Citat:
Ursprungligen postat av
Reflector
SD kommer att åka ut 2014
Om Trump blir vald kommer det att bli ett tredje världskrig
Trump kommer aldrig att bli kandidat
Trump är inte seriös med sin kandidatur
Trump har bara 20% att vinna
Ekonomin och börsen kommer att krascha om Trump blir vald.
Bara vita män kommer att rösta på Trump
Trump kan inte få igenom några reformer. + Trump är en fascistisk diktator.
Trump kommer aldrig att lyckas få fram fler jobb
Mellanösterns ledare kommer behandla honom som skit.
...
Trump kommer aldrig att vinna 2020
Det är helt klart att Trump var något nytt i amerikanska val och att många kände sådan avsky för hans person att man inte kunde ana att så många kunde finna honom fascinerande och göra dem hoppfulla inför framtiden.
Men samtidigt så kan man inte dra så många slutsatser av det vad gäller 2018 och 2020. För just genom att Trump är något nytt har man ingen mall. Det finns liksom inget gammalt att dra fram för att säga att det där brukar alltid sluta med att eller det där har aldrig funkat. Man vet helt enkelt inte.
Jag tror att Trump kan falla på en sak som alla sina lögner.
Och hans sjuka uttalanden om att jag står inte för resultatet om det här misslyckas i en omröstning. När en omröstning lyckas som han ser det så står han för det och firar fast det är helt betydelselöst. Förr eller senare så bör ju även de som röstat på honom märka det.
Så jag tror varken för eller emot Trump kan luta sig tillbaka. Ingen kan dra stora slutsatser om en situation och person som inte liknar något annat.
Så man får se tiden an men alla har ju sin uppfattning men samtidigt så när man måste blanda in Clinton i det hela så undrar man vad som står på? Vad har Hillary med Trumps ständiga lögner att göra? Som det här med Don Jr? Varför ljugs det om detta för?