2017-07-23, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av egodeus
Titta på NEO också. Rebrand från Antshares sker den 24e. Denna kommer att skjuta i höjden.

NEO dyker upp som Antshares, är det samma sak?
Citera
2017-07-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
NEO dyker upp som Antshares, är det samma sak?

Ja, rebrand i morgon... Gissar på att den passerar $10.

ANS = AntShares, vilket den 24:e byter namn och får en liten ny produktportfölj.

http://imgur.com/a/lR45b
Senast redigerad av egodeus 2017-07-23 kl. 19:38.
Citera
2017-07-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GBGglenn
Ja, av dom jag nämnde är Monero egentligen den enda som inte är någon regerings bitch, och som vill bli en del av systemet. Ska jag dumpa de andra också då? Nej, tack. Massadoption är inte bara DNM.

Nej. Haft Ripple sedan 2013 och jag har inga planer på att sälja än.

Tack men vill inte ha tips om vad jag ska köpa/sälja. Det valet gör jag själv.

Förklara gärna liketen mellan Ripple (closed source, preminad och urvattnad till förbanndelse, och dessutom centraliserad) och Ethereum. Tror vi många är intresserad av att höra hur du resonerar där.

Lyssna gärna när Andreas pratar Ripple: https://youtu.be/SMEOKDVXlUo?list=WL&t=1444
Senast redigerad av egodeus 2017-07-23 kl. 19:53.
Citera
2017-07-23, 21:53
Medlem
Citat:
Förklara gärna liketen mellan Ripple (closed source, preminad och urvattnad till förbanndelse, och dessutom centraliserad) och Ethereum. Tror vi många är intresserad av att höra hur du resonerar där.

Lyssna gärna när Andreas pratar Ripple: https://youtu.be/SMEOKDVXlUo?list=WL&t=1444
Finns inga likheter. Däremot kommer EEA säkert ha något finger med i leken vid något tillfälle. Inte heller ett dugg intresserad utav vad Andreas har att säga om Ripple. Trött på Andreas-fanboys som avbildar honom som någon slags gud. Jag bildar min egen uppfattning. Köper det som kommer generera pengar. Inte det som ska (FÖRSÖKA) vända hela systemet upp&ner. Jag var som du en gång.... Sen insåg jag att det inte är vad JAG vill som kommer hända. Det är marknaden som bestämmer. Tycker bankerna att något system är totalt värdelöst så kommer dom inte heller att använda det.

Ripple används redan flitigt och kommer fortsätta att användas oavsett om du vill det eller inte.

Önskar dig och dina gissningslekar om vad ANS kommer vara värt lycka till.

Tips: Sluta med att försöka sköta andras investeringar, det är omoraliskt.
Senast redigerad av GBGglenn 2017-07-23 kl. 21:57.
Citera
2017-07-23, 22:51
Medlem
Citat:
Finns inga likheter. Däremot kommer EEA säkert ha något finger med i leken vid något tillfälle. Inte heller ett dugg intresserad utav vad Andreas har att säga om Ripple. Trött på Andreas-fanboys som avbildar honom som någon slags gud. Jag bildar min egen uppfattning. Köper det som kommer generera pengar. Inte det som ska (FÖRSÖKA) vända hela systemet upp&ner. Jag var som du en gång.... Sen insåg jag att det inte är vad JAG vill som kommer hända. Det är marknaden som bestämmer. Tycker bankerna att något system är totalt värdelöst så kommer dom inte heller att använda det.

Ripple används redan flitigt och kommer fortsätta att användas oavsett om du vill det eller inte.

Önskar dig och dina gissningslekar om vad ANS kommer vara värt lycka till.

Tips: Sluta med att försöka sköta andras investeringar, det är omoraliskt.

Du kanske skulle sluta påstå att andra coins/tokens är kontrollerade av bank/stat då... Så du berättar för mig vad jag ska göra, medan du tycker jag ska låta bli att yttra vad jag tycker.

Nåja, tar den 30%-iga uppgången av ans igår och idag och drar nåt gammalt över mig då. Jöns!

