2017-08-05, 01:33
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det var en privat fest, sent på dygnet, mycket alkohol, en välutrustad Borg...sedan vet vi bara det som tidningarna skriver.
Jag fattar inte. Är beteendet ok för att det är en privat fest eller sent på dygnet? Om han hade spöat nån, hade det varit mindre misshandel då för att det var en privat fest? Om han våldtagit nån, blir det mindre allvarligt för att festen är privat eller timmen sen?

Beteendet är sjukt, oavsett sammanhang eller klockslag.
Citera
2017-08-05, 01:37
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Nåja. Inför tidningar måste åklagaren givetvis vara en paragrafryttare. I verkligheten kommer en polisanmälan inte leda till någonting.

Så det säger du rakt upp och ner?

Då kan ju vem fan som helst i princip gå fram och dra fram drulen, kalla folk både det ena och det andra, ta några andra på kuken och sedan gå hem och lägga sig utan någon större oro.

Skulle nog inte tro det.
Citera
2017-08-05, 01:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Nu är jag ingen Kung-Fu rockare på parenteser i brottsbalken. Men eftersom att det nu har viftats i media om Kuken Borg och hans förehavanden, skULLE inte då polis eller en åklagare kunna begära blodprov från Slängtasken i efterhand?

Jag menar, något lurt är det ju. Och det är ju inte alkoholen som är boven i detta snoppdramat - vad har han tagit egentligen? Det ska fan inte räcka med att be om ursäkt i media. Fram med korten.

Det måste nästan vara någonting annat än alkohol som är inblandat här, att flippa ur på det här sättet gör bara människor i djup kris eller som är påverkade av andra substanser.

Märkligt nog sammanträffar den urspårade festen med efterdyningarna av mutmisstankarna mot den fd. finansministern, det är inte mer än cirka 3 veckor sen utredningen mot den fd finansminstern las ned, kanske har den berörde mannen levt under stor press?

Kan det måhända finnas ännu mer oegentligheter som inte bubblat upp till ytan? Kan detta i kombination med mutmisstankarna och diverse problem privat ha föranlett det ytterst diskutabla uppträdandet under festen förra helgen?
Citera
2017-08-05, 01:40
Medlem
ynkes avatar
Det var ett fint hus som borgen sprang runt och ollade på. Bara fönsterputsen måste gå på en mindre förmögenhet men något säger mig att det inte är någon brist på shekels där.

http://www.sommarnojen.se/nyheter/aktuellt-p-hustoppen/

Och här är borgen i sina yngre dagar:
https://www.youtube.com/watch?v=FMY77HCiplk
Senast redigerad av ynke 2017-08-05 kl. 01:43.
Citera
2017-08-05, 01:53
Avstängd
Man kan ju hoppas att Anders Borg nu blir kärleksbombad med penis-viftande demonstranter runt om i landet. Ska vi ha Måångkuultur så ska det väl vara Måångkuultur ?

Även simpla blottare måste ju få visa sin kärlekstörst tycker man ju

Jag skulle tro att enligt PK-Media så skulle Anders Borgs agerande varit helt korrekt om han åtminstone hade haft en slöja på sig -- Kommer Gay-Pride festivalen nu att ta upp detta imorron ? Och kommer Anders Borg tex att gå i täten ?
Citera
2017-08-05, 01:58
Medlem
Sheen999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
I klass med Sahlins "Det är häftigt att betala skatt". Det är nåt med svenska politiker, de käkar inte själva så gärna de moralkakor de serverar folket.
Dom blåser skiten ur idioterna och skrattar ända till banken, är väl inget unikt för just Svenska politiker däremot.
Citera
2017-08-05, 01:58
Bannlyst
Man måste fatta vidden av skandalen Svinfelds andre man Anders Borg har gått omkring med kuken hängande, samtidigt som han har nypt kvinnor i röven och kallat andra för Horor.

Han ska även nypt andra män i skrevet. Han har gått ut på sin facebbok några timmar senare och sagt att han ska söka hjälp.
Killen har tagit piller Tramadol eller Oxikodon ihop med sprit då blir man helt Bäng.

Annars så har han fått en stroke detta är det värsta skandalen jag minns på 25år det var barn på festen
Citera
2017-08-05, 02:13
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Man undrar ju mest vad det var för jävla töntar på den där festen. Varför var det ingen av de kuktafsade männen som sa ifrån på skarpen? Till exempel med lite lagom grad av våld. En kvinna ska tydligen sagt ifrån och hon blev hotad av förre finansministern. De flesta tycks ha varit utomordentligt rädda för farlige Anders.

Typisk svensk feghet att inte säga stopp när en uppenbart mentalsjuk individ trakasserar sin omgivning.

Väldigt få sa också ifrån när Anders Borg, tillsammans med sin likaledes rubbade chef, under en lång rad av år fördärvade Sverige med vansinnesprojektet "miljoner muslimer till Sverige". Skadan som denne galning åsamkat landet är bortom mätbarhet.
Citera
2017-08-05, 02:16
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jamen precis, det var exakt vad jag skrev.

När ska Flashback införa krav på viss IQ-nivå för att få bli medlem?

Förmodligen då du loggar ut för gott. Att din 11 åriga dotter (som du sannolikt inte ens har) närvarar vid dina orgier är inte ett argument för medlemskap på flashback. Att du som påstådd förälder till en elvaårig tjej ens skriver i tråden är ofattbart. Var är fördömandet av den skyldige. Han är trots allt inte alla män.
Senast redigerad av Blundetto 2017-08-05 kl. 02:49.
Citera
2017-08-05, 02:17
Medlem
locknlolls avatar
Borg och naken Janne tycks ha ett visst behov av att visa snorren. Den ena gick ur politiken och den andre går visst in i densamme.

Vem blir den förste bland politikerdamerna att visa muffen ?
Önskemål ?
Citera
2017-08-05, 02:17
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Hahaha vilket bra inlägg jag skrattar när jag skriver Jag hade gärna festat med Borg i slutna sällskap det hade varit kul att se killen gå omkring med ormen hahahaha.

Idiot. Du finner det normalt att visa kuken på fester där 11 åringar är närvarande. Du är inte bara ickeläskunnig utan bara dum i huvudet.
Senast redigerad av Blundetto 2017-08-05 kl. 02:38.
Citera
2017-08-05, 02:18
Medlem
Apologists avatar
Antingen måste Dominica höja sin nivå till Borgs eller så måste Borg sänka sin nivå till Dominicas. Jag tror vi alla kan se vad som hänt här.

Var Dominica med på festen? Jag kan slå vad om att de var hon som jagade upp Borg efter att de inte fick sova i värdens hus.
Så Borg bara följde exemplet o skulle "beskydda sin drottning". En äkta ARMY OF LOVERS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in