2017-07-30, 16:03
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Han skulle stannat i Tyskland. PL blir för bra för honom, fast man vet aldrig.

PL är ju en sämre liga så jag tror det går utmärkt för honom.
Citera
2017-07-30, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag håller med dig. Liverpool är en väldigt "liten" klubb.
Har ingen historia och har inte vunnit några internationella titlar.
Frågan är väl mer, vilka klubbar som är så mycket större historiskt sett.

Tyvärr börjar det vara några år sedan dessa titlar.
Citera
2017-07-30, 16:42
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Liverpool ser starka ut i försäsongen. Salah har gjort ett par snygga mål redan. Tror han har god potential att bli bästa köpet i Premier League denna säsong.Det fattas bara en toppstriker för Liverpool nu känns det som.
Nöjd med mittförsvaret och dess reserver alltså? En spelare som Kane som gör minst 20 mål per säsong skulle ingen tacka nej till men offensiven är inte Liverpools största problem. Med alla friska är truppen bra men ta bort 3-4 startspelare och titta sedan in hur bänken ser ut. Bredare trupp behövs om man ska klara av att leverera en hel säsong.

Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Jag håller med dig. Liverpool är en väldigt "liten" klubb. Har ingen historia och har inte vunnit några internationella titlar.Frågan är väl mer, vilka klubbar som är så mycket större historiskt sett.
Ge dig. Det var inte alls det han sa. Att Liverpool inte tillhört världens/Europas främsta klubbar minst de senaste 10 åren är ingen hemlighet. När man kontinuerligt inte spelar CL hör man inte dit. Även om Liverpoolfans har svårt att acceptera det. En storklubb är man men det är inte samma sak.
Senast redigerad av Alex P. Keaton 2017-07-30 kl. 16:45.
Citera
2017-07-30, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Nöjd med mittförsvaret och dess reserver alltså? En spelare som Kane som gör minst 20 mål per säsong skulle ingen tacka nej till men offensiven är inte Liverpools största problem. Med alla friska är truppen bra men ta bort 3-4 startspelare och titta sedan in hur bänken ser ut. Bredare trupp behövs om man ska klara av att leverera en hel säsong.
Det beror på iofs, ska vi satsa på att ha Sakho kvar så känns det hyfsat bra. Då har vi Matip, Lovren, Klavan, Sakho och även Can som kan spela mittback.

Men ska Sakho säljas så kan en mittback behövas ja. Kanske en defensiv mittfältare också nu när Leiva sålts.
Senast redigerad av Indico 2017-07-30 kl. 17:24.
Citera
2017-07-30, 17:54
Medlem
BBC rapporterar att Matic är klar för United, summan ska ligga på 50 miljoner pund. Cirkulerar även en bild på honom i United-tröja på twitter.
Citera
2017-07-30, 18:25
Medlem
foool13s avatar
"Efter" Matic:

Å herregud om vi kunde få bort Fellaini från "europeisk" fotboll vilken lättnad det skulle vara... jag var ruggigt irriterad på honom i den senaste träningsmatchen, t.o.m svårt att fokusera på matchen.

Turkiet nästa!

Tveksamt om Mourinho släpper sin favoritspelare dock..

http://www.espnfc.com/story/3168521/marouane-fellaini-close-to-move-to-galatasaray-says-sporting-director

Citat:
And according to Gala director Cenk Ergun, he could find a new home in Turkey.

"Fellaini will leave Manchester United and he is now in our radar," Ergun was quoted as saying by Ajansspor. "There will be surprises, we are in talks with Fellaini.

"We have made an approach, we are close and if we get Fellaini we will end our pursuit of [Villarreal's Alfred] N'Diaye.
Senast redigerad av foool13 2017-07-30 kl. 18:31.
Citera
2017-07-30, 18:55
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Det beror på iofs, ska vi satsa på att ha Sakho kvar så känns det hyfsat bra. Då har vi Matip, Lovren, Klavan, Sakho och även Can som kan spela mittback.
Personligen gillar jag Sakho men jag räknar bort honom då Klopp uppenbarligen vill se honom så långt bort från startelvan som möjligt. Kvar blir då Matip och Lovren med Klavan som förste back-up. Ok men knappast CL bra enligt mig. Gomez som jag ser före Can som mittbacksalternativ kan bli/vara bra men svårt att veta med tanke på frånvaron.
Citera
2017-07-30, 21:20
Medlem
Iheanacho (stavning?) ska vara klar för Leicester i samma sekund som Mahrez lämnar för Roma, sanna mina ord, det kommer bli en ny Lukaku.
Citera
2017-07-30, 22:36
Medlem
foool13s avatar
Yep Mourinho kommer aldrig att släppa Fellaini.. lol

Citat:
NO DEPARTURE FOR FELLAINI

Jose Mourinho has dismissed speculation that Marouane Fellaini could leave Manchester United for Galatasaray, saying he is “too important” after the midfielder scored in a 3-0 pre-season win over Valerenga.

“It’s easier for Galatasaray to get me than Marouane,” he said. “If they need a manager, they have a chance, but Marouane? Forget it. He is too important to me.”

Han åker antagligen på semester med Marouane.
Citera
2017-07-31, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
haha!

Även Caballero lämnar läste jag nu på citys hemsida.

Bara Kolarov kvar att lämna nu så kan det börja se bra ut, men då är ju det.. Vilka Ytterbackar kommer tas in och framförallt. Vilken målvakt hamnar i City?

Såg lite highlights mellan Roma och Juve, tydligen så har Kolarov redan lämnat City [för Roma], redan den 22a juli; en transfer som gått något under radarn, tycker den borde väcka mer uppmärksamhet då han har spelat i Lazio.
Citera
2017-07-31, 07:05
Medlem
Lite frustrerande att se Nzonzi spela så väl för Sevilla igår då det fanns intresse från Arsenal redan under hans år i Blackburn. Hans disciplin både hos Rovers och sedan hos Stoke var dock tvivelaktig.
Synd då det är precis en sådan spelare Arsenal behöver.
Citera
2017-07-31, 08:41
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
"Efter" Matic:

Å herregud om vi kunde få bort Fellaini från "europeisk" fotboll vilken lättnad det skulle vara... jag var ruggigt irriterad på honom i den senaste träningsmatchen, t.o.m svårt att fokusera på matchen.

Turkiet nästa!

Tveksamt om Mourinho släpper sin favoritspelare dock..

http://www.espnfc.com/story/3168521/marouane-fellaini-close-to-move-to-galatasaray-says-sporting-director

Fellaini är ändå nyttig att ha som truppspelare imo. Skiter i om Matic går på £40-45, inte mina pengar, vinner man ligan är det värt det.

Pogba(Pereira) - Herrera(Fellaini)
------- Matic(Carrick)-------
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in