2017-08-05, 22:31
Medlem
riskybizzys avatar
Det här landet är tamejfan sinnesjukt på alla plan. Förvisso gillar jag inte kuk-Anders eftersom han starkt bidragit till att Sverige är en stinkande soptipp idag men att se hur feminister och PK-vänstern frossar i hur Anders offer mår idag och hur Anders snedfylla är ett uttryck för samma fenomen som tafsande hazarer är bara för mycket. Främst var det ju andra män som drabbades genom kuk-klämmandet vilket förövrigt glöms bort i debatten när alla kränkta kvinnor skall skrika högst.

VI HAR VÄL FÖR HELVETE större problem än att kuk-Anders snear på en fest och gör bort sig. Är det ingen annan som ser vansinnet i detta!!! Nu skall polisen blandas in och resurser skall läggas på detta. Vad skall man säga. Måste flytta så fort jag får ihop pengar så jag klarar mig, orkar inte galenskapen i detta äckel-land längre.
Citera
2017-08-05, 22:32
Medlem
Finansmänniskor har ingen respekt för människovärdet tyvärr.

Det finns inga gränser eller respekt. Jag var på många handelsfester under min KTH-tid. Kvinnor behandlades som skit, och överhuvudtaget var det bara ego och inbördes lojalitet.

Hänsyn visste de nog inte vad det var!
Citera
2017-08-05, 22:32
Medlem
Borg var en nörd och nu ska han ta igen allt vid 50 års ålder. Hur många barn har han! Att han behöver gå till arbetsförmedlingen kan ni glömma. Själv hoppas jag han tar helikopter kort.
Citera
2017-08-05, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
I Aftonbladet har en journalist skrivit att det ska ställas tuffare krav på offentliga personer. Herregud vad är det för människor hon vill ha? Själv är hon naturligtvis helt perfekt. Jag vill ha människor som offentliga personer, med fel och brister.
Som viftar med kuken i offentliga sammanhang? Sjukt.
Citera
2017-08-05, 22:34
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Peter Springare anser att den anmälande polis begår rättsövergrepp.

https://nyheteridag.se/polisanmalan-mot-anders-borg-ett-rattsovergrepp/
Citera
2017-08-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gold-teeth
Som viftar med kuken i offentliga sammanhang? Sjukt.

Äsch. Var inte så torr. Sluta vara en sån moraltant.
Citera
2017-08-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Hehe vi får anta att du på sociala medier alltid har försvarat SDare som på fyllan råkat sagt eller skrivit något sk rasistiskt? Ta du fram Kenta-Kofot som gör det här, 50 år gammal. Ja det skulle vara i knark och alkoholistkretsar. Ska vi alltså räkna Husarö-festen till denna?

Är du lite trög? Håll dig till ämnet så du inte framstår som korkad. Man kan givetvis vända och vrida på allt. Faktum kvarstår dock, det var mer troligt att sprit, än valsedlar av viss färg, som har bidragit till det inträffade.

Kvittar om det är M, S eller SD som är ute och super. Jag försvarar absolut ingen av dem för jag var inte närvarande, precis som de flesta andra här som skriver om sina fantasier. Jag vet inte vad som hänt, men det har knappast att göra med politisk färg. Vad SD skriver eller inte skriver har väl nada med saken att göra?

Om du gillar SD:S olika fyllor så har de på samma sätt en tydlig koppling till berusning. Säger inte att det är rätt, men det är spriten, inte deras valsedlar som gjort att de skämt ut sig. Om man sedan i fyllan alltid hatar samma sak så avslöjar man givetvis sina värderingar, men allt handlar om SPRIT vs VALSEDEL i mitt resonemang.
Citera
2017-08-05, 22:36
Medlem
riskybizzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Peter Springare anser att den anmälande polis begår rättsövergrepp.

https://nyheteridag.se/polisanmalan-mot-anders-borg-ett-rattsovergrepp/

Bra skrivet. Tur att det finns några vettiga människor kvar i detta masspsykosernas land....
Citera
2017-08-05, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Denna tystnadskultur känns igen från gängen i Göteborg, Stockholm och även Malmö. Men även hos samhällseliten finns alltså en tystnadskultur?

Hela packet från festen lever på varandra genom tjänster och gentjänster därför f.n. alla gömmer sig.
Citera
2017-08-05, 22:37
Medlem
johanjosefssons avatar
Tyckte det var kul att Anders Borg röt tillbaka mot Moderatkärringen. Hans problem är att han gjort bort sig en gång. Hennes är att hon saknar tillräckligt med kvalitativa hjärnceller. Jag vet nog vad jag själv tycker är värst... Vilken äcklig rygghuggare vissa av dessa politiker är, bra när de visar sitt sanna jag, när de sparkar mot de som ligger och kvider.
Citera
Medlem
batakis avatar
Jag kan bara svara för egna erfarenheter med sprit. Två gånger har jag råkat ut för blackouter som varat 5-10 timmar, absolut noll minne av vad som hänt.
Men vad jag har hört berättas har jag inte gjort saker jag inte kunnat tänka mig göra ändå... fast som jag inte skulle gjort annars. T.ex. saker man tycker var kul på en fest med några polare med en viss jargong har man kört på en fest där det inte alls passar.
(Och jag har inte druckit några enorma mängder sprit då heller, i ena fallet en liter svagt vin(8-10%) och ett par snapsar. Andra faller några snapsar, ett glas vin och ett par öl. Vad jag sen drack vet jag förstås inte, men antagligen inte mycket då jag inte hade någon baksmälla dagen efter.)

Så visst kan Borg ha råkat ut för något liknande och kanske varit på den typen av fester med tafsande och kukvisande i sin ungdom?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Illa, illa när Anders får löpa gatlopp för en liten partygrej och tvingas bort från Kinnevik, när Schyman klarade sig och media tystade ner det. Hon bar sig ännu värre åt. Det är för att Anders är kille.

Gudrun Schyman är en nolla i periferin. Hon har ingen annan makt än att hon får några procent av rösterna. Hon har inte varit med i någon regering och hon har inte lämnat avtryck på beslut vi medborgare tvingas leva med.

Gudrun Schyman skadar bara sig själv, om hon hade haft vett att begripa det. Hon har pissat i en blomkruka, Anders Borg har pissat på oss alla med sin politiska gärning och sitt beteende på Husarö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in