Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Men alltså nu blir jag konfys!?
Dels avser fejjan-länken en L*na Ås*erg och INTE en Elena som det först var tal om.
Och dels var den första Elena en lärare på Vallby i Västerås enligt någon postare här i tråden.
Är detta två olika personer eller samma person men att hon valt det mer svenskklingande förnamnet på fejjan-kontot?
Den nu senaste uppgiften om en L*na Ås*erg (alltså utan E som första bokstav i förnamnet), så har hon aldrig varit anställd av Västerås stad mer än några korta dagar i oktober 2015, närmare bestämt fyra dagar och då ej heller inom förskola/skola.
Så att hon ska ha arbetat som lärare i Västerås på en kommunal skola stämmer ej med L*ena Ås*erg.
Denna person hade heller inte adress i Surahammar 2015.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stupido86
På den Facebook profilen som är delad finns iaf sonen med och han har gillat hennes bilder.
Känns ju som det är rätt profil iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Okej, i så fall kan vi stryka anställning som lärare på kommunal skola i Västerås.
Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Varför kan hon inte varit lärare i Västerås. Jag erkänner att jag inte hängt med i svängarna

Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Jo det kan hon ha varit men inte på den skolan som nämnts i tråden, ej heller på någon annan skola inom kommunal verksamhet för det har jag koll på.
Om hon varit anställd på en privat variant kan jag däremot inte veta, men som sagt, den skola som nämnts i stadsdelen Vallby är kommunal.
Enda arbete i kommunal regi var tillfälligt, endast några dagar och då som beh.assistent.
Måste backa bandet här och tar därför med flera citat för att tydliggöra troliga misstag;
Jag har letat efter den där L*na Ås*erg och hävdat att hon inte varit anställd som lärare i Västerås stad och det stämmer delvis, men grundat på felaktigheter.
Kvinnan som blev mördad har visst haft en anställning i V-ås stad som lärare men för att hitta henne måste man ha det fullständiga namnet som även innefattar "Soubbota" mellan L*na och Ås*erg.
Hoppas att jag nu tydliggjort mitt eget misstag.