2017-08-06, 02:33
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
1/ Jag har haft ett (ca)dussin blackouts i mitt liv men aldrig bråkat. Däremot kombinerat med stilnoct två av gångerna för 16-18 år sedan då vänner varit rädda för mitt liv då jag varit oregerlig. Angående Borg, är min gissning att bara alkohol var inblandat men att det hänt minst ett par tre gånger. Det man kan spekulera i/runt är att jag aldrig "tuppat mig" på extremfyllan, däremot har jag kontaktat vad man tidigare kallade "dåliga kvinnor"
Jag har aldrig blivit aggresiv,
2/ Best guess 01:10
3/ Vet ej då jag inte känner till deras utseende
Kan du beskriva Anders och Dominikas klädsel under aftonen?
Citera
2017-08-06, 02:34
Bannlyst
Kuk-Anders har en egen fanclub
http://ink361.com/app/users/ig-1494614880/andersborgfanclub/photos
Citera
2017-08-06, 02:34
Medlem
Citat:
Missade frågs 4. Jag såg aldrig henne. Hörde att hon dök upp senare men inte då
Om du nu är ett vittne till denna händelse- kommer du då vittna för polisen? eller bara "informera" här på flashback?
Var det du som läckte ut det som hände?
Citera
2017-08-06, 02:44
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Det är ju klart att han gjort det.
Han har spårat ur på en privat fest, big deal.
Men någon mediakåt person sålde storyn.
Min gissning är att den personen är mindre välkommen åter nästa år än Anders, vem som helst kan ju flippa ur, men vem som helst går inte till pressen.
Vem vare?
Vem vare som läckte?

Fest-turken?
Spontant: någon av "hororna" på festen, ett straff mer kännbart än böter..
Senast redigerad av perVers2.1 2017-08-06 kl. 02:47.
Citera
2017-08-06, 03:03
Bannlyst
Vill inte hänga ut honom här. Tråden handlar om Borg. Dom är lika bra skåpsupare.
Citera
2017-08-06, 03:19
Medlem
carass avatar
Citat:
Var där.
Borg blev väldigt full och började skryta om storleken på kuken. Några bad honom lugna sig och då blev han ännu värre ochutmanade minst två på kukmätning. Ingen var intresserad då försökte han greppa dezsa två varav ingen är känd mellan benen utanför byxan. Han sa "det där var ingret att ha mer än mask än en orm" bland annat. En person blev upprörd den andra struntade i det. Den upprördas fru/flickvän la sig i och blev kallad slampa. Borg började knuffas lite lätt med den upprörda mannen som typ motade bort Borg. Då överraskade han alla med att dra fram kuken och påstå att "sådan drake kan du ju dröma om".
Det knuffadrs lite och ytterligarr en kvinna sa åt Borg att skärpa sig. Flera andra sa "gör inte bort dig" osv. Då kom värden och försökte lugna situationen vilket inte funkade då Borg vägrade att hala in kuken. Jag var rätt full men munhuggningen fortsayte med ett dusdin personer på ena sidsn och Borg på andra.
Värden tog då beslutet att hedersgästen skulle utrymma sovplatsen nummer ett i huset och att det var bäst att han flyttade till en stuga så han kom bort ifrån normallberusade gästerna i huset.
"Anders, sluta tjafsa för don egen slull och gå och lägg dig" minns jag att han sa. Då Borg tvingades ut från huset med en nessesär fick han spel och börjadde hota värden med "ett helvete" "Jag har inte gjort något, släng ut slinkorna" mm. Lite lätt knuffande men inget våld blev det.
Jag hörde aldrig honom kalla någon hora. Borde hört då jag var i Borgs närhet av kändisintresse Slinka och slampa dock men lite osäker på slinka, kan ha varit något liknande. Släppte tyvärr saken då de gått ut.
Såg ingen som fotade/filmade och det var inte det klientelet där.
Inga barn blev vittnen till detta.

Hittar du på?
Citera
2017-08-06, 03:37
Medlem
gunnarks avatar
Lite besviken blir jag faktiskt på dom som skriver här,för på Flashback finns både hjärnan och muskler som saknas i övriga Sverige!

