2017-07-31, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Var i hassle är dom uppväxta ?

Tänkte på en fråga som jag ställde tidigare om det var igår eller så jag vet inte, jag frågade om någon annan nämnd i tråden var ifrån Hassle sjötorp Torsö med mera
Kom då ihåg ett foto som jag sett på RT Fb Från 90 talet där han och TS spelade fotboll för Torsö och jag undrar ifall Klasse M kanske spelade där också!? Någon som vet?
För de som inte bor i Mariestad så brukade Torsö och Hassle ungdomarna hålla ihop och gick dessutom samma skola i Mariestad.
Nu verkar det ju skilja lite i ålder men jag vet att de känner varandra.

Det här är kanske inte alls intressant men det kanske väcker några minnen hos någon.
Citera
2017-07-31, 21:01
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Anonym måste givetvis vara just anonym o då är det ju lugnt, annars är det något helt annat.

Lugnt och lugnt, det skulle väl knappast vara till KM's fördel om det inkommer ett anonymt tips till polisen som berättar att Helena's kropp är begravd alldeles intill en numera halvrutten träkoja som KM byggde under uppväxten och som är belägen på hans föräldrars tomt i Hassle?
Citera
2017-07-31, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Nej GM kommer nog aldrig att berätta var hennes kvarlevor ligger gömda. Detta har han levt med, kommer att fortsätta att leva med samt kommer att avlida med den vetskapen. Han bryr sig helt riktigt enbart om sig själv och kommer aldrig att bistå med någon information.

Tror också att detta är djupt rotat hos honom kanske ända sedan barnsben. P. g.a. därav är bl. a. detta en av orsakerna till att han har klarat sig under en mycket lång tid.
Han verkar sakna den empatin om hur andra har skadats av GM's (dvs han själv) - det är nog tack vare detta GM klarat av mer än 25år. GM- Dax att avsluta detta nu - för din familj skull, HA's föräldrar /systrar. Och du kan inte få detta ogjort - kom igen - bikta dig nu - var är kvarlevorna??
Citera
2017-07-31, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henis
Efter 25 år i naturen är det inte mycket kvar av en kropp. Det finns undantag men ungefär 10-12 år dröjer det sen är kvarlevan borta.

En nedgrävd kropp som inte större djur fått tag i borde väl åtminstone kunna vara ett välbevarat skelett?
Citera
2017-07-31, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -big kahuna-
En nedgrävd kropp som inte större djur fått tag i borde väl åtminstone kunna vara ett välbevarat skelett?
Och ringar/halsband som nån sa saknades !?
Citera
2017-07-31, 21:19
Medlem
Prinzezzans avatar
Jag har nu i kväll fått uppgiften att KM ska ha varit med i bilen till Pernillas inflyttningsfest. Det ska alltså ha varit KB (som körde), Helena, Ulrika, Kl*s och ev. en femte person. Personen som berättade detta för mig kommer inte ihåg om KM var med på festen eller ej.
Citera
2017-07-31, 21:43
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag har nu i kväll fått uppgiften att KM ska ha varit med i bilen till Pernillas inflyttningsfest. Det ska alltså ha varit KB (som körde), Helena, Ulrika, Kl*s och ev. en femte person. Personen som berättade detta för mig kommer inte ihåg om KM var med på festen eller ej.

Tack Prinzezzan, precis som jag misstänkte och tog upp häromdagen med andra ord, KM åkte med till festen.
Citera
2017-07-31, 21:43
Medlem
Jubberos avatar
Citat:

Fantastiskt bra att du håller tråden vid hög kvalitet, Prinzezzan. All heder till dig!
Stämmer detta, så är det ju rätt betungande för herrn ifråga. Han har alltså funnits i Helenas sällskap redan innan Stadt.
Citera
2017-07-31, 21:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
Under hela kvällen.

Citat:

Stort tack för denna mycket intressanta information.

Stämmer detta så fanns alltså den här personen runt HA under hela kvällen innan besöket på Stadt.
Citera
2017-07-31, 21:52
Medlem
Citat:

Bra jobbat 👍
Troligtvis var han väl med på festen.
Kanske KB också.
Men om hon bara skjutsade folk. Varför skulle han med, i en bil som redan var full?
Citera
2017-07-31, 22:01
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martasson
Bra jobbat 👍
Troligtvis var han väl med på festen.
Kanske KB också.
Men om hon bara skjutsade folk. Varför skulle han med, i en bil som redan var full?

Tack!

Jag tror inte att KB var med på festen. Varför jag tror så, det kan jag inte gå in på.

Nu vet vi ju inte om KM var med på festen eller inte. Men OM det var så att KB inte var med på festen av någon anledning, så kan ju KM ha varit med ändå; han var ju också kompis (bekant i alla fall) med andra där.
Citera
2017-07-31, 22:01
Medlem
Citat:
Bra jobbat Prinzezzan - ännu ett steg framåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in