Citat:
Ursprungligen postat av
mot-alla-odds
Min dag i dag kommer vara att printa ut Kartorna (trådstarten) inväntar evaveva och får en placering vart "fågelskrämman/åkern" finns. Planering över sökrutt.
Tack för peppning- lite vågat att ensam åka till denna stad men som ni säger och alla vill: försöka hitta Patrik 😏
Hej mot-alla-odds, jag försöker mejla hon som pratade i telefon med mig när hon var ute på åkern och vallade sin schãfer.
Helt plötsligt hajjade hon till och sa att en man stod mitt ute på åkern (inte Patrik) , hon var ju ute för att just söka efter Patrik.
Hon ville inte gå fram motpersonen ,det kãndes olustigt tyckte hon, så hon vandrade vidare...med mig i telefon....
Så jag har ju förstårs ingen aning om vilken åker det gäller.Är så ledsen för det.
Har skrivit till henne på messenger om att "jag",annars undrar hon väl,tänkte ta mig dit och kolla så inget ser mystiskt ut på platsen (hon är med i HP-gruppen), men hon lãste två av mina skrivna rader sen slutade hon svara,mycket trist.
Nu har du, "mot-alla-odds ",hoppats på en speciell åker att söka på,så jag vet inte HUR jag skall få fram den....suck....
Jag har henne kvar på messenger som en bubbla,kan du messa mig så kanske du kan messa henne,och beskriva det hela.?