot tror att det är genom att lägga en lapp i en viss låda vart fjärde år som upprättelsen kommer.

Vi svenska män borde skämmas som inte står upp för våra kvinnor
Citera
2017-08-08, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sueco2

Tänk själva,

näää, vi tänker inte tänka nå mer. Det är allt detta fega undfallande tänkande 25 steg framåt som gör att svennen stympar sig själv och sätter upp mentala hinder medans han blir minoritet i sitt eget land. Hade svennarna piskat ihop 50 st lets-dance velourfarsor i cykelhjälm på jämställd pappaledighet och spöat 30årigar skäggbarn hade det varit intressant och se hur media reagerat. Jag tror dom ej lyckats med nån häxjakt på 50 st dock, såvida inte den typiskt svenska övertron på överhögheten satt så långt inne att dom gick o anmälde sig självaefteråt Gå bara och gör det din fjant och sluta tänkt så mkt på vilka hemska ord media kommer kasta på dig sen.

Albanerna lyckades på ett par timmar(?) med vad norra europas samlade höger ej lyckats med på 85 år. Det är en eloge till dem men en ännu större förtjänad spottloska i ansiktet på nordiska "män"
Citera
2017-08-08, 07:03
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Det här är inte ditt land, du är inte svensk. Ju fortare du inser detta desto mindre problem kommer du få i framtiden när måttet är rågat.

Att komma med personpåhopp visar på att du egentligen inte har så mycket att komma med, utan du blev i det snarare förnärmad av den bistra sanningen. Du är inte svensk, du befinner dig på svensk mark. Får du ihop ekvationen?

Fast Albanen har ju rätt. Gör sanningen ont månne? Svennen är en cuck.
Citera
2017-08-08, 09:40
Medlem
sueco2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
näää, vi tänker inte tänka nå mer. Det är allt detta fega undfallande tänkande 25 steg framåt som gör att svennen stympar sig själv och sätter upp mentala hinder medans han blir minoritet i sitt eget land. Hade svennarna piskat ihop 50 st lets-dance velourfarsor i cykelhjälm på jämställd pappaledighet och spöat 30årigar skäggbarn hade det varit intressant och se hur media reagerat. Jag tror dom ej lyckats med nån häxjakt på 50 st dock, såvida inte den typiskt svenska övertron på överhögheten satt så långt inne att dom gick o anmälde sig självaefteråt Gå bara och gör det din fjant och sluta tänkt så mkt på vilka hemska ord media kommer kasta på dig sen.

Albanerna lyckades på ett par timmar(?) med vad norra europas samlade höger ej lyckats med på 85 år. Det är en eloge till dem men en ännu större förtjänad spottloska i ansiktet på nordiska "män"
Jag vet inte så mycket om albaner mer än att de är duktiga på att fly.
Men dina hjältar i Hörby kanske tillhör den dynghög av parasiter som inte har kommit av flyktingskäl?
Citera
2017-08-08, 11:57
Medlem
Som sagt, skulden för det här bär albanerna! 30 år har man haft på sig att komma in i det svenska samhället. 30 år(!!!) Samtidigt förundras jag över hur många av er tycks kunna leva lyxigt utan att ni har någon inkomst. Helt jävla ofattbart!

De enda som tycks kunna göra rätt för sig, jobba, betala skatt, respektera regler och lagar är troende kristna och muslimska albaner. Resten av er med skitsnack om en "albansk kultur" visar bara en attityd som inte hör hemma i det här landet. Era otacksamma konsumbananer, ni förtjänade inte ens att från början släppas in i det här landet. Ni saknade asylskäl för att ni var ekonomiska flyktingar. Många betedde sig som djur mot soc.folk för att de inte fick uppehållstillstånd. "varför får bosnierna stanna men inte vi?" Jo, för att ni saknar asylskäl era vidriga pack. Friggan Friggebo gjorde helt rätt som skeppade ut er.

sueco, jag gillar din bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in