2017-08-04, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Kul att Anders kan slappna av och bli lite folklig.
han och Fredde har gjort så mycket bra för Sverige så han är förlåten om han gjort något pojkstreck så här i vuxen ålder.Mer sådant,och ta gärna med dig Fredrik,ochså.....

Det är fanimej inte folkligt att visa kuken offentligt. Finns det nåt videoklipp? Lägg upp på youtube !

Ett tips sen...om
han kommer igen och mot förmodan får lite makt...Inför egen portning på Systemet. liksom svenskaspel har en gräns för spelande. Inför samma tjänst på bolaget. Spriten ställer till med stora problem...varför inte införa möjlighet till att hindra sig själv från destruktivt beteende? Vi har ju redan begränsat försäljning av alkohol. hade vart bra för vårt eget folk...mindre supa..mer kids och mindre invandring
Citera
2017-08-04, 14:20
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Antagligen måste man ha djupa alkoholproblem om man beter sig som Anders Borg gjorde.
Ja "skandaler" som denna är lite mer accepterat om det är en ungdom så ställer till det för sig på detta sätt, i hans ålder så BORDE han kunna sköta sig fastän det serverats alkohol "efter en hård vecka" så om det inte är en korsreaktion på någon nyligen utskriven medicin (som bensodiazepiner) så har han nog lite problem med spriten?

Iaf så tyckte jag det var kul att läsa..... skönt med skandaler man själv inte är inblandade i!
Citera
2017-08-04, 14:25
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Borg beter sig bara som han har lärt sig av Bilderberg och bohemian grove Som ex minister är han inte längre inbjuden till världselitens fester så han fick väl ett återfall
Citera
2017-08-04, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
En sån här grej kan vara skäl för att återkalla vapenlicenser så han bör vara försiktig.

Bara om man hamnar i fyllecell, dvs om polisen är inblandad.

Då kan jaktlicens och körkort åka åt helvete, och man får ett brev från socialen som vill behandla ditt alkoholproblem.

I det här fallet är polisen inte inblandad; tyvärr.
Citera
Medlem
Föreställ er att Jimmie Åkesson och partikamrater uttryckt "ta hand om dig", "styrkekramar", "puss", "det händer oss alla" och skickat massa tramsiga smileys till Erik Almqvist när han kallade en kvinna för hora.

Känns som reaktionerna i media blivit annorlunda.
Citera
Medlem
RCI856645964s avatar
Människan är sig lik. Noterar en öronbedövande tystnad bland mina högerkompisar på Facebook. Människor som tjatat om Toblerone och Juholts hyresfusk i åratal (som f.ö. inte var något fusk).

Och det blir ju så klart samma beteende på andra sidan skranket när någon i vänstern gör bort sig.
Senast redigerad av RCI856645964 2017-08-04 kl. 14:32.
Citera
2017-08-04, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lennart42
Vet inte om detta nämnts i tråden. En anekdot från Anders studietid i Uppsala som är talande för han som person. Jag hörde historien från en lillasyster till en som var med på festen i berättelsen. En stor privat studentfest dit många av de mer framstående studenterna var bjudna. Dock inte Anders och hans MUF - vän. De gillade inte detta utan kom ändå till festen. I samband med att värdinnan avisade Anders och vän skall Anders (som var berusad) ha ilsknat till och givit en dansk skalle som knäckte hennes näsben. Hörde om detta för ca 15 år sedan och vet att jag tyckte det var konstigt att det inte kommit fram i media.
.

Den riktiga " Anders " avslöjas mer och mer...det var kanske fel åklagare beslut att lägga ner förundersökningen mot honom i " mutaffär ".
Citera
2017-08-04, 14:27
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Anders Borgs beteende är illa nog, men etablissemangets ryggdunkande på Facebook och annorstädes tar tamejfan priset. Det är en annan moral och andra regler som gäller på toppen, det är då glasklart.

OCH nota bene, den så kallade ursäkten handlar bara om att skylla på faktorer som ligger utanför honom själv. Vart tog den fria viljan vägen Anders?
Citera
2017-08-04, 14:28
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Äsch, jag ser inte det stora problemet? Att visa kuken på fyllan gör jag fortfarande och jag är snart 45 år.
Att skinnflå och hänga ut borg på detta vis pga en liten snedfylla tycker jag är lite väl starkt.
Att Dominika är en judinna med nymfomani är ju sedan länge känt, det är ju bara roligt för Anders att ha träffat en riktig vildkatt. Jag tror att dominikas promiskuösa levern har smittat av sig på Anders. Tror at han mer än gärna blottar sitt kön. Och jag ser faktiskt inget fel med det.

I sig är det inget problem alls, det visas kukar och tjejer kallas för horor dagligen på fester. problemet är väl i kombination med hans uppdrag i större bolag och där man pratar förtroende i procenttal i styrelsen. Där kan det bli ett problem för Borg, skulle kunna tro att de bolag som han verkar i kan börja undra om han är rätt person på rätt plats och vad händer nästa gång? Går han loss med jaktgevären? Eller drämmer han åderpålen i bordet på Kinneviks Julbord och fest? En sån här skandal för en sådan peron kan komma att bli totalt förödande.
Vad det gäller Dominka så är det precis som du säger, hon är känd nymfoman och gillar att knulla. Verkligen inget nytt under solen. Dessutom är hon en av få tjejer som gillar att få den i pastejköket, hon backar inte för något. Om nu Herr Borg ligger inne med en modell större så måste hon ändå ses med respekt tycker jag Tror dock att Borg inte riktigt lever upp till hennes kravnivå och är på så sätt sexuellt frustrerad. Det yttrar sig i en snefylla när han vill visa kuken och kalla alla tjejer för horor och slampor. Misstänker att Dominika hemma vill bli kallad Hora och att han skall prestera med kuken men har nog inte riktigt levt upp till den nivån på ett tag. Får helt enkelt se om det blir en repris snart på någon fest eller om det inom några månader helt enkelt är över mellan judinnan och nörden.
Citera
2017-08-04, 14:31
Medlem
Oscaris avatar
Hörde från en väninna att någon har filmat händelsen. Har någon hört något mer om det? Finns det något på LiveLeak? Min väninna sitter på ett flyg just nu, så jag kan dessvärre inte nå henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ansar-al-Bundy
Anders Borgs beteende är illa nog, men etablissemangets ryggdunkande på Facebook och annorstädes tar tamejfan priset. Det är en annan moral och andra regler som gäller på toppen, det är då glasklart.

OCH nota bene, den så kallade ursäkten handlar bara om att skylla på faktorer som ligger utanför honom själv. Vart tog den fria viljan vägen Anders?

Just det : man kan propagera för droger och alkohol - och liberalt säga att människor får göra vad fan de vill i sin egentid. Men att ta ansvar för sitt svineri finns ju inte den boken.
Citera
Medlem
RCI856645964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jag lutar starkt åt antidepressiva mediciner i kombination med rikligt med alkohol. Bör ha varit starksprit, att dricka utspädd vara som öl och vin ger knappast samma kickeffekt. Ett par stadiga whisky eller före maten, 5-6 snapsar till käket och sen 3-4 GT på det så snurrar det nog till ordentligt om man dessutom grundat med benzo eller liknande.

Anders Borg menar att han drabbats av black-out på festen. Alkohol och benzo är ju en omvittnat effektiv blandning om man vill skaffa sig total minnesförlust.

Visst, kan ha ha varit preparat med i bilden. Men det kan mycket väl bara varit en vanlig snefylla också. Som lite olyckligt visade hans riktiga personlighet... :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in