2017-08-03, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alles889
Det hade sett dåligt för dig ifall du kom in då nästan alla färdigexaminerade tandtekniker tyvärr inte landar några jobb. Mina vänner som tog examen för några år sen jobbar numera på hemtjänst och livsmedelsbutiker.

WUT? Skojar du eller?
Citera
2017-08-03, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTF1337
WUT? Skojar du eller?

Nej jag är fullt seriös! De kämpar för att få jobb inom det, men de får ingenting.
Citera
2017-08-03, 12:25
Medlem
Men kan dom uppdatera serverjäveln jag vill logga in förfan!!
Citera
2017-08-03, 12:26
Medlem
Citat:
Men kan dom uppdatera serverjäveln jag vill logga in förfan!!
Bedrövligt. Hur kan de inte fatta att det blir massanstormning en dag som denna
Citera
2017-08-03, 12:28
Medlem
ningudos avatar
Har försökt logga in 20 gånger typ den senaste halvtimmen, förgäves.

Man kan tycka att de borde agerat förebyggande inför antagningsbeskeden, istället för att försöka lösa överbelastning när det redan äger rum. Det borde inte varit så svårt att förutspå trafiken vid första antagningsbeskedet respektive andra.
Citera
2017-08-03, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ningudo

Man kan tycka att de borde agerat förebyggande inför antagningsbeskeden, istället för att försöka lösa överbelastning när det redan äger rum. Det borde inte varit så svårt att förutspå trafiken vid första antagningsbeskedet respektive andra.
Nej, det måste vara ett medvetet beslut. Typ: skiten vi får ta för att det går ner kostar mindre än att göra en investering. Det kan inte vara en sån inkompetens att det här inte gick att förutspå.
Citera
2017-08-03, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humberside
Bedrövligt. Hur kan de inte fatta att det blir massanstormning en dag som denna

Citat:
Ursprungligen postat av ningudo

Jag kom in på sidan precis ni kan testa nu om ni redan inte har!
Citera
2017-08-03, 13:05
Medlem
Jag kom in på Stadsbyggnad, stadsutveckling och planering i MAH. Har någon gått detta program eller vet någonting om det?
Citera
2017-08-03, 13:19
Medlem
JAG KOM IN PÅ MITT PROGRAM !!!!!!!!!! jAG VAR 26e RESERV FYFAN VILKEN JÄVLA KÄNSLA!!!

Hallå allihopa, hur gör jag nu? Det står "antagen" , behöver jag göra något mer eller vad händer nu? Behöver jag inte svara någonstans?????
Citera
2017-08-03, 13:20
Medlem
Citat:
Jag kom in på Stadsbyggnad, stadsutveckling och planering i MAH. Har någon gått detta program eller vet någonting om det?

Jag sökte också den bara för lulz men vet ej vad det är för utbildning låter som ett flumigt utbildning, varför valde du den om du inte vet vad det är för utbildning? Ska du tacka ja?
Citera
2017-08-03, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX1
JAG KOM IN PÅ MITT PROGRAM !!!!!!!!!! jAG VAR 26e RESERV FYFAN VILKEN JÄVLA KÄNSLA!!!

Hallå allihopa, hur gör jag nu? Det står "antagen" , behöver jag göra något mer eller vad händer nu? Behöver jag inte svara någonstans?????

Jävlar grattis...vad var det du sökte? Fan alla kommer in det är bara jag som aldrig får ett skit år efter år, kanske dags att satsa på HP...
Citera
2017-08-03, 13:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xluvxluv
Hur menar du då? Alltså att man går på uppropet då eller?
Ja oftast är det folk som inte dyker upp till uppropet eller hoppar av de första veckorna och då kan du erbjudas en plats. Men kolla information påå skolan så att du inte dyker upp där i onödan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in