Citat:
Ursprungligen postat av
Retsina
Äsch, jag ser inte det stora problemet? Att visa kuken på fyllan gör jag fortfarande och jag är snart 45 år.
Att skinnflå och hänga ut borg på detta vis pga en liten snedfylla tycker jag är lite väl starkt.
Att Dominika är en judinna med nymfomani är ju sedan länge känt, det är ju bara roligt för Anders att ha träffat en riktig vildkatt. Jag tror att dominikas promiskuösa levern har smittat av sig på Anders. Tror at han mer än gärna blottar sitt kön. Och jag ser faktiskt inget fel med det.
I sig är det inget problem alls, det visas kukar och tjejer kallas för horor dagligen på fester. problemet är väl i kombination med hans uppdrag i större bolag och där man pratar förtroende i procenttal i styrelsen. Där kan det bli ett problem för Borg, skulle kunna tro att de bolag som han verkar i kan börja undra om han är rätt person på rätt plats och vad händer nästa gång? Går han loss med jaktgevären? Eller drämmer han åderpålen i bordet på Kinneviks Julbord och fest? En sån här skandal för en sådan peron kan komma att bli totalt förödande.
Vad det gäller Dominka så är det precis som du säger, hon är känd nymfoman och gillar att knulla. Verkligen inget nytt under solen. Dessutom är hon en av få tjejer som gillar att få den i pastejköket, hon backar inte för något. Om nu Herr Borg ligger inne med en modell större så måste hon ändå ses med respekt tycker jag

Tror dock att Borg inte riktigt lever upp till hennes kravnivå och är på så sätt sexuellt frustrerad. Det yttrar sig i en snefylla när han vill visa kuken och kalla alla tjejer för horor och slampor. Misstänker att Dominika hemma vill bli kallad Hora och att han skall prestera med kuken men har nog inte riktigt levt upp till den nivån på ett tag. Får helt enkelt se om det blir en repris snart på någon fest eller om det inom några månader helt enkelt är över mellan judinnan och nörden.