2017-07-30, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Inte haft något cupspel i år. Eller var det ett förtäckt sätt att strö salt i såren?
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Ja, det är också tävlingsmatcher men MFF klarade inte av att slå Landskrona i fjol så man har inte spelat några tävlingsmatcher utöver AS + CL-kval i år.
Ok. När börjar deras CL-kval?
Citera
2017-07-30, 07:47
Medlem
kostymnisses avatar
Tydligen har vi inte slagit Peking sedan 2013... (enligt svenska fans inför-text) det känns ju betryggande. Det blir väl typ 0-3 i paus, halvt upplopp och en andra halvlek med "avgå frank"-skrik inför dom stackare som stannat kvar efter en katastrofal första halvlek.
Citera
2017-07-30, 08:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Ok. När börjar deras CL-kval?

Om elva månader så det är lugnt.
Citera
2017-07-30, 09:25
Medlem
Skall bli intressant att se vilka Affe startar med idag, tror det blir oavgjort.... som vanligt.
Citera
2017-07-30, 09:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Malmö på krogen i Sundsvall, ska man skratta eller gråta...

Vad menar du? Spelare eller fans? Vad hände?
Citera
2017-07-30, 10:52
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad menar du? Spelare eller fans? Vad hände?
Spelare, Rosenberg, Berget, AC, Safari, Vindheim var det jag såg i alla fall
Blev väldigt överraskad, jag menar gå ut på krogen i Sundsvall är inte speciellt spännande och jag trodde inte det skulle vara okej för ledarna, i och för sig spelar ni nästa match nästa måndag.
Citera
2017-07-30, 11:50
Medlem
Citat:
Spelare, Rosenberg, Berget, AC, Safari, Vindheim var det jag såg i alla fall
Blev väldigt överraskad, jag menar gå ut på krogen i Sundsvall är inte speciellt spännande och jag trodde inte det skulle vara okej för ledarna, i och för sig spelar ni nästa match nästa måndag.
Varför ska man skratta eller gråta? Spelarna gick ut och firade segern istället för att häcka på hotellrummet, det är dom värda.
Citera
2017-07-30, 12:32
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Varför ska man skratta eller gråta? Spelarna gick ut och firade segern istället för att häcka på hotellrummet, det är dom värda.

Det har jag heller inga problem med så länge det är med måtta och länge till nästa match.
Citera
2017-07-30, 13:23
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Att gå på en krog där snittåldern är 21 trodde jag inte de skulle göra, fira segern absolut men då kanske på en bar istället.

Ni hade fler supportrar med er än jag trodde det är ju inte speciellt sexig borta match och extremt långt. Hade ni en buss, åka tåg eller flyger folk när det är så långt?
Citera
2017-07-30, 13:55
Medlem
Citat:
Att gå på en krog där snittåldern är 21 trodde jag inte de skulle göra, fira segern absolut men då kanske på en bar istället.

Ni hade fler supportrar med er än jag trodde det är ju inte speciellt sexig borta match och extremt långt. Hade ni en buss, åka tåg eller flyger folk när det är så långt?
Jag gissa att spelarna inte har järnkoll på utbudet av nattliv i Sundsvall. Så länge som de ger fan i högstadiediscon så bryr jag mig inte.

Sundsvall borta brukar det inte bli några bussresor till, så lång resa i buss är ett helvete. Tyvärr ingen resa för mig den här gången men tidigare år har jag flugit, åkt tåg och kört bil. Sundsvall är en ganska trevlig stad.
Citera
2017-07-30, 19:40
Medlem
Ace Venturas avatar
Blir man taktiskt utmanövrerad av Nanne Bergstrand(!) är det högt tid att avgå. Faktiskt. Sa det när Alm sparkades ut, säger det igen: Different name, same shit. Bye bye Norling!

Han kan ta en del spelar med sig. Bl a Linnér och Thern. Vet att Linnér är ung men han håller inte måttet i Allsvenskan ännu. Vi har släppt in få mål men det är tack vare en grymt försvar. Skulle nog påstå att Linnér kan ifrågasättas vid minst hälften av de bollar vi ändå har släppt in. Inklusive den idag.

Thern är totalt ineffektiv, dessutom framstår han som så satans bonnig i alla intervjuer man ser med honom. Tror även att han verkar ha lite för höga tankar om sin egen förträfflighet. Han kanske trivs i AIK men jag tror inte AIK trivs med honom. Skicka honom vidare till nästa klubb omgående.

Det finns fler att såga men just nu är jag bara så jävla förbannad att jag måste gå och slå sönder något först...
Citera
2017-07-30, 19:41
Medlem
0174Affes avatar
Trivsamma resultat i den här omgången. Inga skrällar bara väntade resultat. Tappar Djurgården poäng i morgon också ska jag bjuda en vän på Krogen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in