Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggygirl
Jag kan ju säga också (om nån jävel skulle tro på mej härinne) att henne jag pratade med igår visste INTE vem Klas är... Hon kände bara till Kjell. Som jag. Klas är nog ganska obetydlig. En som knappt märks. Min fråga är då: Varför var han så rädd att hans identitet skulle komma ut 98, och även nu. Han är totalt okänd i Mariestad verkar det som. När folk som "umgås" med hans systrar inte ens vet att han finns.... Nä, det här stämmer inte. Pilotmannen såg "tärd" ut enl. Radio skaraborg... På de bilder jag sett ser Klas ganska "välmående" ut. Jag säger inte att det INTE är han. Men inget stämmer in. Skulle inte ens tro han var på stadt den kvällen. Jag vågade inte fråga henne mer, för hon blev skitförbannad. Även på mej, för att jag spred skit i stort sett. Så jag tänker fan inte fråga nån mer.
Nu har han beskrivits som dels "vältränad", dels "tärd". Vad har vi då? Jo, en maratonlöpare. Det ligger som du säger långt från hans nuvarande, enligt bilden ganska fylliga gestalt.
Någon, har inte koll på vem, påstår i tråden att 175-180 cm och vältränad stämmer på KGM, underförstått i dåtid. Gör det verkligen det? Är han vältränad inom uthållighetssport (typ maraton) ser han antagligen inte ut så att det beskrivs "vältränad" som signalement. Är han en hockeyspelare däremot, är det osannolikt att han beskrivs som tärd.
Är det ett vittne bakom både tärd och vältränad? Hur får vittnet ihop det?