2017-08-06, 00:16
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Imponerande!
Att du vågar påstå att det är någon annan än KM i denna självbejakande tråd!
Eftersom de disskusionerna som tas på allvar nu för tiden är enkel riktade.
Mitt råd till dej nu är att du behåller infon, och lämnar den enbart till polis..
Här kan den inte hanteras rätt.

Finns det fog för detta som nu dyker upp, är jag nöjd att hålla med. Tråden handlar mer om häxjakt nu för tiden och har inte tidstymmelse till kompetens som polisen har
Citera
2017-08-06, 00:16
Medlem
Nej inget vattendrag alls....jag VET att KM inget har med mordet att göra,sen får ni skriva hur mkt ni vill om honom. G S och H är de skyldiga
Citera
2017-08-06, 00:21
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Nej inget vattendrag alls....jag VET att KM inget har med mordet att göra,sen får ni skriva hur mkt ni vill om honom. G S och H är de skyldiga

Det som känns "rätt" med detta i så fall är att "Hanna" hörde rätt om minst två manspersoner i Kohagen. Ser gärna att du tar dig tiden att svara på PM, även om du har fått många.
Citera
2017-08-06, 00:21
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Är det djupet överallt i sjön?

Det finns väl även grundare partier men det största djupet som är uppmätt i Ymsen är 4.2 m.
Citera
2017-08-06, 00:22
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:

Har du gått till polisen med din info?
Hur fick du veta det här och när?
Citera
2017-08-06, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Och du tycker att polisen har kunnat hantera fallet på ett bra sätt? Det som behövs nu är back-up. Några som får samma information som polisen så att vi kan kontrollera polisen!

Ja, de har ju pilot som de granskar eller enligt dej KM.
Jag upplever att du har för höga tankar om trådens kapacitet när det gäller att kontrollera polisen.
Sedan är det ett forum där missriktad felaktig info har en egen självisk agenda vilket har färgat tråden den senaste tiden.
Som det är nu så är min åsikt att inte delge tråden sådan info utan direkt och enbart kontakta polis/utredare.
Blir förvånad att det tas på allvar när det är fastställt att de är KM här?
Citera
2017-08-06, 00:31
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:

Helena kände alltså denne GS/"pilot"? det sägs ju att HA aldrig skulle slå följe med en okänd man mitt i natten. Enligt polisen finns Helena's baneman i den närmsta vänkretsen.
Citera
2017-08-06, 00:32
Medlem
Stryknings avatar
Jehupp. Så var det två nya kandidater. Någon som känner sig manad att sätta namn på raggarna: GS OCH H?
Citera
2017-08-06, 00:38
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Jehupp. Så var det två nya kandidater. Någon som känner sig manad att sätta namn på raggarna: GS OCH H?

Det här är det ultimata beviset för att det spår som vi är inne på är HELT rätt, jag tror dessutom att det som tagits upp den allra senaste tiden ligger väldigt nära sanningen.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-06 kl. 00:42.
Citera
2017-08-06, 00:40
Medlem
Känns som vi kan stryka Phena´s banbrytande inlägg som fyllesvammel i och med att det inte ges någon mer konkrekt info.
Citera
2017-08-06, 00:45
Medlem
Citat:
Är det någon som känner till H från Ullervad?

Kumpanen H är alltså från Ullervad? Bor där fortfarande?
Citera
2017-08-06, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Känns som vi kan stryka Phena´s banbrytande inlägg som fyllesvammel i och med att det inte ges någon mer konkrekt info.
Om du har en tillräckligt skarp hjärna så inser du att det kan vara farligt att lämna ut för mkt info el polisanmäla om man känner förövaren !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in