2017-08-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Vad är det du undrar över?

Trump visar sin äkthet i att vara invandringsmotståndare. Han säger till å med han är den allra starkaste invandringsmotståndaren.

Är det viktigare vad han säger än vad han gör? För han tog väl in personerna.
2017-08-03, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Men är det så bra att det första man gör är att bryta avtal?
Jag hade klart önskat Trump brutit avtalet. Eftersom det är till stor nackdel för det Amerikanska folket vilket han är vald ledare över. Tyvärr är det väl inte helt enkelt genomföra ett uppbrytande och då det handlade om 2000personer tyckte väl inte Trump det var värt genomföra sådant.
2017-08-03, 19:13
Medlem
Citat:
Jag hade klart önskat Trump brutit avtalet. Eftersom det är till stor nackdel för det Amerikanska folket vilket han är vald ledare över. Tyvärr är det väl inte helt enkelt genomföra ett uppbrytande och då det handlade om 2000personer tyckte väl inte Trump det var värt genomföra sådant.

Hur har du egentligen fått för dig det där? Pratar vi ens om samma sak?
2000 personer och så?
2017-08-03, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Nej, det är han inte. Jag vet inte om det beror på att du inte kan läsa Engelska eller om du har en dålig rysk översättning av samtalen.

Kan du citera delarna där du tror Nieto säger att han är bered att betala för en mur?

Trump föreslår flera sätt Mexiko kan betala genom, bland att annat avgifter på varor när jobb lämnar USA för Mexiko. Pena Nieto säger att han är för "kreativa lösningar" men han kan inte utåt säga att Mexiko betalar då det skadar den nationella stoltheten.
2017-08-03, 19:17
Medlem
Citat:
Är det viktigare vad han säger än vad han gör? För han tog väl in personerna.
Ja precis!!! Nu fattar du!
Trump hedrade avtalet hans företrädare gjort, trotts sin stora personliga ovilja. 2000 personer var helt enkelt inte värt i detta tidiga läga som det var att genomföra en avtalsförändring.

En vettig person ställer ju naturligtvis alltid arbetsinsats i förhållande mot vad resultatet skall bli.
2017-08-03, 19:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Trump föreslår flera sätt Mexiko kan betala genom, bland att annat avgifter på varor när jobb lämnar USA för Mexiko. Pena Nieto säger att han är för "kreativa lösningar" men han kan inte utåt säga att Mexiko betalar då det skadar den nationella stoltheten.

Har du nåt som är mer som ett citat?
2017-08-03, 19:19
Medlem
Citat:
Hur har du egentligen fått för dig det där? Pratar vi ens om samma sak?
2000 personer och så?
Ja om inte du skiftat mitt i så började vår diskussion i att Trump är stor invandringsmotståndare, Den största invandringsmotståndaren enligt sig själv i samspråk med Australiska ledaren till å med
2017-08-03, 19:21
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:

Nej, det säger han inte. Vad han säger att att Mexiko inte på något sätt kan eller kommer att betala för en mur. Nieto pratar om en visuell mur.
2017-08-03, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Har du nåt som är mer som ett citat?
Du kan säkert anstränga dig att leta fram samtals transskripten?

Du har ju själv postat citat från transskripten så sent som någon minut sen så varför ställer du en sådan idiotisk oneliner fråga om nånting du redan verkar ha tillgång till?
2017-08-03, 19:26
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du kan säkert anstränga dig att leta fram samtals transskripten?

Du har ju själv postat citat från transskripten så sent som någon minut sen så varför ställer du en sådan idiotisk oneliner fråga om nånting du redan verkar ha tillgång till?

Kommer från den som hävdar att det har sagts. Hur vet du att Nieto sagt att det skulle 'skada den nationella stoltheten'?
2017-08-03, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kommer från den som hävdar att det har sagts. Hur vet du att Nieto sagt att det skulle 'skada den nationella stoltheten'?
Nieto???????

NEJ NEJ NEJ Du har blandat ihop mig med någon annan. Jag har bara diskuterat transskriptet från Australiska ledaren samtalet.

Nu förstår jag dina förvirrade svar till mig.
2017-08-03, 19:37
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Nieto???????

NEJ NEJ NEJ Du har blandat ihop mig med någon annan. Jag har bara diskuterat transskriptet från Australiska ledaren samtalet.

Nu förstår jag dina förvirrade svar till mig.

Aha du hoppade in i en ordväxling. Ok carry on.

Citat:
Fake news.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in