Citat:
Ursprungligen postat av
Duracella
Ja jag får inte ihop det här. Var först övertygad om att han var död...men tvivlen på det har kommit efterhand. Tror alltmer på att han frivilligt håller sig undan. Möjligt kan det bero på på någon slags psykisk störning..och då är ju frågan hur "frivilligt" det är.
Jo, men var är han då.? Finns väl ingen normal funtad person som undanhåller en person med psykisk störning ifrån att få proffesionell hjälp, eller ?
Skulle vara ett helt gäng med folk som går på droger i så fall., som inte riktigt har koll på någonting mer än sitt begãr ,
MEN nu svãvar jag iväg igen.
varför skulle Patrik hamna bland sånt folk,han är ju bara en vanlig resenär ......som åker hem till familjen efter sin studietid., så.....? Jättemysko detta.
Möjligen att han alltid är van att skaffa sig. tågbiljetten på datorn och när han inte hade möjlighet att ha varken den eller mobilen igång, för att fixa ny tågbiljett, när han insåg sitt misstag att han gick av i fel stad. Då tappade han koncepten och gav upp på något sätt.
Men inte så mycket så man vill ta livet av sig väl.?
Det vore ju förfärligt , det skulle innebära att vi människor inte klarar oss utan datakommunikation.
Men jag ska ju inte säga något, sitter ju själv och skriver just nu.
Antagligen är den nya sortens människor beroende att ha hjärnan igång ständigt, med nya intryck,och då menar jag inte som förr,att en fågel i ett träd som kvittrar ,gjorde susen för själen.
Nej nu måste det till mer för att man inte ska bli uttråkad och less på livet.....hmm...
Att vara uppkopplad 24/7 eller ta livet av sig i brist på uppkopplingsmöjligheter
Tänk att det blivit så......