Citat:
jag behöver stöd.
ingen i min omgivning förstår vad jag /vi går igenom.
jag har haft nikotin konstant i kroppen i över 30 år.
idag är det dag 6 utan.
jag håller på att bli galen. på riktigt.
rastlöshet , en känsla under läppen som jag inte vet hur man beskriver.
Tomhet!?
Ett gigantiskt sug och en hjärna som kräver nikotin. verkligen kräver....
Dag 1-5 var lätta om man jämför- just nu känns det som det inte blir bättre utan värre minut för minut.
Vad fan gör man.
Jag tänker inte ge upp men är det verkligen värt det här.
kan inte sitta still. kan inte fokusera. kan inte tänka.allt är lugnt så länge jag rör på mig eller stoppar grejor i munnen.
när tar den här fasen slut?... När blir allt vardag?
häller i mig en baginbox för att bara somna just nu.
satans snus!
ingen i min omgivning förstår vad jag /vi går igenom.
jag har haft nikotin konstant i kroppen i över 30 år.
idag är det dag 6 utan.
jag håller på att bli galen. på riktigt.
rastlöshet , en känsla under läppen som jag inte vet hur man beskriver.
Tomhet!?
Ett gigantiskt sug och en hjärna som kräver nikotin. verkligen kräver....
Dag 1-5 var lätta om man jämför- just nu känns det som det inte blir bättre utan värre minut för minut.
Vad fan gör man.
Jag tänker inte ge upp men är det verkligen värt det här.
kan inte sitta still. kan inte fokusera. kan inte tänka.allt är lugnt så länge jag rör på mig eller stoppar grejor i munnen.
när tar den här fasen slut?... När blir allt vardag?
häller i mig en baginbox för att bara somna just nu.
satans snus!
Jag håller med dig, det blir värre efter ett par dagar! Håller också på att sluta och försöker hålla uppe motivationen! En bra motivation tycker jag är det ekonomiska med att sluta snusa. Det är dyrt att snusa nu för tiden, annat var det förr. Visst det är billigt om man snusar knox, granit och sånt skit men ska man snusa ska man snusa bra (ettan, general mm) och då blir det för dyrt! Jag skriver upp varje dag det jag sparar på att inte snusa (40 kr). det känns lite så här i början men tänk den dagen det blir 10000, då är man nog jävligt nöjd! Kom ihåg att det är som värst precis innan det vänder. Efter lite drygt en vecka blir det lättare!
Stay strong, du fixar det!
Snusen betyder så lite att jag ibland glömmer bort att jag hållit på med skiten.