2017-08-05, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Vilka är det förresten som skall tala med GJ?

Edit: POTUS?

Hur kan jag ha missat det.

Vad tror du egentligen att Flynn har berättat om Trump?
2017-08-05, 18:39
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump håller sig lugn på Twitter.
Senaste inlägget var att börsen gör bra ifrån sig och redovisar fina siffror. Samt att Trump har gjort det möjligt att skapa 1 miljon nya jobb.

USA har en population på 323.1 miljoner och nu en arbetslöshet på 4%.

Detta är riktigt lågt och fina siffror.

Hur mycket av det är Trumps förtjänst? Det råder högkonjunktur just nu och med tanke på hur lite Trump har presterat när det gäller nya lagförslag är det knappast hans politik som möjliggjort USA:s nuvarande tillväxt. Man ska heller inte glömma att Fed fortfarande har räntan på historiskt låga nivåer.
2017-08-05, 18:43
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Skulle tro det, notera hur "lugnt" det varit sedan Priebus försvann, som jag gissade tidigare tror jag hela Sessions-grejen var en rökridå inför Priebus.

Om inte annat så fick Sessions rejält med eld i baken efter det där och har satt verklig fart!
Så alldeles oavsett är det något positivt det som händer!

Jag som trodde att Priebus var den goda personen i Vita Huset.
2017-08-05, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivingOnlyOnce
Hur mycket av det är Trumps förtjänst? Det råder högkonjunktur just nu och med tanke på hur lite Trump har presterat när det gäller nya lagförslag är det knappast hans politik som möjliggjort USA:s nuvarande tillväxt. Man ska heller inte glömma att Fed fortfarande har räntan på historiskt låga nivåer.

USAs GDP steg med bara 1.6% under Obamas sista år och ekonomin var på väg ner enligt alla experter.

Alla USAs 7 regioner ligger just nu i + när det kommer till GDP tillväxt under Trump.

Handelsbalansen har också börjat minska under Trump och lönerna växer.
2017-08-05, 18:49
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Hur lite Trump presterat?

Förutom att han personligen talat storföretag till rätta så har han brutit flera skadliga handelsavtal, byggt pipelines och avskaffat massor av regleringar med mera!

--------------

Häromdagen bad kristna världen över för Trump i gemensam bön, även jag.
Rick Wiles leder bönen som är en av de bästa jag hört och deltagit i!
Nu har de klippt ut bara den så att alla ska kunna delta utan att lyssna på ett timmeslångt avsnitt!
Jag uppmanar såklart alla rättfärdiga världsmedborgare att göra detsamma
https://www.youtube.com/watch?v=yG1Dm7acjHU
2017-08-05, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Vad man sa om det var ju att det inte var något politiskt han ljög om så de sket i det.

Men nu är det ju fler som ska tala med la Grand Jury.

Men Trump kanske ljuger om något politiskt och då blir det ju värre än om han ljuger vem han har tagit på the pussy typ.
Har dessutom väldigt svårt att tro det är politiskt GJ skall jobba. Inte särskilt demokratiskt att ha politiska domstolar
2017-08-05, 18:53
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Vad för dig att Federal Reserve ska höja räntan?
2017-08-05, 19:02
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Bill Clinton ljög för Grand Jury.. Monica ....
vete fan vad som hände, om nånting hände juridiskt pga av det

Han ställdes inför riksrätt. (Den andre presidenten i USA:s historia). Men friades därför att det inte fanns två tredjedels majoritet för att fälla honom.
2017-08-05, 19:02
Medlem
Citat:
Vad för dig att Federal Reserve ska höja räntan?

Hetsa inte upp dig nu, Tompa. Trump-administrationen håller på med en omställning av ekonomin så att den inte är lika centrerad på Wall Street. Det innebär att vad Federal Reserve gör inte spelar så stor roll.
2017-08-05, 19:03
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Hetsa inte upp dig nu, Tompa. Trump-administrationen håller på med en omställning av ekonomin så att den inte är lika centrerad på Wall Street. Det innebär att vad Federal Reserve gör inte spelar så stor roll.

Dig ska man inte lyssna på. Du har haft mycket fel i de senaste månaderna. Trump börjar förlora mer och mer, och folket börjar ledsna på han.
2017-08-05, 19:05
Medlem
Citat:
Dig ska man inte lyssna på. Du har haft mycket fel i de senaste månaderna. Trump börjar förlora mer och mer, och folket börjar ledsna på han.

Jaså, verkligen? Ge mig exempel på det tack (Nej, tänkte väl det).

Du har blivit lurad av "polls" igen. Precis som under valkampanjen.
2017-08-05, 19:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jaså, verkligen? Ge mig exempel på det tack (Nej, tänkte väl det).

Du har blivit lurad av "polls" igen. Precis som under valkampanjen.

Denna gång är det sant.

Trump har inte fått bort ObamaCare. GOP dyrkar inte Trump som Dems gjorde med Obama.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in