Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Fox News Alert: Jeff Sessions to Announce Crackdown on White House Leaks on Friday.
Ingen länk ännu men det kommer.
Sådärja!
Det finns bara en mästare i 4d schack!
Så sammanfattningsvis nu när dammet lagt sig så har alltså Sessions lagt i en ny växel och i skuggan av "kaoset" kunnat operera hårt mot illegala, MS13, sanctuary cities, läckor med mera!
GOP-establishment kandidaten "prince pubis" har fått sparken, ersatt av en veteran och general från marinkåren!
Scaramucci gjorde sitt uppdrag med perfektion och kan nu återgå till att vältra sig i lyx, han får garanterat bo gratis på alla Trumps hotell världen över också
Vad gäller "healthcare" så vinner Mr. Trump även här, 4d schack matt!
Som jag sagt tidigare, varken vårdfrågan eller skattefrågan är centrala för Trumps seger men genom att driva dessa exponerar han GOP-etablissemanget som de träskråttor de är, han vet mycket väl att de kommer fega ur!
Därför driver han inte frågor om invandring och liknande centrala frågor tills han bearbetat dessa, troligen hoppas han på att de byts ut 2018 mot MAGA-kandidater, därför låter han dem exponera sig själva för att de ska äta upp sin egen svans.
Genialt!
Som grädde på moset har vi sedan djupstaten och Demokraternas boomerangeffekt där den boomerang de slängde mot Trump missade och nu är påväg tillbaka i full kraft, rakt mot Debbie Wasserman, Clinton, Lynch och resten av satanistkulten!
Jag ser #draintheswamp ta form på ett sätt jag aldrig trodde var möjligt!
Men här på flashback sitter några surpellar och ältar "russia" och hittepå om kaos och annat löjligt.
Det ni inte fattar är 4d schack, lär er det och kom tillbaks sedan, för denna tråd kommer vara rent godis om ett par år när man kan gå tillbaka och se hur mycket tid ni slösat på att ha fel!
PS. Fruktansvärt pinsamt för Erik_Öst att bli påkommen sådär, kan inte kännas bra