2017-08-05, 22:23
Medlem
Rudges avatar
[quote=lubbe75|61411118]
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge

Jag har hängt med. Tycker själv att jag och andra fått fram uppgifter som är värda mer än att bli omtalade som fantasier men ok vi får sluta käbbla. Söker fakta på varsitt håll så får vi se var det hamnar.
Den kan vi skaka tass på!
Bra där! Trött på käbbel!
Citera
2017-08-05, 22:40
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steamie
Hundar markerade under skallgången vid en grop nära golfbanan. Det kan ju ha varit en tillfällig förvaringsplats. (Den grävdes ur, inget hittades). Men man är otroligt kall om man beger sig tillbaka någon natt senare för att plocka fram liket igen.

Var det dessutom inte så att när gropen diskuterades för några år sedan i tråden och någon åkte dit för att kolla så hade det precis brunnit i gropen. Pilot läser ju tråden så han visste ju att den diskuterades. Detta sista tog jag ur minnet och det kan ju vara fel.
Inte så långt från Lockerud heller.

Ja man kan ju inte utesluta något, det fanns väl även något vittne också som hade sett en vit bil i dessa trakter under mordnatten? GM kan ha använt sig av en tillfällig förvaringsplats under 1 ett 2 dygn medans han tänkte ut var han skulle göra sig av med kroppen på bästa möjliga och mest säkra sättet.

Ok, jag vet inte om det var i just den gropen som det brann, men jag vet att jag har läst om det här som du beskriver.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-08-05 kl. 22:51.
Citera
2017-08-05, 22:50
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Med anledning av festen som hölls i Töreboda samma kväll som HA försvann måste det väl finnas några festdeltagare som tagit fotografier på de närvarande festdeltagarna? på den tiden 1992 fanns inte mobiltelefoner, men det var populärt med kameror. Jag är helt säker på att NÅGON som var på festen även fotograferade. Kan ni vänligen gå tillbaka till era gamla fotoalbum och titta om inte KM finns med på foton - iklädd i vitt?
Detta skulle underlätta en hel del i utredningsarbetet.

Tack

De personer som hade kameror med sig på inflyttningsfesten och på Stadt inte fick behålla dessa utan polisen har filmerna och korten. Alla kort som togs och alla filmer blev beslagtagna.
Jag vet att det togs mycket kort den kvällen på Statt eftersom det var ett par möhippor bland annat.
Citera
2017-08-05, 22:52
Medlem
Pilot-mannen dödade en tjej redan för 40 år sedan. Mitt lantställe är granne med pilot-mannen
Citera
2017-08-05, 22:53
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phena Lilipsson
Pilot-mannen dödade en tjej redan för 40 år sedan. Mitt lantställe är granne med pilot-mannen

När han bara var 11 år? kan du berätta något mer?
Citera
2017-08-05, 22:54
Medlem
Rudges avatar
[quote=MstadBoSen1986|61411471]
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge

Det är en riktigt god idé, skaka tass !!
Vi har sett nog av käbbel i tråden och jag har varit en av käbblarna, mot Ugglan om inte annat, men den Pippin attackerade mina kommentarer och inlägg kontinuerligt och jag fick nog, till slut...

Jag vet inte vem KM är, faktiskt ingen aning! Jag vet inte vem/vilka som gjort HA så illa men hoppas att vi kan hjälpas åt att komma framåt...
Varken KM eller TS är kända för mig. Jag är nog bara bitter över att ej ha hängt med den senaste tiden 😁
Önskar atervandsgrand kunde komma in och ställa allt till rätta med sin klarsynthet typ 😁 Go kväll på er!
Citera
2017-08-05, 23:00
Medlem
Klas m är inte pilot-mannen glöm honom
Citera
2017-08-05, 23:02
Medlem
[quote=lubbe75|61409726]
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jag kan svara dej på det. Namnet K.G.M bara dök upp, helt utan substans. Ett flertal användare, även såna jag faktiskt "litade" på här hade fått namnet i pm. Allt svaldes med hull och hår. Den som pekat ut honom har gjort ett bra jobb. Klas har befunnit sej i Helenas närhet under kvällen, det är allt. Namnet kom ut först. Sen rabblades det upp massa "omständigheter" som talade till hans nackdel. Sen att jag skrev att jag inte tror Klas finns med i utredningsmaterialet, var kanske fel uttryckt. Klas finns såklart med om han var nära Helena. Det räcker att dom va på festen ihop. PILOT finns med i utredningsmaterialet. Det var lite så jag menade. Pilot är inte desamma som Klas för mej. Även om jag är ensam om det så tror jag INTE att Klas är pilot. Jag tycker ej heller att jag ska behöva gå i försvarsställning för det. Bevisbördan ligger hos er som är övertygade. Låt oss höra nu? Det är många här som frågat, men ej fått nåt svar?[/QUOTE

Men vänta nu, utan substans säger ni. Twiggy tror på MR och rudge på BB. Vilka stöd har ni för det jämfört med allt det som framkommit runt KM här sedan namnet nämndes? Visst, försiktighet är bra men ni måste väl medge att det är det hetaste den här tråden kommit upp med på mycket länge?! Frågan är om ni någonsin kommer att överväga km som pilot innan det står i tidningen. Vi är flera som jobbar på att förankra och finna fler uppgifter. Vad gör ni för att ge tyngd åt era spår?
Bra Lubbe - inte ett enda motargument har ju tillkommit till fördel för den "snälle" K.G.M .
Fattar inte hur Rudge o Twiggy orkar kritisera det arbete som lagts fram.
Citera
2017-08-05, 23:05
Medlem
Citat:

Så säg då vem det är! (enligt dig).
Citera
2017-08-05, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strukturalisten
Så säg då vem det är! (enligt dig).
Ja - nu har du verkligen sätt allt på ett kort Phena? Vem är det??
Citera
2017-08-05, 23:13
Medlem
Citat:

Berättat då vem det är i din fantasivärld! Det är första och sista gången jag tänker ge dig uppmärksamhet i tråden om du inte kommer med något.
Citera
2017-08-05, 23:17
Medlem
Han är född 56 är gift 3 barn f.d raggare har känt honom i 30 år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här