2017-07-31, 01:02
Medlem
Har för mig hon sökte nåt förråd till MPS nånstans i landet, minns inte riktigt.
De andra två(?) admin som inte längre är kvar, har de någon likn koppling till MPS?
Tänker ifall MPS fått reda på något som gör att de inte längre vill vara med?
Citera
2017-07-31, 01:03
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Du är nog den siste som fortfarande är intygad om att han gick av fel. Tom den innersta faktaresistenta cirkeln i HP gruppen tror att han visste var hsn gick av.

"Intygad" kan Du patentera!
Är det någon, som har intyg på, att han / hon tror på sin egen övertygelse, när alla andra går medströms????
Citera
2017-07-31, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Har för mig hon sökte nåt förråd till MPS nånstans i landet, minns inte riktigt.
De andra två(?) admin som inte längre är kvar, har de någon likn koppling till MPS?
Tänker ifall MPS fått reda på något som gör att de inte längre vill vara med?
Utropstecknet alltså, skulle citera Nina, men något gick galet...
Citera
2017-07-31, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
även R*** M*** killen och A**A***T*** som fixat alla dokument sedan saknas även Pi* Sa* We*
Har dessa någon koppling till MPS?
Citera
2017-07-31, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Utropstecknet finns inte med i hp gruppen överhuvudtaget längre....

Jag hittar hon när jag söker på torstensson bland medlemmarna. Pia swallow är också utesluten ur innre kretsen men kvar i gruppen. Vad hette den tredje?
Citera
2017-07-31, 01:08
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Nej! NÅGONTING har hänt, som gjort, att gruppen måste omstruktureras!
Möjligen har Patrik hittats!

Då skulle det stått på Polisens händelser.
https://polisen.se/Orebro_lan/Aktuellt/Handelser/

Nej, tror mer på en intern schism. Sekter brukar bråka och till slut knoppar de av sig och en ny grupp föds. Eller så har någon hittat ny fakta som inte får komma ut. De adminstratörer som tror på öppenhet tröttnade.

By the way så hittade jag ett inlägg från pappan att han för cirka två veckor sedan skrivit till Per Gessle och vill att Per ska sprida information om sökandet eftersom han och Patrik älskar Gessles musik.
Citera
2017-07-31, 01:12
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nik145
Jag hittar hon när jag söker på torstensson bland medlemmarna. Pia swallow är också utesluten ur innre kretsen men kvar i gruppen. Vad hette den tredje?

Roger han är kvar som medlem
Citera
2017-07-31, 01:14
Medlem
Tror inte de lämnar om han hittats, de är ju "som en familj"!!!!!!!!!!!!

Någonting har hänt, förhoppningsvis tittar någon av dem in här med smaskig fakta om sekten.

Kan det ha något med swishandet?
Citera
2017-07-31, 01:20
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Då skulle det stått på Polisens händelser.
https://polisen.se/Orebro_lan/Aktuellt/Handelser/

Nej, tror mer på en intern schism. Sekter brukar bråka och till slut knoppar de av sig och en ny grupp föds. Eller så har någon hittat ny fakta som inte får komma ut. De adminstratörer som tror på öppenhet tröttnade.

By the way så hittade jag ett inlägg från pappan att han för cirka två veckor sedan skrivit till Per Gessle och vill att Per ska sprida information om sökandet eftersom han och Patrik älskar Gessles musik.

Räcker det inte, att den bedrövlige Di Leva med fru och Hellström har visat sitt medlidande? Vad har Gessle gjort för ont???
vad synd, att jag inte har Gessle på min Facebooklista!
Jag hade gladeligen varnat honom!
Nu blir det DIN uppgift!
Om inte sekten öppnar dörrarna igen får ju vi "ickesektmedlemmar" endast lita till några här!
Fy så osolidariskt!
Citera
2017-07-31, 01:21
Medlem
Snubban007s avatar
Att några stycken på samma restaurang lagt märke till vem dom tror är Patrik i Västerås va något nytt för mig.. att han satt och grät..

http://www.dalademokraten.se/orebro-lan/hallsberg/forsvunne-patrik-22-ska-ha-setts-i-centrala-vasteras-sa-fortsatter-sokandet-1
Citera
2017-07-31, 01:29
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubban007
Att några stycken på samma restaurang lagt märke till vem dom tror är Patrik i Västerås va något nytt för mig.. att han satt och grät..

http://www.dalademokraten.se/orebro-lan/hallsberg/forsvunne-patrik-22-ska-ha-setts-i-centrala-vasteras-sa-fortsatter-sokandet-1

Det har konstaterats att det inte var Patrik.
Citera
2017-07-31, 01:30
Medlem
zippzons avatar
händer det inget på instagram ? är inte spionen vaken ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in