2016-05-25, 14:08
Medlem
Har tagit 600 mg nu och det svänger rejält.

Någon annan som får konstig syn på lyrica?
Det känns som allt får ett djup samtidigt som man är helt skev och allt ser finare och klarare ut.
Ser nästan ut som i början när mdma kickar in men innan serotonin-rushen.

Måste säga att alfons/poteket.se lyrican upplevs som mycket potentare än det kristallina pulvret jag testat förut. 600 mg är på gränsen till för mycket.
Citera
2016-05-25, 16:57
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Har tagit 600 mg nu och det svänger rejält.

Någon annan som får konstig syn på lyrica?
Det känns som allt får ett djup samtidigt som man är helt skev och allt ser finare och klarare ut.
Ser nästan ut som i början när mdma kickar in men innan serotonin-rushen.

Måste säga att alfons/poteket.se lyrican upplevs som mycket potentare än det kristallina pulvret jag testat förut. 600 mg är på gränsen till för mycket.

Jasså alfons och poteket är också samma? CB är också inblandad i poteket. Grymma priser! sjukt gröna å bra jävla drag i pregabalinet 900mg nu, skulle stannat på 600 men fan, det stegrar så sakta så la till en 300mg kapsel till å nu svänger det bra
Citera
2016-05-25, 17:41
Medlem
Fan Lyrica var en besvikelse för mig mot ångesten. Man läser ju att den är kung mot GAD som ju jag har. Testade 300 mg, visste man blev lite skön och vinglig men min kropp slappnade absolut inte av. Hade ångest kvar, framförallt kroppslig ångest. FAN!

Benso som Ikto och Xanor e mycket bättre mot min ångest.
Citera
2016-05-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norren
Jasså alfons och poteket är också samma? CB är också inblandad i poteket. Grymma priser! sjukt gröna å bra jävla drag i pregabalinet 900mg nu, skulle stannat på 600 men fan, det stegrar så sakta så la till en 300mg kapsel till å nu svänger det bra

Det står poteket.se på zippen så tydligen är det samma. Bra grejer var det iaf.
Citera
2016-05-25, 21:02
Medlem
Norrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det står poteket.se på zippen så tydligen är det samma. Bra grejer var det iaf.

Japp på min med verkar som att CB och Alfons är samma person/er.
Å ja bra krut fan!
Citera
2016-05-25, 22:09
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Fan Lyrica var en besvikelse för mig mot ångesten. Man läser ju att den är kung mot GAD som ju jag har. Testade 300 mg, visste man blev lite skön och vinglig men min kropp slappnade absolut inte av. Hade ångest kvar, framförallt kroppslig ångest. FAN!

Benso som Ikto och Xanor e mycket bättre mot min ångest.

Lyrica suger hästpung mot ångest enligt mig. Jag har GAD och det funkade inte ett jävla skit även på högre doser för mig. Riktigt jävla rävgift är det däremot. Min syn försämrades på ena ögat permanent av helvetet samt att AT:n gjorde att jag drabbades av "hjärntrötthet" med ett halvårs sjukskrivning som följd.

Äter hellre benzo dagligen än detta gift.
Citera
2016-05-26, 15:02
Medlem
Hur lång tid tar det för Lyrica att verka skulle ni säga? Har aldrig riktigt tänkt på det förut.. Men åt nyss 8x150mg har har H av ganska bra kvalité,men vill inte ta det förens lyrican har börjat verka fullt ut.. Jag skulle tippa på typ 90 minuter, vad säger ni andra??

Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Lyrica suger hästpung mot ångest enligt mig. Jag har GAD och det funkade inte ett jävla skit även på högre doser för mig..
Hur hög dos tog du som högst och under hur lång period? Jag har också GAD (panikångestattack-syndrom samt socialfobi också bla) och lyrican, förutom bens, var den första medicinen jag fick prova som verkligen fungerade, efter att ha fått testa tusen olika SSRI och liknande. Men det var först när jag fick 450mg (har jag för mig) det började fungera bra. Nu äter jag 3st 75mg på morgonen, 2st mitt på dagen, 3 på kvällen och det fungerar verkligen bra. Sänker min grundångest rejält och dämpar antalet på-attacker. Men vissa dagar när ångesten är extra stark så är den ju såklart inte lika effektiv.. Även hört samma från andra personer med GAD. Tråkigt att det inte funkar för dig, vet hur jävla tärande det är med GAD, hoppas innerligt att du hittar något som fungerar för dig!
Senast redigerad av tjackarrn 2016-05-26 kl. 15:11.
Citera
2016-05-26, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarrn
Hur lång tid tar det för Lyrica att verka skulle ni säga? Har aldrig riktigt tänkt på det förut.. Men åt nyss 8x150mg har har H av ganska bra kvalité,men vill inte ta det förens lyrican har börjat verka fullt ut.. Jag skulle tippa på typ 90 minuter, vad säger ni andra??

Jag tycker man känner av lyrican efter typ 30 min sen tar det ~90 min till innan det peakat.
Ta det lugnt med lyrica+H, jag känner folk som dött av den blandningen på normala doser.
Citera
2016-05-26, 16:56
Medlem
Synatts avatar
Försökte få tillbaka lyrican från psykologen igår men gick åt helvete, blev återigen påprackad en ny antidepressiv. Gårr igenom 10-12 st så mina förhoppningar är ju inte direkt höga för stunden.

Mvh
Citera
2016-05-26, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Lyrica suger hästpung mot ångest enligt mig. Jag har GAD och det funkade inte ett jävla skit även på högre doser för mig. Riktigt jävla rävgift är det däremot. Min syn försämrades på ena ögat permanent av helvetet samt att AT:n gjorde att jag drabbades av "hjärntrötthet" med ett halvårs sjukskrivning som följd.

Äter hellre benzo dagligen än detta gift.

Oh fy helvete!
Citera
2016-05-26, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Försökte få tillbaka lyrican från psykologen igår men gick åt helvete, blev återigen påprackad en ny antidepressiv. Gårr igenom 10-12 st så mina förhoppningar är ju inte direkt höga för stunden.

Mvh

Psykologen? De får väl inte skriva ut mediciner? Eller menar du psykiatrikern?
Citera
2016-05-26, 22:43
Medlem
Har lyrica fortfarande inte blivit narkotikaklassat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in