2017-07-31, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Vet du R*smus efternamn också? Om det är den jag tror försökte han sälja ecstasy till min grabb förra året ...

Cl*esson
Citera
2017-07-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofisticator
Cl*esson

Tack. Då är det han. Kan inte se alltför vänligt på den killen, men han var en gullig liten lintott på den tiden jag kände honom.
Citera
2017-07-31, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalen-nu
Tack. Då är det han. Kan inte se alltför vänligt på den killen, men han var en gullig liten lintott på den tiden jag kände honom.

Nej det är väl ingen som är förvånad direkt... han hade ganska mycket problem
Citera
2017-07-31, 13:38
Medlem
Nej

Citat:

*
Senast redigerad av Froto 2017-07-31 kl. 14:29. Anledning: Ja
Citera
2017-07-31, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr
Du verkar ha ganska dålig koll och ditt inlägg är bara en massa antaganden och trams.
Vägen mellan Berg och Grensholm är i väldigt bra skick och på nämnd vägsträcka har det mig veterligen skett två dödsolyckor under dom senaste 25 åren.
En Glidar-MC frontade med en traktor för drygt 15 år sedan och därefter olyckan som tråden behandlar.

Olyckan med Killarna som voltade ut på en åker med en gammal Volvo, skedde i början av 80-talet och det var mellan Ljungsbro och Kungsbro.

Det tidigare senaste rejäla kloningen på Stjärnorpsvägen jag känner till, var 1997 med en Golf VR6 ute på provtur (från Motorcentrum). Bilen blev skrot, men dom åkande klarade sig bra.

Däremot var det två pundarungar som körde av vägen mellan Ljungsbro och Tjällmo häromåret, där en eller båda omkom/brann upp.

Jag känner Mr R.R väldigt väl.. Vem ska jag hälsa ifrån? 😉

Btw, Ljungsbro är riktigt lugnt numera och dom flesta Trashen försvann för över 10 år sen.

I vilken familj har två av barnen mördats?
Vilka från den gamla nazi-tiden är döda eller sitter inne?
Jag vet att två bröder är döda, men ingen av dom blev mördad!

Njae, även om jag håller med om det mesta du skriver så dog en av bröderna en läskig död när Doudou Ahoka slog ihjäl honom med ett järnrör 2013. Den familjen hade sin beskärda del av elände, utan att behöva drabbas av en galning, som Fredrik Reinfeldt öppnade våra hjärtan för.
Jag har också bott i Pickhult tills nyss...
Citera
2017-07-31, 19:59
Medlem
Citat:
Cl*esson

Citat:
Han hade problem redan i förskolan...
Alfabetet räckte inte till för alla hans kombinationer.
Citera
2017-07-31, 20:03
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Här är man framförallt glad att ingen oskyldig drabbats.

Både "BO" och "GM" verkar ha varit lowlifes, som så klart släkt och enstaka vänner kan sakna men inte samhället i stort.
Föraren blir väl en grönsak av allt att döma, synd att skattepengar går till sådant.
Citera
2017-07-31, 21:07
Medlem
Jag åkte förbi olycksplatsen förut idag och det är ganska solklart att dom kom in alldeles för snabbt/tvärnitade in i kurvan.. Bromsspår rakt fram i kurvan, sedan åkt i diket 25m och offsetsmällt ett rejält träd.
Föraren är folkbokförd hos föräldrarna, ca 2km från olycksplatsen?
Bilen lär ha varit skriven på hans far? En V70 D5.

När man såg bilder på den krockade bilen så förstår man att passageraren inte är i livet.
Citera
2017-07-31, 21:34
Medlem
Karma...
Citera
2017-07-31, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight-Jr
Du verkar ha ganska dålig koll och ditt inlägg är bara en massa antaganden och trams.
Vägen mellan Berg och Grensholm är i väldigt bra skick och på nämnd vägsträcka har det mig veterligen skett två dödsolyckor under dom senaste 25 åren.
En Glidar-MC frontade med en traktor för drygt 15 år sedan och därefter olyckan som tråden behandlar.

Olyckan med Killarna som voltade ut på en åker med en gammal Volvo, skedde i början av 80-talet och det var mellan Ljungsbro och Kungsbro.

Det tidigare senaste rejäla kloningen på Stjärnorpsvägen jag känner till, var 1997 med en Golf VR6 ute på provtur (från Motorcentrum). Bilen blev skrot, men dom åkande klarade sig bra.

Däremot var det två pundarungar som körde av vägen mellan Ljungsbro och Tjällmo häromåret, där en eller båda omkom/brann upp.

Jag känner Mr R.R väldigt väl.. Vem ska jag hälsa ifrån? 😉

Btw, Ljungsbro är riktigt lugnt numera och dom flesta Trashen försvann för över 10 år sen.

I vilken familj har två av barnen mördats?
Vilka från den gamla nazi-tiden är döda eller sitter inne?
Jag vet att två bröder är döda, men ingen av dom blev mördad!

En ihjälslagen vid Björkö som tidigare nämnt medans hans bror drog i en överdos. Sedan har vi Väl Jensa som blev mördad eller om det var hans far och han som tog livet av sig, självmord går väl att räkna på 4 händer, sonesson, Adrian och 18 till
Senast redigerad av livetskokbok 2017-07-31 kl. 23:49. Anledning: Felstavning
Citera
2017-08-01, 01:06
Medlem
Läget är nu allvarligt för föraren efter att ha varit stabilt... frågan är om det inte är bäst för honom och anhöriga att han dör ist för att bli en grönsak som kanske kommer minnas att han dödat sin vän
Citera
2017-08-01, 05:45
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Läget är nu allvarligt för föraren efter att ha varit stabilt... frågan är om det inte är bäst för honom och anhöriga att han dör ist för att bli en grönsak som kanske kommer minnas att han dödat sin vän
Han var väl i princip död då han lastades in i ambulansen. Inga försök till behandling utfördes då ambulanssjukvårdarna ansåg att det var meningslöst. På nåt sätt hoppade väl killen i gång på sjukhuset men det är nog bara en tidsfråga innan man stänger av...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in