Citat:
Ursprungligen postat av
Starlight-Jr
Du verkar ha ganska dålig koll och ditt inlägg är bara en massa antaganden och trams.
Vägen mellan Berg och Grensholm är i väldigt bra skick och på nämnd vägsträcka har det mig veterligen skett två dödsolyckor under dom senaste 25 åren.
En Glidar-MC frontade med en traktor för drygt 15 år sedan och därefter olyckan som tråden behandlar.
Olyckan med Killarna som voltade ut på en åker med en gammal Volvo, skedde i början av 80-talet och det var mellan Ljungsbro och Kungsbro.
Det tidigare senaste rejäla kloningen på Stjärnorpsvägen jag känner till, var 1997 med en Golf VR6 ute på provtur (från Motorcentrum). Bilen blev skrot, men dom åkande klarade sig bra.
Däremot var det två pundarungar som körde av vägen mellan Ljungsbro och Tjällmo häromåret, där en eller båda omkom/brann upp.
Jag känner Mr R.R väldigt väl.. Vem ska jag hälsa ifrån? 😉
Btw, Ljungsbro är riktigt lugnt numera och dom flesta Trashen försvann för över 10 år sen.
I vilken familj har två av barnen mördats?
Vilka från den gamla nazi-tiden är döda eller sitter inne?
Jag vet att två bröder är döda, men ingen av dom blev mördad!
Njae, även om jag håller med om det mesta du skriver så dog en av bröderna en läskig död när Doudou Ahoka slog ihjäl honom med ett järnrör 2013. Den familjen hade sin beskärda del av elände, utan att behöva drabbas av en galning, som Fredrik Reinfeldt öppnade våra hjärtan för.
Jag har också bott i Pickhult tills nyss...