Snygg störtloppsbacke på dina älskade Ripple btw...
Senast redigerad av egodeus 2017-07-23 kl. 22:55.
Citera
2017-07-24, 09:28
Medlem
Citat:
Du kanske skulle sluta påstå att andra coins/tokens är kontrollerade av bank/stat då... Så du berättar för mig vad jag ska göra, medan du tycker jag ska låta bli att yttra vad jag tycker.

Nåja, tar den 30%-iga uppgången av ans igår och idag och drar nåt gammalt över mig då. Jöns!

Snygg störtloppsbacke på dina älskade Ripple btw...
Uttryckte mig fel, borde skrivit "som skulle kunna bli" i en tidigare post. Förlåt.

Nej, du får uttrycka dig om fundamentala bitar men att sitta och skriva saker om att "den kommer skjuta i höjden" på flera trådar utan att ha något belägg på varför egentligen tycker jag är fel. Det är i princip bara en gissningslek då. Med tanke på att jag också håller ANS så fick jag också känna på den...

Du kan själv ta en titt på störtloppsbacken sedan 2013 och räkna på avkastningen själv. (USD/Ripple). Tradear och investerar långsiktigt istället för att bara leva på dagens hype.
Citera
2017-07-25, 20:43
Avslutad
Citat:
Ja, rebrand i morgon... Gissar på att den passerar $10.

ANS = AntShares, vilket den 24:e byter namn och får en liten ny produktportfölj.

http://imgur.com/a/lR45b

Känns som dom borde väntat med sin brand tills 1 augusti iochmed BTC och segwit etc.

Nu ligger den på 7$
Citera
2017-08-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Känns som dom borde väntat med sin brand tills 1 augusti iochmed BTC och segwit etc.

Nu ligger den på 7$

Total rebrand och Smart Contract 2.0 är inte klart förrän 8:e augusti. 24:e började rebranden. 8.25 just nu.
Citera
2017-08-01, 23:07
Medlem
Citat:
Du kan själv ta en titt på störtloppsbacken sedan 2013 och räkna på avkastningen själv. (USD/Ripple).

Avkastning har du bara om du säljer och din "avkastning" verkar bli lägre för var dag som går. Ripple visar INGA tendenser att vända på sin nedåtgående trend. Under tiden som den går ner så pumpar bankerna ut 300 miljoner XRP varje månad.

Vi tar en recap vid årsskiftet så får vi utvärdera om mina gissningar och dina väl grundade kunskaper om XRP-marknaden båda har fallit väl.
Citera
2017-08-03, 20:47
Medlem
10.40

Told Ya!
Citera
2017-08-03, 22:24
Medlem
Citat:
10.40

Told Ya!
Vad roligt att något vi båda har går upp.

Jag sa aldrig att den inte skulle nå det mål du la upp (Sa visserligen "lycka till med dina gissningslekar"). Däremot sa jag att det är fel att skriva "den kommer sticka iväg", "den kommer skjuta i höjden" , framförallt när det hänger mycket folk som inte har en aning om hur marknaden fungerar. Men fortsätt du med att kasta skit i ansiktet på andra.

Offtopic: Någon som vet någon tradechat för svenskar? Börjar bli trött på whalepool. Skicka pm.
Senast redigerad av GBGglenn 2017-08-03 kl. 22:43.
Citera
2017-08-03, 23:32
Medlem
Citat:
Vad roligt att något vi båda har går upp.

Jag sa aldrig att den inte skulle nå det mål du la upp (Sa visserligen "lycka till med dina gissningslekar"). Däremot sa jag att det är fel att skriva "den kommer sticka iväg", "den kommer skjuta i höjden" , framförallt när det hänger mycket folk som inte har en aning om hur marknaden fungerar. Men fortsätt du med att kasta skit i ansiktet på andra.

Offtopic: Någon som vet någon tradechat för svenskar? Börjar bli trött på whalepool. Skicka pm.

#triggered

Du verkar ha lite för tunn hud för att hålla på med sånt här. Dumpa dina ripple nu då du slipper skiten. Do it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in