2017-08-06, 01:53
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLunatic

Jag undrar fortfarande varför försvarar ingen som var på festen Anders?

För att ingen bryr sig. No big deal.

Känns som viskleken kan ha spelat in här.
Senast redigerad av Giant Squid 2017-08-06 kl. 01:55.
Citera
Bannlyst
http://www.leparisien.fr/insolite/suede-un-ex-ministre-se-retire-d-un-grand-groupe-apres-un-derapage-en-etat-d-ivresse-05-08-2017-7177 560.php

dålig spridning i internationell media. Kuk-Anders är nog inte speciellt relevant längre. Inte sett något i amerikanska tidningar alls. Men det kommer säkerligen. Detta är i paritet med DSK.
Citera
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
Var där.
Borg blev väldigt full och började skryta om storleken på kuken. Några bad honom lugna sig och då blev han ännu värre ochutmanade minst två på kukmätning. Ingen var intresserad då försökte han greppa dezsa två varav ingen är känd mellan benen utanför byxan. Han sa "det där var ingret att ha mer än mask än en orm" bland annat. En person blev upprörd den andra struntade i det. Den upprördas fru/flickvän la sig i och blev kallad slampa. Borg började knuffas lite lätt med den upprörda mannen som typ motade bort Borg. Då överraskade han alla med att dra fram kuken och påstå att "sådan drake kan du ju dröma om".
Det knuffadrs lite och ytterligarr en kvinna sa åt Borg att skärpa sig. Flera andra sa "gör inte bort dig" osv. Då kom värden och försökte lugna situationen vilket inte funkade då Borg vägrade att hala in kuken. Jag var rätt full men munhuggningen fortsayte med ett dusdin personer på ena sidsn och Borg på andra.
Värden tog då beslutet att hedersgästen skulle utrymma sovplatsen nummer ett i huset och att det var bäst att han flyttade till en stuga så han kom bort ifrån normallberusade gästerna i huset.
"Anders, sluta tjafsa för don egen slull och gå och lägg dig" minns jag att han sa. Då Borg tvingades ut från huset med en nessesär fick han spel och börjadde hota värden med "ett helvete" "Jag har inte gjort något, släng ut slinkorna" mm. Lite lätt knuffande men inget våld blev det.
Jag hörde aldrig honom kalla någon hora. Borde hört då jag var i Borgs närhet av kändisintresse Slinka och slampa dock men lite osäker på slinka, kan ha varit något liknande. Släppte tyvärr saken då de gått ut.
Såg ingen som fotade/filmade och det var inte det klientelet där.
Inga barn blev vittnen till detta.
Tack för delandet!

- Varför hände detta? Vad tror du?

- Vad var klockan när det hände?

- Var ingen av de fd statssekreterarna inblandade?

- Stämmer det att Dominika var borta just när det hände, men enbart under ca 20 minuter?
Citera
2017-08-06, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Det där har jag lite lurat på även..

Det var ju en fest för ca 50 pers, säkert en lite mera sluten krets.., men någon beslutar sig för att "dolka" Borg i ryggen.

Det är någon på festen som ej gillar Borg, och kan ringa pressen..
Känns ju onödigt att då gå ut och säga att det var jag, det var jag som gjorde´t. Om det är inte så att han faller på sitt eget PK-pudlande efter att ha pudlat först och tänkt därefter. I vilket fall, så förtjänar han skiten.
Senast redigerad av Fnysington 2017-08-06 kl. 02:00.
Citera
2017-08-06, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva88
Schymans urinering på röda mattan välkomnades av tredje vågens feminism, kvinnoförrädarna.

Svenska kvinnor drack förr betydligt mindre än män, det var ännu större skam att vara kvinnlig alkoholist än manlig.
Schymans hantering av sitt svineri välkomnades av Sveriges skåpsuperskor, fick dom att stolt komma ut.

"Får en partiledare så får jag", har också rekryterat en himla massa alkoholister. Helt plötsligt blev det en jämställdhetsfråga att bete sig som ett svin
--Du är ju för faan mamma, har jag både svurit och bönat.
--Kan Schyman, kan jag, kan Shyman kan jag.
--Han har ju bara dig.
--Ja, därför är det extra viktigt att jag kan koppla av som en människa, Schyman vet bäst, Schyman förstår.

Det märks också på Borgs polska att hon förmodligen tror att det tillhör oss att supa lika mycket som hon(?), som män.
--Alla var jättefulla på festen, nåt sånt skrev hon.
Nej, alla var säkerligen inte jättefulla, de allra flesta svenska kvinnor gillar inte att vara jättefulla, i synnerhet inte om vi har barn med oss.

Borg har inte samma läge som Schyman, det finns inte ett uppdämt behov bland svenska män att "dra fram kuken i affekt" som nån så poetiskt uttryckte det.

