2017-08-04, 11:54
Medlem
ModerRotas avatar
Äsh, det var ju bara Anders igen.

Då är det lugnt. Han knarkar bara lite.

Dessutom gör han helt rätt åsiktspolismässigt, erkänner öppenhjärtat och förklarar bra.
Senast redigerad av ModerRota 2017-08-04 kl. 11:57.
Citera
2017-08-04, 11:56
Medlem
longbow4ys avatar
Obetalbart.
Borg kör en egen Pride-parad på en familjefest och folk är sura?

In vino veritas, sa redan de gamla romarna och nu fick vi se den riktiga Borg.
Kukmätaren.

Det är en unik händelse att få se något så otroligt dumt så jag undrar varför folk är arga för att sett detta spektakel? Har de aldrig sett en pitt förut?
Vad hade de förväntat sig av en politiker med hästsvans?

Nu väntar vi bara på att få höra och helst se Reinfeldt i full "Pride" också.
Citera
Medlem
Vänster kärringar på facebook har gått i spinn Man och politisk motståndare rena julafton.
Citera
Medlem
Sillberskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Nej, Elfver skrev så på Facebook.

Ser ut som ett gammalt Borg-ligg.
http://duochjag.stockholm.foretagsmagazinet.se/
Citera
Medlem
Hur mår Anders psykiskt? Då menar jag inte bara den här festen utan allt som inträffat sedan han bestämde sig för att skiljas. Är Dominika kanske bara symtom på att något annat är fel.
Citera
2017-08-04, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 223355
Skitsnack. Mycket lögner och överdrifter på fyllan, betydligt mer än sanningar, säkert 90/10 för att dra till med nåt. Samma med barn, tolkar världen efter sin fantasi och den enda sanningen man kan få höra är att man har fult hur eller liknande. Ett av de sämre ordspråk jag stött på faktiskt.

Borgen, jävligt klantigt av dig men du är bara människa och har bett om ursäkt så du kan gå vidare. I dagens nyhetsflöde försvinner det här in i molet inom kort.

Detta och andra ordspråk (t ex in vino veritas) som nämner sanningen menar ju givetvis inte att fyllekajan (eller barnet) helt plötsligt inser sanningen om universom och blir något slags orakel.

Det ordspråken menar är att fyllekajan under påverkan kommer att vara mer sanningsenlig om sina tankar och innersta jag (jmf den drucknes ord är den nyktres tankar).

Detta stämmer också väl då alkohol sänker hämningar (vilket torde göra detta till ett av det bästa ordspråken).

Detta bekräftar också ALLA mina fördomar om Borg och hur man är funtad i huvudet om man är villig att krossa ett välfärdssamhälle medelst massinvandring för att uppnå sin nyliberala runkfantasi (kanske därför han greppade schnalen på festen)..

Dock tror jag att Reinfeldt spelar några divisioner över Borg och den dag han visar sitt verkliga innersta väsen publikt, gäller det att ha ett kors, lök och heligt vatten inom räckhåll...
Citera
2017-08-04, 11:58
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Hur mår Anders psykiskt? Då menar jag inte bara den här festen utan allt som inträffat sedan han bestämde sig för att skiljas. Är Dominika kanske bara symtom på att något annat är fel.

Han är väl tänd på män nu och valde Dommis för att hon är ok med flera partners inklusive män.
Citera
2017-08-04, 12:00
Medlem
vigillarfittas avatar
Det skrevs på Facebook att flera vittnat om att hade skitit på sig också. Men inlägget försvann.
Citera
2017-08-04, 12:03
Medlem
MoaLjungs avatar
Varför blir Anders stöttad? Varför är det synd om honom?
Citera
2017-08-04, 12:03
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag är tveksam till om Dominika var på festen? Kanske kom han ensam och hade svårt att komma in i gemenskapen? Jag tror att han är ganska "trubbig" socialt, och då tänker jag inte bara på den här händelsen...
Citera
2017-08-04, 12:04
Medlem
Kan det vara så att DP strulat med någon på festen och Anders blivit svartsjuk och spårat ur? Väldigt träffande om Anders då kallat frugan för hora och slampa samt velat jämföra penisstorlekar.
DP har tagit tillfället i akt och offentligt gått ut och deklarera sin kärlek till Anders för att rädda sitt eget skinn och rädda äktenskapet.
Vad tror ni om min teori?
Citera
2017-08-04, 12:05
Medlem
vigillarfittas avatar
Man mår illa när läser kommentarerna på hans FB-sida. Ryggdunkningar, förminskningar och kärleksbombningar.
Och detta av människor som gladeligen hade trakasserat och drevat mot nån annan som gjort samma sak.

Rätt så äckliga kretsar det där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in