Citat:
Ursprungligen postat av
hushlittledarling
Jag är inte beredd att döda någon. Jag vill gärna förbjuda folk med rasistiska åsikter att få uttrycka de offentligt eftersom det kränker andra människor.
Det är som med pedofili. Du får gärna runka hemma din egen soffa och tänka på barn, men så länge du går ut och kränker barn IRL så ska du sitta inne i fängelse.
Samma sak med nazister och rasister. Det är en privatsak.
Likadant med religion. Det är en privatsak och inge som ska prackas på andra.
Människor får runka samtidigt som de luktar på en disktrasa om de så vill, eller tillbe ett blåbär... jag bryr mig inte... men så länge de går ut över andra så sak de fan bort.
Svartskallar hör hemma på jordklotet, precis som du och jag. Sverige är bara en gräns på ett papper. Finns ingen osynlig lag som säger att hudfärg inte får röra sig fritt.
Det är bara människors fantasi som hittat på att vissa människor inte ska få röra sig fritt.
Och de människornas ska fråntas makt eftersom det skadar människans utveckling på jorden.
Jag är helsvensk hela vägen ner till Dacke.... så jag har rätt att uttrycka mig hur fan jag vill.
Men jag tycker du ska sätta dig ner och fundera på ditt självhat.
Så om pedofiler inom den privata sfären knullar barn så är det okej, så länge de inte kränker barnen de har sex med? Det är ju kärlek?
Inser du inte att dina resonemang inte fungerar, du prackar på mig din religion, du prackar på dig ditt tankesätt och kränker min rätt att vilja leva med mitt eget folk, såsom vi har fått göra i minst 10 000 år. Det är du som rubbar naturen, det är din religion som rubbar status-quo och kränker vår vilja att få leva i frihet som ett eget folk.
Nationer må vara gränser på ett papper men det finns rasskillnader och att förneka detta är som att förneka att det finns män och kvinnor och det existerar biologiska och genetiska skillnader mellan dessa. Det är att förneka kall fakta, verkligheten. I och med detta kränker du svenskarna ytterligare och med din ideologi som du försvarar försätter oss i en reell fara, där vitt spridda folk inser och ser dessa rasskillnader och handlar utifrån vad som är bäst för sitt folk, eftersom det är så folk i gemen gör. Och när det kommer till olika folk med spridda intressen och konkurrens om samma resurser så blir det intressekonflikter, vilket mycket möjligt kan utmynna i inbördeskrig. Något som i framtiden ser ut att kunna bli en möjlighet i Sverige.
Så tack Hushpuppydarling, i din "godhet" har du gett oss ett inbördeskrig. Verkligen hyggligt av dig.