Hur lång tid tar det för Lyrica att verka skulle ni säga? Har aldrig riktigt tänkt på det förut.. Men åt nyss 8x150mg har har H av ganska bra kvalité,men vill inte ta det förens lyrican har börjat verka fullt ut.. Jag skulle tippa på typ 90 minuter, vad säger ni andra??
Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Lyrica suger hästpung mot ångest enligt mig. Jag har GAD och det funkade inte ett jävla skit även på högre doser för mig..
Hur hög dos tog du som högst och under hur lång period? Jag har också GAD (panikångestattack-syndrom samt socialfobi också bla) och lyrican, förutom bens, var den första medicinen jag fick prova som verkligen fungerade, efter att ha fått testa tusen olika SSRI och liknande. Men det var först när jag fick 450mg (har jag för mig) det började fungera bra. Nu äter jag 3st 75mg på morgonen, 2st mitt på dagen, 3 på kvällen och det fungerar verkligen bra. Sänker min grundångest rejält och dämpar antalet på-attacker. Men vissa dagar när ångesten är extra stark så är den ju såklart inte lika effektiv.. Även hört samma från andra personer med GAD. Tråkigt att det inte funkar för dig, vet hur jävla tärande det är med GAD, hoppas innerligt att du hittar något som fungerar för dig!