2017-07-30, 11:10
Medlem
mztrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
På vilken dos mår ni som bäst?

Jag har för första gången tagit mer än 600 mg.

Har nu 750 mg i systemet. Vill testa vilken dos som gör en riktigt skön.

Dock lite rädd för att krampa.

Mår bäst på runt 3000mg
Citera
2017-07-30, 13:38
Medlem
KringExs avatar
Vart lite nojig för kramp nu.... käkat 1800 mg Lyrica och tre st Concerta 54 mg.
Tog 4 mg Alprazolam... mest pga av ångest men ALL benso är ju mer eller mindre kramplösande så jag borde ju vara safe? Har annars hög kramptröskel

Kanske skrev frågan i fel tråd..... Mod kan flytta i såna fall
Citera
2017-07-30, 16:04
Medlem
Jag har lagt av med alla andra (illegala)droger, främst cannabis som jag rökte dagligen och gjorde från och till i cirka 10 år. Det går bra med Lyrica, tänker inte på cannabis speciellt mycket eller saknar det heller. Inte rökt på 2 månader nu.

Stegrade såklart dosen lyrica utan läkares godkännande ganska radikalt och har upptäckt att om jag stoppar i mig 300-600 mg ungefär var 5 timme under en dag så mår jag väldigt bra ända till läggdags.

Hur tar ni er lyrica? Allt på en gång och sen är det bra för den dagen eller återdoserar ni höga doser under dagens lopp?

Borde fan dra ner på det här också, kommer ju inte sluta bra…
Citera
2017-07-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeslotenCirkel
Jag har lagt av med alla andra (illegala)droger, främst cannabis som jag rökte dagligen och gjorde från och till i cirka 10 år. Det går bra med Lyrica, tänker inte på cannabis speciellt mycket eller saknar det heller. Inte rökt på 2 månader nu.

Stegrade såklart dosen lyrica utan läkares godkännande ganska radikalt och har upptäckt att om jag stoppar i mig 300-600 mg ungefär var 5 timme under en dag så mår jag väldigt bra ända till läggdags.

Hur tar ni er lyrica? Allt på en gång och sen är det bra för den dagen eller återdoserar ni höga doser under dagens lopp?

Borde fan dra ner på det här också, kommer ju inte sluta bra…

Jag återdoserar alldrig eftersom det är värdelöst enligt mig. Kicken av lyrica blir inte starkare tycker inte jag men gör så det håller lite längre. Jag tar min dos exempel vid 10:00 (allt på en gång) dom slår in 12:00 och håller ända fram till 02:00 för mig men då har jag reden däckat :P . Tycker lyrica kick håller ungefär 12-13h för mig sen blir man "efter bäng"

Så återdosera inte för tycker inte det gör någon skillnad men alla är olika vissa måste återdosera efter 6h från första dosen men för mig är det värdelöst.
Citera
2017-07-30, 21:40
Medlem
12 dagar sen jag tog min sista lyrica. Mått illa mer eller mindre konstant. Idag spydde jag tillslut... fyfan vilket helvete det har varit att trappa ut lyrican, men så jävla skönt att veta att jag snart är av med det! Sen är det ju bara benso-beroende och min psykiska hälsa kvar men det är en annan story!
Citera
2017-07-31, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mztr
Mår bäst på runt 3000mg

Ojdå, det var ju en hyfsad dos.
Citera
2017-07-31, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
12 dagar sen jag tog min sista lyrica. Mått illa mer eller mindre konstant. Idag spydde jag tillslut... fyfan vilket helvete det har varit att trappa ut lyrican, men så jävla skönt att veta att jag snart är av med det! Sen är det ju bara benso-beroende och min psykiska hälsa kvar men det är en annan story!

Bravo bravo!
Citera
2017-07-31, 16:11
Medlem
Pyra666s avatar
Tjena! jag använder Lyrica eller gabapentin som hjälp i urtrappning av en annan drog. Hur många dagar kan man ta dessa utan att hamna i någon äcklig AT?

Har tagit GP var annan dag nu i fem se dagar och fick nu mitt recept på Lyrika på posten.. Ordinerad 100 mg om dagen.. men brukar ta 600-700 mg i tre fyra dagar i sträck i stället..

Peace..
Citera
2017-08-01, 09:39
Medlem
Precis svalt totalt 4st 300mg, käkar utan recept, är på jobbet det har börjat spåra på sista tiden nu, käkar minst 3 till under dagen. Kan jag bara sluta utan att det är farligt? Röker brun på det med, dock efter arbetstid. Flickvännen vet inget än, hon märker inte helt enkelt trots min exaltering, glädje osv.
Citera
2017-08-01, 15:33
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shabooooo
Precis svalt totalt 4st 300mg, käkar utan recept, är på jobbet det har börjat spåra på sista tiden nu, käkar minst 3 till under dagen. Kan jag bara sluta utan att det är farligt? Röker brun på det med, dock efter arbetstid. Flickvännen vet inget än, hon märker inte helt enkelt trots min exaltering, glädje osv.

Hur länge har du tagit dom?? vill veta också hur länge man kan käka dom utan AT! tänder av från en GABA-drog och Lyrika funkar bra som fan på mig! Har bara tagit dom sen igår.. men i ganska stora mängder.. blir glad och får jävligt mycket gjort!
Citera
2017-08-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Har lyrica fortfarande inte blivit narkotikaklassat?

Nej inte i Sverige, men i USA är det - och i Sverige dröjer det säkert inte länge till.
Citera
2017-08-01, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Vart lite nojig för kramp nu.... käkat 1800 mg Lyrica och tre st Concerta 54 mg.
Tog 4 mg Alprazolam... mest pga av ångest men ALL benso är ju mer eller mindre kramplösande så jag borde ju vara safe? Har annars hög kramptröskel

Kanske skrev frågan i fel tråd..... Mod kan flytta i såna fall

Ta aldrig uppåt med lyrica.
En här gjorde det och nu sitter han och kan inte prata eller nått.
Helt hjärn död men känner igen folk. Fy fan. Tänk om han e fullt med eten och kan inte utrycka sig.
För han börjar gråta ofta. Jan inte röra sig heller och e helt säker det var lyrican då det är nervsmärtstillande medel. Fast med uppåt droger blir det en krock i hjärnan och många jag känner har fått EP anfall.
Tror det var det han fick men alla hade somnat så han bara låg och krampade och krampade.
Han bara andades och reagerade inte på något först. Sen vaknade han men som en grönsak.
Var försiktiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in