Här är ett par med stor potential;
"
Pillar tokens"
Hade pre-pre förköp idag som sålde slut på 40 min. Den officiella ICO-release är på lördag kl.09.00. (Och ja, jag lyckades köpa in mig idag

)
Fick följande mejl från Pillar teamet en timme efter dagens förköp;
"
Thank you so much for your interest in our project. We are amazed that our smart contract collected the full $4 million in less than 40 minutes. We were blown away and humbled by this show of support.
PLEASE STOP TRYING TO BUY.
The presale is over. If you didn't get in, we're sorry. We added another $3 million to the presale and it sold out immediately - we were not expecting any of this."
"
Litecoin"
Som andra skriver så håller inte bitcoin i längden av många olika orsaker och här är eventuellt ersättaren, vilket den kommande prisökningen kommer att indikera.
"
Skycoin"
Skycoin kommer att vara den föredragna valutan för en stor marknad på "darknet" de kommande åren vilket kommer leda till en stegvis explosionsvärdeökning i framtiden. Köp och håll i nått år. Will be worth it.
www.skycoin.net
"
TenX PAY" samt "
Monaco"
VISA-kort kopplat direkt till kryptovaluta
Sen ett grovt wildcard, men som jag tror kan ha grym potential med rätt marknadsföring;
"
True flip
"True Flip is the first international anonymous lottery based on the blockchain technology with one-second payouts and 100% open source code."
Har en handfull till med kommande ICO:s med grym potential, men får vänta med att avslöja allt.