2017-08-03, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missnyfiken91
Stod i VL att personen varit dömd för rattfylleri, får en träff på lexbase på herren i b uppgången

Tror inte att det är rätt kille på Lexbase, han är ett år yngre än den jag menar.
Citera
2017-08-03, 14:43
Medlem
Broskbulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det som har kommit fram är att BO jobbade som förskollärare i Västerås.

Jag har fått från en tämligen säker källa att hon jobbade eller nyligen har jobbat inom Socialtjänsten hos Surahammars kommun. Vet dock inte vilken tjänst hon haft.
Citera
2017-08-03, 14:43
Medlem
Finns en N G i 1302, finns i lexbase med
Citera
2017-08-03, 14:48
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broskbulle
Jag har fått från en tämligen säker källa att hon jobbade eller nyligen har jobbat inom Socialtjänsten hos Surahammars kommun. Vet dock inte vilken tjänst hon haft.
Norra Vallbyskolan Läsåret 2017-2018:
Citat:
Ansvariga förskoleklass
Elena Åsberg
elena.soubbota.asberg@vasteras.se
Intervju med BO 2010:
Citat:
Förskolläraren Elena S. Åsberg är en av de medlemmar som lagt upp flest lektioner med hösttema och hon delar gärna med sig av sina erfarenheter.
Jag tror inte på din tämligen säkra källa.
Citera
2017-08-03, 14:48
Medlem
Citat:
Finns en N G i 1302, finns i lexbase med

Fel, N G (samma jag syftar på i mitt inlägg) finns inte i Lexbase. Men om det är den killen jag tror det är så skulle det inte förvåna mig om han skulle vara skyldig.
Citera
2017-08-03, 14:50
Medlem
Märkligt att inte signalement på GM är ute! Ofarlig? Varför kryllade det av hellikoptrar o polisbilar om GM är så ofarlig? Tror det är invandrare/flykting som gjort detta. Hela Sverige är förbannade på dessa mord o våldtäckter som begås av dom. Med andra ord törs dom inte gå ut m signalement! Rädda att ngn svensk tar makten i egna händer nu, för medborgargarden byggs upp i hela Sverige nu. När inte regeringen gör ett piss för att stoppa detta. Ska vi Svenskar bara stå m armarna i kors och titta på? Sverige kokar av ilska!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ikea-Kamprad
Hur är det med dessa firmabilar? Det är semestertider nu så det kanske är någon vikarie som kör runt i någon annans bil medans den ordinarie rörisen lapar sol och dricker paraplydrinkar vid Medelhavet.

Visst kan det vara en "vikarie" men det känns inte som min första tanke. Dels tar ju inte alla semester samtidigt och dels så använder en del sina firmabilar privat.
En del äger inte ens en egen bil utan kör bara firmabil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OttoStenskott
Fel, N G (samma jag syftar på i mitt inlägg) finns inte i Lexbase. Men om det är den killen jag tror det är så skulle det inte förvåna mig om han skulle vara skyldig.

Vem syftar du på då?
Citera
2017-08-03, 14:55
Medlem
Citat:
Vem syftar du på då?

N G lgh 5C 1302 finns inte i Lexbase. Precis det jag sa i mitt första inlägg förra sidan.
Citera
2017-08-03, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OttoStenskott

Finns en äldre person med samma efternamn (G*ri) på facebook som jobbar på Norra Vallbyskolan...
Citera
2017-08-03, 14:57
Medlem
En mycket nära släkting till N G på Stentorpsgatan 5 C jobbar på Norra Vallbyskolan, samma som BO.
Citera
2017-08-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaakpa
Finns en äldre person med samma efternamn (G*ri) på facebook som jobbar på Norra Vallbyskolan...

yes, tror vi är nära flera svar här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in