2017-08-04, 14:39
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RCI856645964
Människan är sig lik. Noterar en öronbedövande tystnad bland mina högerkompisar på Facebook. Människor som tjatat om Toblerone och Juholts hyresfusk i åratal (som f.ö. inte var något fusk).

Och det blir ju så klart samma beteende på andra sidan skranket när någon i vänstern gör bort sig.

Jag förväntar mig inte att du ska förstå mig när jag försöker att förklara, men DEN STORA skillnaden är att Borg inte ÄR POLITIKER.
Ljugholt och Måna/Moona var politiker.

Förstår du?
Citera
2017-08-04, 14:39
Medlem
Anders Borg har förmodligen gått igenom en sexuell revolution sedan han blev tillsammans med Dominika. Från ett förmodligen ganska trist sexliv till att prova allt mellan himmel och jord. Tror vi har förklaringen där och att det nu spårade ur med att tafsa på män.
Citera
2017-08-04, 14:40
Medlem
FiffelMonas avatar
Hur kom det fram vem det var, nån flashbackhjälte eller? Läste tråden igår kväll och då var det inte helt 100 vem det var än, även om en del tydde på AB.

Edit: Fyfan vad pinsamt att göra något sånt här.. Jag tycker att jag skämt ut mig på fyllan, men det går inte ens att jämföra med det här. Fyfan vilken jävlar ångest han måste ha. Om jag var han skulle jag flytta till nån ö i Karibien och ligga lika lågt som Posener
Senast redigerad av FiffelMona 2017-08-04 kl. 14:45.
Citera
2017-08-04, 14:41
Medlem
Patetiskt att vissa personer försvarar Anders Borg när han fullständigt spårar ur och beter sig svinaktigt. Det är exakt samma personer som skrev om när t ex Gudrun Schyman gjorde bort sig när hon var full förut.
Det är ingen ursäkt att man är utarbetad, att man druckit för mycket. Antingen har man i sig det här beteendet eller inte. Det är ingenting som kommer plötsligt. Låt säga att det varit Mona Sahlin i stället, då hade tonen här varit betydligt hårdare och man hade angripit henne brutalt.
Jag säger inte att Mona Sahlin inte har gjort många misstag, men ursäkta inte Anders Borgs beteende.
Citera
2017-08-04, 14:41
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Hörde från en väninna att någon har filmat händelsen. Har någon hört något mer om det? Finns det något på LiveLeak? Min väninna sitter på ett flyg just nu, så jag kan dessvärre inte nå henne.

Den filmen vore i så fall hett villebråd just nu. Kanske förhandling om stora summor med Aftonbladet och annan konkurrerande blaska?
Citera
2017-08-04, 14:42
Medlem
Anonymt.konto12s avatar
Känn ingen sorg för mig Anders Borg.

https://www.motgift.nu/2017/08/04/41...g-anders-borg/
Citera
2017-08-04, 14:42
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Hur kom det fram vem det var, nån flashbackhjälte eller? Läste tråden igår kväll och då var det inte helt 100 vem det var än, även om en del tydde på AB.

Det spekulerades i detta innan namnet kommit ut, det blev klart när Anders B själv postade en ursäkt på sin facebook sida.
Citera
2017-08-04, 14:44
Medlem
Anders Borg har gett tafsandet ett ansikte och legitimitet.

En ex-minister i en tidigare regering fyllnade till på en skärgårdsfest i fredags. Enligt uppgift ska han ha uppträtt hotfullt, klämt andra män på skrevet samt kallat närvarande kvinnor för "hora" och "slampa".
Källa: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/e...r-hora-pa-fest
Citera
2017-08-04, 14:46
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscari
Hörde från en väninna att någon har filmat händelsen. Har någon hört något mer om det? Finns det något på LiveLeak? Min väninna sitter på ett flyg just nu, så jag kan dessvärre inte nå henne.
Det finns en kort notis under "news & politics" på Liveleak, ingen film dock. Men det kanske länkas i tråden vad det lider.
Citera
2017-08-04, 14:46
Medlem
PenetreraMeras avatar
Vad är det för "hård press" han varit under "de senaste månaderna" (enligt hans twitter)?
Citera
2017-08-04, 14:49
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PenetreraMera
Vad är det för "hård press" han varit under "de senaste månaderna" (enligt hans twitter)?

Anklagelserna om mutbrott i samband med Holmens jakt antar jag, åtalet lades nyligen ned (12 Juli)
Citera
2017-08-04, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antropomorf
Vem är ex-ministern?

Att visa kuken för okända har han säkert gjort många gånger innan. Det är inte första gången han gör så. Jag antar att han gjorde "helikoptern". Han måste knulla män eller vara bi eller pedofil för vem visar kuken för gäster?

Fast det verkar vara vanligt bland politiker. Jag har hört att Stefan Löfvén är pedofil och gillar dessutom om att sätta på trainees förutom de som han anställer som "ministrar".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in