Men sen slår det mig att denna tråd ligger under Kändisskvaller och inte aktuella Brott,så då kanske jag inte skall vara så besviken!

Vad är det som gör mig besviken då ?

jo det är att ingen överklass beblandar sig med varken media eller polis,så där kommer inget att hända

det andra är alla som skriker att Anders Borg är rökt nu att få jobb,då är det dags att lyfta blicken längre än vad näsen räcker!

Det är Sverige som även här är ett extremt land och har mer eller mindre infört ordet värdegrund i vår grundlag,det finns minst 50 länder där dom fullständigt skiter i detta,utan dom ser det mer eller mindre som en merit

Så sluta tro att han är rökt,det är bara fromma förhoppningar ifrån feminister och folk här på flashback!

Inom 3 månader när utredningen är nerlagd och detta är glömt så kommer han ha ett toppjobb utomlands med en lön som får en flashback dase att krympa i storlek
Citera
2017-08-06, 03:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gunnark
Lite besviken blir jag faktiskt på dom som skriver här,för på Flashback finns både hjärnan och muskler som saknas i övriga Sverige!

Men sen slår det mig att denna tråd ligger under Kändisskvaller och inte aktuella Brott,så då kanske jag inte skall vara så besviken!

Vad är det som gör mig besviken då ?

jo det är att ingen överklass beblandar sig med varken media eller polis,så där kommer inget att hända

det andra är alla som skriker att Anders Borg är rökt nu att få jobb,då är det dags att lyfta blicken längre än vad näsen räcker!

Det är Sverige som även här är ett extremt land och har mer eller mindre infört ordet värdegrund i vår grundlag,det finns minst 50 länder där dom fullständigt skiter i detta,utan dom ser det mer eller mindre som en merit

Så sluta tro att han är rökt,det är bara fromma förhoppningar ifrån feminister och folk här på flashback!

Inom 3 månader när utredningen är nerlagd och detta är glömt så kommer han ha ett toppjobb utomlands med en lön som får en flashback dase att krympa i storlek

Exakt. Sverige är så hyperfeminint (inte feministiskt) så att man kräks. Det måste finnas en måtta på att premiera feminint beteende. Nu är Borg rökt och anledningen till det är verkligen sååå sjuk. Tycker detta fjollsverige måste få ett slut snart! Det blir för mycket.
Citera
2017-08-06, 03:52
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Tack för delandet!

- Varför hände detta? Vad tror du?

- Vad var klockan när det hände?

- Var ingen av de fd statssekreterarna inblandade?

- Stämmer det att Dominika var borta just när det hände, men enbart under ca 20 minuter?

Du frågar någon som har totalt 60 inlägg på fb och tidigare skrivit i flera andra skvallertrådar på fb
Citera
2017-08-06, 04:04
Avstängd
Att han skulle ha en osund kvinnosyn tror jag inte ett skvatt på. Det är de ultrafeminina männen som är ulv i fårakläder. Kapten Klänning. Di Leva (kvinnomisshandlare) med flera. Varför blundar alla för de som spelar falskt.
Citera
2017-08-06, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Du frågar någon som har totalt 60 inlägg på fb och tidigare skrivit i flera andra skvallertrådar på fb

Så att det diskvalificerar honom per automatik från att ha varit på festen? Gäller det alla som var på festen eller bara denne skribent? Har man bara 60 inlägg på FB så har man inte varit på festen. Förstår absolut inte logiken i det. Tittar man på hans tidigare inlägg så tycker jag att de verifierar att han antagligen varit på festen och rör sig i dessa kretsar emellanåt. Blev först själv lite skeptisk och kollade upp, nu är jag rätt övertygad om att han faktiskt var på plats.
Citera
2017-08-06, 04:24
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shakopee
Så att det diskvalificerar honom per automatik från att ha varit på festen? Gäller det alla som var på festen eller bara denne skribent? Har man bara 60 inlägg på FB så har man inte varit på festen. Förstår absolut inte logiken i det. Tittar man på hans tidigare inlägg så tycker jag att de verifierar att han antagligen varit på festen och rör sig i dessa kretsar emellanåt. Blev först själv lite skeptisk och kollade upp, nu är jag rätt övertygad om att han faktiskt var på plats.

du är blind
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in