Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Att P fick en panikattack kan förklara varför väskorna är droppade. Enligt min erfarenhet av panikångest/attack så reagerar vi olika. Vissa vill bara vara still med någon som håller om dom men min egen erfarenhet säger "fly" från det som utlöser paniken. Men att hjärnan slutar fungera och stänger av tror jag inte snarare tvärtom den arbetar för högtryck och man t ex går tills den har gått över men man vet precis vad man gör. När väl attacken lagt sig borde han iofs hämtat väskorna igen. Om han mot förmodan gått vilse, finns alltid någon att fråga och P verkar ju inte ha några problem med den biten.
Dessutom finns det 2 vittnen som enl. mig verkar trovärdiga. En kranförare såg honom gå över spåret i området där väskorna återfanns. En annan kvinna var helt hundra på att hon såg honom tidigt morgonen därpå. Hon har hävdat att det var han i hp tråden men jag har letat och hennes obs verkar raderade
För övrigt
God morgon alla!
ja Eva och Nina de flesta av oss sover vid den tiden ni tjattrar här

Jo jag insåg det., men Nina är väldigt trevlig så det gick bra.Lite saknade vi er allt.
Tror som dej att han varit halvsovandes i skogen., om det nu går att sova med panikattack.
Sen så fort det ljusnade ,och fåglarna vaknat,vaknade även han,precis som den hundägare som såg honom..De brukar ju vara tidigt ute.
Tror han stod där och funderade över var hans väskor tagit vägen., och var nog alldeles rådvill.
Synd att inte kvinnan kunde han försökt prata med han.,så kanske han kunde ha bett om hjälp.
En annan sak,det fanns ju ett blått elskåpet mitt på åkern.
Synd att inte sådana skåp har elutagg,då hade han kunnat suttit därute i lugn och ro och laddat.