2017-07-30, 17:32
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Varför inte släppa båda väskorna på samma ställe?

Vilken nytta hade han av ryggsäcken när han gick mellan Woodys och diket?

Varför slänga ryggsäcken på åkern när det var enklare att kasta den i diket?

där tror jag på teorin att han tänkte ta sig över diket och slängde ryggsäcken först ,för att sedan ge upp och fortsätta på "fel" sida diket när han ej kom över .
Citera
2017-07-30, 17:33
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
där tror jag på teorin att han tänkte ta sig över diket och slängde ryggsäcken först ,för att sedan ge upp och fortsätta på "fel" sida diket när han ej kom över .

Visst, men vilken nytta hade han av ryggsäcken fram till diket, resväskan lämnades ju vid Woodys?
Citera
2017-07-30, 17:33
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Varför inte släppa båda väskorna på samma ställe?

Vilken nytta hade han av ryggsäcken när han gick mellan Woodys och diket?

Varför slänga ryggsäcken på åkern när det var enklare att kasta den i diket?

Ja, Zippzon undrar faktiskt samma sak. och vad skulle han göra ute på åkern?
Ville han skada sig själv så är ju inte en åker bästa stället. Varför hoppa han inte i bäcken om planen var att avsluta allt?
Citera
2017-07-30, 17:35
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Visst, men vilken nytta hade han av ryggsäcken fram till diket, resväskan lämnades ju vid Woodys?

ingen nytta med det mest värdefulla (datorn) det sista man vill göra sig av med ,så tänker jag
Citera
2017-07-30, 17:37
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Ja, Zippzon undrar faktiskt samma sak. och vad skulle han göra ute på åkern?
Ville han skada sig själv så är ju inte en åker bästa stället. Varför hoppa han inte i bäcken om planen var att avsluta allt?

antar att han ville längre bort ,inte mitt på en åker bakom ett varuhus .finns en bra skog rakt fram i den riktningen
Citera
2017-07-30, 17:38
Medlem
Liberty75s avatar
Det här med att hans mobil laddade ur är antagligen en trådsanning. Eller en sanning från HP. Föräldrarna trodde att så kunde vara fallet eftersom den slutade fungera. Själv tror jag han stängde av den.
Citera
Medlem
zippzons avatar
Citat:

Om han hade den med sig

Precis och hade han haft det hade den suttit i datorn för att laddat mobilen ,så gör iaf mina grabbar jämt
Citera
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zippzon
han har även sagt att han va framme i Mjölby till mamman ,för att sedan säga vi ses i Mjölby till kvinnan som ägde mobilen. vem ljuger ?

Det är just sådana här frågor som föräldrarna säkert har svar på men inte säger. Det skulle ju inte outa P på något sätt.

Från det ena till det andra så undrar jag om du sprang tillbaka till tåget, jag står nämligen på åkern och kliar mig i huvudet, varför varför
Citera
2017-07-30, 17:39
Medlem
Grandpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Hej.
Tänk om det är så idiotiskt att alla i familjen har kontantkort och att Patrik är van att deras nummer alltid finns i mobilen,därav panken att han faktiskt inte minns numren om han väl försökt ringa hem.
Då går det ju inte att hitta dem inne på eniro tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Har Du försökt hitta dem?
Har ni kollat på RATSIT?
Citera
2017-07-30, 17:39
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Det här med att hans mobil laddade ur tror jag är en trådsanning. Eller en sanning från HP. Föräldrarna trodde att så kunde vara fallet eftersom den slutade fungera. Själv tror jag han stängde av den.

bra tack trodde det bara va jag som kom ihåg fel
Citera
2017-07-30, 17:40
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandpa
Har ni kollat på RATSIT?

JAG efterfrågar inte numret!
Citera
2017-07-30, 17:41
Medlem
zippzons avatar
Citat:
Det är just sådana här frågor som föräldrarna säkert har svar på men inte säger. Det skulle ju inte outa P på något sätt.

Från det ena till det andra så undrar jag om du sprang tillbaka till tåget, jag står nämligen på åkern och kliar mig i huvudet, varför varför

Precis !
Äh stod ju en klunga kvar på perrongen och tjattrade va tvungen att kolla vad dom ville bara, kommer nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in