2017-08-07, 19:25
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Nej, KM är inte bekräftad som pilot. Fel.

Hej kompis! jodå det är han.
Citera
2017-08-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VelePetter
Jag är mest upprörd av att sådana här saker kommer ut. Får mindre och mindre förtroende för vårt rättväsende.

En fråga till dig.
Känner du K.M eller hans närstående?

Läst igenom dina inlägg precis
Citera
2017-08-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
H är en av förövarna.
Amerikanare, var gul vid tillfället.
Detta var svar på typ INGENTING. Jag bad dig ge oss mer kött på benen genom att svara på frågorna. Vilket du inte gjorde.
Varför inte?
Citera
2017-08-07, 19:28
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hej kompis! jodå det är han.

Nej.
Citera
2017-08-07, 19:28
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
ÄR det NÅGON som är ABSOLUT helt Säker TILL 100 % att KM Följde HA HEM ?
ELLER Klängde på HA INNE PÅ Stadt ?
Trodde att den SISTE som sett HA med Säkerhet VAR BW ?
Vad ljuger KM om i förhör ?
Hur kom det ut här på FB att KM var den som suttit INNE på förhör ? DET om någonting borde väl vara SEKRETESS belagt ?

Nej och åter nej. Det är inte ens bekräftat att K.M var på stadt. ALLA "bekräftelser" kommer från Freija.
Jag ser att du även frågar om pilotglasögonen. Det var pilotSOLglasögon. Jag ska inte heller behöva uppge "källa".
Citera
2017-08-07, 19:29
Medlem
VelePetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Rättsväsendet är till för att skydda offren och inte förövarna så att KM namn är läckt kan vara både bra och dåligt beroende på om han är skyldig eller inte. Men det mesta pekar trots allt på att han är den skyldige. Är han inte det så får han ju tala ur skägget och inte hota med att om hans namn blir offentligt så säger han inte mer. Många namn har blivit släpade i smutsen pga GM. Det är inte bara Helena med familj som drabbats utan många många fler...

Rättvisan är till för alla medborgare trodde jag. Offer eller brottsling. Jag som medborgare hoppas rättväsendet ska fungera om man någon gång i livet behöver ha med dom och göra. Som det ser ut nu med Sverige så vet jag inte hur det kommer bli framöver.
Citera
2017-08-07, 19:32
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Nej och åter nej. Det är inte ens bekräftat att K.M var på stadt. ALLA "bekräftelser" kommer från Freija.
Jag ser att du även frågar om pilotglasögonen. Det var pilotSOLglasögon. Jag ska inte heller behöva uppge "källa".

Nej, alla bekräftelser kommer inte från Freija21. Läs på.

Nej, inget säger att det var pilotsolglasögon. Pernilla säger dessutom att de avbildade glasögonen bara är i ett illustrativt syfte.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-08-07 kl. 19:41.
Citera
2017-08-07, 19:33
Medlem
Citat:
Jag velar på om dessa *glasögon* Sol eller vanliga. Kan ju haft linser under solglasögon i sådana fall, och varit cool.
Sluta "trolla", det mesat du frågar om finns att läsa i tråden sedan några veckor. Om du inte orkar, kanske du kan funder på om du ska skriva något över huvud taget.
Liste lustigt att du registrerade dig dagen efter PhenaL började "trolla" i tråden också.
Citera
2017-08-07, 19:34
Medlem
Ugglan.s avatar
Rent objektivt nu: Ju fler desperata användare med tillhörande inlägg som hävdar att KM inte kan vara "pilotmannen", desto mer stärks misstankarna mot honom. Helt enkelt.
Citera
2017-08-07, 19:35
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Nej det har man inte. Uppgiften att det är KM som är "pilot" har förmodligen läckt ut, någon med insyn i fallet kan ha lämnat ut uppgiften i förtroende till t.ex. en närstående eller en vän, ELLER så ville personen som satt på informationen att den skulle komma Flashback-användarna till handa? det vet vi ju inte? Det enda vi kan konstatera ar att vi nu har fått ett namn på "pilot" och att han är bekräftad att vara KM.

Att KM är “pilot” är alltså “bekräftat” av en anonym postare här på FB, eller har jag missat något?
Citera
2017-08-07, 19:38
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Att KM är “pilot” är alltså “bekräftat” av en anonym postare här på FB, eller har jag missat något?

Inte heller du verkar förstår problemet med att vi är anonyma här på Flashback. Hur ska någon kunna hävda en bekräftelse eller en säker källa när avsändaren är just anonym och inte kan/vill/får avslöja sin källa?
Citera
2017-08-07, 19:41
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag har nu i kväll fått uppgiften att KM ska ha varit med i bilen till Pernillas inflyttningsfest. Det ska alltså ha varit KB (som körde), Helena, Ulrika, Kl*s och ev. en femte person. Personen som berättade detta för mig kommer inte ihåg om KM var med på festen eller ej.

Jag citerar IGEN Prinzezzans inlägg (17170) på sidan 1431.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in