2017-08-04, 19:23
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Kokain blandat med alkohol helt klart. Den mixen kan göra en galen. Har alla igenkännings tecken hos en lirarare som kryddar tillvaron med kokain. Har säker gjort så länge. Bara det att den här gången blev det för mycket av någonting.
Senast redigerad av Kvasiintellektuell 2017-08-04 kl. 19:28.
Citera
2017-08-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Oavsett vad vi tycker om Dominika så kan man inte lägga skulden om det hända på henne. Det är Anders själv som har antastat, kallat folk för horor och betett sig svinaktigt.

Att Anders valde en kvinna som Dominika talar endast om att han redan då hade tappat omdömet. Om han nu någonsin har haft gott omdöme överhuvudtaget.

ett polskt luder kan väl alla män ordna eller är det en utmaning..?
Citera
2017-08-04, 19:24
Medlem
moretothiss avatar
Brukade det inte sägas att Borg var "för stor för Sverige"? Var det det han försökte bevisa?
Citera
2017-08-04, 19:25
Medlem
Verkisto2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag misstänker att han under en längre tid har missbrukat (kanske aldrig slutat helt?) när han har befunnit sig i Stockholm i dessa "spännande kretsar" tillsammans med sina partivänner och intressanta halvkändisar. Sen har han åkt hem till familjen och lekt "ansvarsfull familjefar" - leken.Tills det inte längre gick att hålla masken.

Nu när inget hindrar honom längre har han spårat ur fullständigt.

Återigen ett exempel på hur man kan sakna gott omdöme trots hög position i samhället och akademisk utbildning. Att kunna räkna är inte samma sak som att ha sunda värderingar och respekt för sina medmänniskor.

Anders Borg har ingen akademisk examen. Han har studerat nationalekonomi på grundnivå, men han blev aldrig klar med ens en grundläggande kanditatexamen.

Anders Borg hade för övrig lägsta möjliga betyg (en etta) i matematik på gymnasiet.
Citera
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Om en vuxen man tar fram sitt könsorgan i samband med fest - så är det något grundläggande fel med den mannen. Det är förbjudet i samtliga kulturer i hela världen.

Maktfullkomlighet. Anders har av högern pumpats upp till att tro han är en övermänniska. Och av sin sambo får han säkert höra hur välhängd han är.
Med tillräcklig promille är det dags att folk runt honom erkänner allt detta.

Det hela är rätt likt "vem-var-det-som-kasta"-turken.
Citera
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Jag håller med Massi-Fritzl! Alla män som vaknar med minnesluckor bör anmäla sig själva till polisen så de får reda ut om brott begåtts. Att hålla 20-30 förhör kring "drog han verkligen fram den? Såg du det? Beskriv Anders fylleballe! Blåaktig säger du?" är det bästa polisresurserna kan användas till i nuläget. Skulle betyda mycket för uppklarade sexualbrott-statistiken.
Citera
2017-08-04, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svart.framtid
Slälvklart så är man en sån Svenne och blek men när det kom ut att han valde Dominika Peczynski, så tänkte jag en sak varför?

En så hemsk brud herrguud jag minns när hon blev känd jag är väl 15år äldre.

Hon har "kanske" fått den killen/ Borg in på andra villovägar att spekulera är så fult och barnsligt.
Tråden är nog klar tills vi får läsa om ett åtal.

Dominika Peczynski ?? Jag hade nog hellre valt en helt annan urblåst kändis Laila.K.
Hon har i alla fall snygg kropp. Sen att hon har klippkort på Kronoberg bör inte sänka henne?

Ja Dominik har väl bara varit snygg en gång..i army of lovers nu en kraxande skata alldeles för gammal. Anders var nog kåt på henne redan för 20 år sen men inte insett att det nu är en 25-årig kinesiska som gäller. Polen är ute...sedan länge..usch
Citera
Medlem
Haha, jag undrar om inte den gode Anders slog nytt svenskt rekord i bakfylleångest efter den här händelsen.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent-Herbert
Tror inte detta scenario är särskilt avvikande på vikkning Och bastukvällarna på Kinevik.
Snarare tvärtom ja. Detta beteende känns precis som något som Jan Stenbeck skulle kunna ha gjort på sin tid och som kanske fortfarande sitter djupt i väggarna på Kinnevik. Kanske är det t.o.m. där som Anders har lärt sig att ha kukmätartävlingar.
Citera
2017-08-04, 19:27
Medlem
ModerRotas avatar
Nu blir Anders Borg snart inbjuden till fest hos POTUS Donald Trump.

Det skall nog talas om samarbete.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kul att även britterna nu får skratta åt Kuk-Anders snedfylla

Mest intressant i artikeln tycker jag var följande som jag inte sett tidigare Despite years of studies at Uppsala and Stockholm University at both undergraduate and graduate levels, he has yet to earn an academic degree.

Han har alltså ingen examen utan lyckades aldrig gå ut. Det visste jag faktiskt inte. Det blir väl dock så när man som Fylle-Anders tillbringade mycket mer tid att supa sig dyngrak på alla fester han kunde hitta eller tvinga sig in på istället för att läsa i studieböckerna.

Missade helt att Kuk-Anders inte hade någon examen. Vi får dom politiker vi förtjänar, tyvärr. Magdalena är också en fyll-skalle. Kanske hon kommer vissa sin vagina offentligt snart. Vi får se.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psycho7256
-----------> https://www.youtube.com/watch?v=0qrUJdytCao

Den jävla filmen visade de i SVT 1980 talet.....jag höll på att spy...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in