De enda som ser hans beteende som sitt är ockupanterna, dom har kallat oss för horor sen dag ett.

Det kan ju också vara nåt med att polskan vill få kunder till sitt otrohetsforum, att han ska jobba heltid för det.
Jag tror inte att svenska kvinnor lockas dit av det pr-tricket.
Han politiska historia kom ifatt honom, och i ruelsen, vad finns det annat att göra än att dra fram dolmen då (om man är på en ö)?
Citera
2017-08-06, 02:01
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pete Bondurant
Var där.
Borg blev väldigt full och började skryta om storleken på kuken. Några bad honom lugna sig och då blev han ännu värre ochutmanade minst två på kukmätning.
Bra att någon med förstahandsuppgifter kommer ut. Om du gör en personlig bedömning av Borgs beteende, berodde det enbart på alkohol? Eller kan kokain varit inblandat? Hans storhetsvansinne och försök till att dra igång en kuk-mätartävling tyder på att ladd varit inblandat.
Citera
2017-08-06, 02:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jigaboo
http://www.leparisien.fr/insolite/suede-un-ex-ministre-se-retire-d-un-grand-groupe-apres-un-derapage-en-etat-d-ivresse-05-08-2017-7177 560.php

dålig spridning i internationell media. Kuk-Anders är nog inte speciellt relevant längre. Inte sett något i amerikanska tidningar alls. Men det kommer säkerligen. Detta är i paritet med DSK.

I paritet med DSK? Jag hoppas verkligen att du skämtar. Detta är en petitess i sig, och i jämförelse med DSK är det fan i samma liga som nån som gått mot röd gubbe. Folk här har fan spårat ut komplett. Värre än Anders Borg själv, skulle jag nästan vilja säga.

Hursomhelst, hittar ingenting i tyska tidningar, men underligt nog nämns det i en del franska. Fattar inte varför de intresserar sig för något dylikt, men, men. En notis kan man ju alltid slänga in. Även skandalblaskan Daily Mail har en artikel.

Edit: "gubbiga värderingar" snackas det om i en rubrik på Expressen. Så jävla snett att få detta till en fråga om "värderingar". Kanske man inte tror på "allas lika värde" om man halar fram drulen? Det var en snefylla, hur kan folk ha så jädrans svårt att fatta det? Om detta är en fråga om värderingar så enbart i så måtto att det svenska temperamentet är puritanskt och dygdigt, och avståndstagande gentemot alla backanaliska yttringar.

"The Road of Excess leads to the Palace of Wisdom." (W. Blake)
Senast redigerad av fryskyl 2017-08-06 kl. 02:26.
Citera
2017-08-06, 02:21
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jigaboo
dålig spridning i internationell media.

Tipsa de brittiska tabloiderna så ska du få se på kuk-uthängning!
Citera
2017-08-06, 02:21
Medlem
Trodde förre finansministern att han var på en prideförfest?
Citera
2017-08-06, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Tack för delandet!

- Stämmer det att Dominika var borta just när det hände, men enbart under ca 20 minuter?
1/ Jag har haft ett (ca)dussin blackouts i mitt liv men aldrig bråkat. Däremot kombinerat med stilnoct två av gångerna för 16-18 år sedan då vänner varit rädda för mitt liv då jag varit oregerlig. Angående Borg, är min gissning att bara alkohol var inblandat men att det hänt minst ett par tre gånger. Det man kan spekulera i/runt är att jag aldrig "tuppat mig" på extremfyllan, däremot har jag kontaktat vad man tidigare kallade "dåliga kvinnor"
Jag har aldrig blivit aggresiv,
2/ Best guess 01:10
3/ Vet ej då jag inte känner till deras utseende
Citera
2017-08-06, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Tack för delandet!

Missade frågs 4. Jag såg aldrig henne. Hörde att hon dök upp senare men inte då
Citera
2017-08-06, 02:33
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesperBorjesson
Är du säker på att det var "Fylle-Anders"? Enligt ryktet jag hört kallades han "Knull-Anders".

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ett 60-tal gäster så det där med intimt och privar kan du glömma. Självklart har festprissen blandat alkohol och droger - hade varit kul att veta vilka, men kokain är väl inte långsökt, kanske en spliff. Kanske mediciner av diverse slag är en annan möjlighet.

Det som är så sjukt är att media behandlar "Sjuklöverns" lakejer med silkesvantar - något de inte skulle gjort med särskilda andra... Lite kul att han festar på lite - kanske fel tillfälle valt att flippa ut på...

Dags att ta in Kuk-Anders för en drogtest och se vad som finns i kroppsvätskorna. Kan ju bli indraget körkort att åka TUB bland allmänheten har han nog inte lust med efter att ha halat ut kuken på fest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in