Citat:
Ursprungligen postat av
Fnysington
Hehe vi får anta att du på sociala medier alltid har försvarat SDare som på fyllan råkat sagt eller skrivit något sk rasistiskt?

Ta du fram Kenta-Kofot som gör det här, 50 år gammal. Ja det skulle vara i knark och alkoholistkretsar. Ska vi alltså räkna Husarö-festen till denna?
Är du lite trög? Håll dig till ämnet så du inte framstår som korkad. Man kan givetvis vända och vrida på allt. Faktum kvarstår dock, det var mer troligt att sprit, än valsedlar av viss färg, som har bidragit till det inträffade.
Kvittar om det är M, S eller SD som är ute och super. Jag försvarar absolut ingen av dem för jag var inte närvarande, precis som de flesta andra här som skriver om sina fantasier. Jag vet inte vad som hänt, men det har knappast att göra med politisk färg. Vad SD skriver eller inte skriver har väl nada med saken att göra?
Om du gillar SD:S olika fyllor så har de på samma sätt en tydlig koppling till berusning. Säger inte att det är rätt, men det är spriten, inte deras valsedlar som gjort att de skämt ut sig. Om man sedan i fyllan alltid hatar samma sak så avslöjar man givetvis sina värderingar, men allt handlar om SPRIT vs VALSEDEL i mitt resonemang.