Citat:
Ursprungligen postat av
Black-Ivan
Detta visar ju att Anders är som alla vi andra. Fått lite för mycket innanför västen och nånstans lite tjafs och utmaningar. Inget konstigt med det där dem flesta är påverkade. Har själv gjort bort mig ett antal gånger på fest och fått ångra det dagen efter. Men vem har inte gjort det??
Du har så rätt.
Orkar inte läsa igenom hela tråden, och hur han var som minister är egentligen ointressant i detta fall, även om han inte direkt tillhör någon favorit hos mig.
Det var en privat fest, inte statligt finansierad tillställning där jag anser allmänheten kan ha krav på ett visst uppförande, han representera inte landet med andra ord.
En fest som vi alla vart på och det är med jämna mellanrum någon som spårar ur, och så vad.
Det här säger mer om sällskapet än om han, vad är det för j..a individer som gottar sig på andras bekostnad och att någon blir överförfriskad, vilka ynkliga kräk.
Individer som dessa borde portas från privata tillställningar.
Det korrekta beteendet är att ta hand om det överförfriskade individen, få han i säng eller i alla fall få han på sidan om för tillnyktring och på morgonen tala om för han hur han beredde sig och om han borde be om ursäkt till någon, och sen var det bra med det., men är man ynkliga skvaller byttor så….