Citat:
Ursprungligen postat av
experten10
Vilket trams. För du första så är du "poll"-hund. Igen! Minns du hur du var som besatt över "polls" under valkampanjen? All den energi du lade ner på "polls" var totalt meningslös.
Folk vet faktiskt så mycket som att det är senaten som faktiskt röstar i senaten, inte Trump. Detta visar på vad senaten är för något. Och det är inte för svårt att vinna över globalisterna själv. Han gjorde det ju i valet!
"Globalisterna" är knappast några genier. Jag har sparat ditt inlägg och du kommer att påminnas om det. Var så säker.
Jag har svårt att tolka dig här, bortsett från att du av någon anledning tycker att politiska marknadsundersökningar helt saknar värde. Jag tror i och för sig att det är ett led i det mer och mer tydliga önsketänkandet som hela "Fake News"-kulten går ut på, men du tycker vad du tycker.
Detta är dock ingen prognos, det är en i raden av hundratals mätningar som alla indikerar att presidenten är oerhört impopulär, vilket är logiskt eftersom han är avskyvärd. Jag menar, det är ju ingen svårtydd undersökning. Det är inte jämnt så att säga. 25 procent av respondenterna säger sig "strongly approve", 49 procent (fyrtionio!!!) "strongly disapprove". Dubbelt så många! Av ett folk som är programmerade till och verkligen vill tycka om sin president.
Och vad du tycker är ganska oviktigt eftersom Trump - och alla som måste förhålla sig till Trump - tillmäter approval ratings stor vikt.