2017-07-31, 18:51
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Jag tror att det mycket väl kan vara precis som du skriver, att GM inte ens anonymt kan berätta vart Helena's kvarlevor finns, just med anledning av att det går att knyta honom till platsen.

Nä, det skulle i värsta fall betraktas som en väg indicie. Lycka till att bevisa något med det, man kan t.ex fått höra det av anonym person på krogen.
Citera
2017-07-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legooo
https://www.youtube.com/watch?v=JNV_4JiXaC0&t=468s (spola fram till 07:45)
Vittnesobservationer av den man som sågs springandes från den vita bil (halvkombi) som parkerade vid sjukhuset senare på natten beskrivs: 20-30år, vältränad, 175-180cm, mellanblont hår, tröja och vita skjorts (något längre). Mannen sprang sedan mot lockerudsvägen.
Tycker ändå det är ganska specifika detaljer.
Någon som var på statshotellet denna kväll som kan minnas ifall K*las Malm*gren hadde sådana skjorts på sig? stämmer övriga signalement på KM?.
Om de var KM; Sov han hos systern denna natt tro?
Kanske systern man ska pressa på information ?
Ja om KM själv inte uttalar sig så kommer olyckligtvis hans när och kära istället drabbas.

Längd och hårfärg kan stämma.
Citera
2017-07-31, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Men om du läser i tråden så framstår det att det är just det som folk har gjort !!
Genom att kontaktat vissa av oss här i tråden det är ju så vi har arbetat fram oss till denna punkt och dessutom kollat upp detta tredubbelt i vissa fall med vänner utanför Flashback.
Men som sagt det är ju anonymt här och man väljer vad man vill tro på.
Jag har fått konfirmerat att KGM - Även kallad Klasse av sina många vänner. Men jag kan ju inte avslöja min källa.. så tills media eller polis bekräftar att så är fallet Är det ju bara att vi alla jobbar på inte bara går in och läser här och där ( det kan man väl göra det är jag upp till var och en )
Men för guds skull det vore enklast om alla läste tråden genomgående.

Jag eftersökte några som var där och såg.
Även om dessa reggar sej och återger kan de fortsätta att vara anonyma. Av alla som var där är det ingen som skriver här? Ingen som sett KGM, kom in och skriv nu isfl om ni bryr er?
Citera
2017-07-31, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Jag var otydlig å lite snabb kanske. Inga bevis för någon misshandlare. Samtalet ledde bara till att bilden av en stor, snäll nallebjörn nedmonterades till en sliskig, påträngande typ. Inte mer än så.
Helt klart / 2 personligheter hos KGM. Vi får hoppas "Nallebjörnen" vinner till slut.
Citera
2017-07-31, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
Var i hassle är dom uppväxta ?
Jag vet inte men jag vet att någon annan i tråden hade koll på det.
Citera
2017-07-31, 20:07
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xeitum
Nä, det skulle i värsta fall betraktas som en väg indicie. Lycka till att bevisa något med det, man kan t.ex fått höra det av anonym person på krogen.

Det kvittar, den här GM vill under inga omständigheter riskera att få uppmärksamheten riktad åt sitt håll och skulle därför inte ens anonymt avslöja vart kvarlevorna finns. Han bryr sig varken om att anhöriga kan få ett avslut eller huruvida informationen skulle betraktas som en indicie eller inte. Det enda han bryr sig om är sig själv och därför är han inte är ett skvatt intresserad av att lämna någon som helst typ av info. Tror personligen att det här är ett beteende som är djupt rotat i GM's personlighet och orsaken till att han har lyckats sopa undan alla spår och lyckats hålla sig undan i 25 år.
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-07-31 kl. 20:14.
Citera
2017-07-31, 20:10
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Längd och hårfärg kan stämma.

Även klädseln kan stämma.
Citera
2017-07-31, 20:16
Medlem
Citat:
Även klädseln kan stämma.

Kan inte bekräfta klädsel, eftersom jag slutat ränna på Stadt -92
Citera
2017-07-31, 20:31
Medlem
Xeitums avatar
Citat:
Det kvittar, den här GM vill under inga omständigheter riskera att få uppmärksamheten riktad åt sitt håll och skulle därför inte ens anonymt avslöja vart kvarlevorna finns. Han bryr sig varken om att anhöriga kan få ett avslut eller huruvida informationen skulle betraktas som en indicie eller inte. Det enda han bryr sig om är sig själv och därför är han inte är ett skvatt intresserad av att lämna någon som helst typ av info. Tror personligen att det här är ett beteende som är djupt rotat i GM's personlighet och orsaken till att han har lyckats sopa undan alla spår och lyckats hålla sig undan i 25 år.

Anonym måste givetvis vara just anonym o då är det ju lugnt, annars är det något helt annat.
Citera
2017-07-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Jag eftersökte några som var där och såg.
Även om dessa reggar sej och återger kan de fortsätta att vara anonyma. Av alla som var där är det ingen som skriver här? Ingen som sett KGM, kom in och skriv nu isfl om ni bryr er?

Ja, jag håller med dig där! Istället för att registrera sig och skriva PM som många av oss har fått av olika nyregistrerade ( jag tror att jag har fått många för att jag var vän med Helena )
Det hade varit ännu bättre om ni skrev i själva tråden så att alla får ta del av den information som ni vill berätta.
Citera
2017-07-31, 20:44
Medlem
Efter 25 år i naturen är det inte mycket kvar av en kropp. Det finns undantag men ungefär 10-12 år dröjer det sen är kvarlevan borta.
Citera
2017-07-31, 20:46
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ett djupt rotat beteende?

Citat:

Nej GM kommer nog aldrig att berätta var hennes kvarlevor ligger gömda. Detta har han levt med, kommer att fortsätta att leva med samt kommer att avlida med den vetskapen. Han bryr sig helt riktigt enbart om sig själv och kommer aldrig att bistå med någon information.

Tror också att detta är djupt rotat hos honom kanske ända sedan barnsben. P. g.a. därav är bl. a. detta en av orsakerna till att han har klarat sig under en mycket lång tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in