2017-07-29, 09:04
Medlem
baggebo1s avatar
Scaramucci är Kushners man för att genomföra den slutgiltiga lösningen på ickeglobalistproblemet inom Trumpadministrationen. Spicer och Priebus redan knäckta. Snart dags för Bannon själv:

http://www.breitbart.com/big-governm...ople-advisers/
2017-07-29, 09:18
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Han var inhyrd av Fusion GPS. Bill Browder sa nar han vittnade infor the Senate Judiciary Committee att Fusion GPS tog emot pengar fran "a senior Russian government official" och att Fusion GPS borde ha varit registrerade under FARA pa grund av att dom agerade pa uppdrag av Rysssland.

Ja allt detta stämmer. Vad du försöker låtsas är dock att Chris Steele skulle vara inhyrd av ryssarna, vilket är totalt struntprat. Han är helt solid som brittisk agent och har inget med detta att göra.

Däremot bör man nog kontrollera Fusion GPS ordentligt.
2017-07-29, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Scaramucci är Kushners man för att genomföra den slutgiltiga lösningen på ickeglobalistproblemet inom Trumpadministrationen. Spicer och Priebus redan knäckta. Snart dags för Bannon själv:

http://www.breitbart.com/big-governm...ople-advisers/

Tror du verkligen på det där? Scaramucci har gjort ett utmärkt jobb i intervjuer och vad jag sett hittills verkar han vara helt rätt man för jobbet. Priebus och Spicer fick sin chans, de höll inte för jobbet. Dessa två skulle vara "ickeglobalister"?

Bannon blir naturligtvis kvar. De här fantasierna om Kushner vägrar tydligen dö. Att de fortgår beror enbart på att han är jude.
2017-07-29, 10:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Tror du verkligen på det där? Scaramucci har gjort ett utmärkt jobb i intervjuer och vad jag sett hittills verkar han vara helt rätt man för jobbet. Priebus och Spicer fick sin chans, de höll inte för jobbet. Dessa två skulle vara "ickeglobalister"?

Bannon blir naturligtvis kvar. De här fantasierna om Kushner vägrar tydligen dö. Att de fortgår beror enbart på att han är jude.

Vi får nog vänta och se med Bannon, Scaramucci ger sig ju även på honom och menar att Bannon endast är där för att göda sitt egna ego så...
2017-07-29, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vi får nog vänta och se med Bannon, Scaramucci ger sig ju även på honom och menar att Bannon endast är där för att göda sitt egna ego så...

Vänta och se om det roar dig. Jag har berättat att han blir kvar. "Du hörde det här först!". Jag meddelade även tråden även att Sessions blir kvar för nån vecka sedan.

Att Scaramucci sagt det han sade betyder på inget vis att Bannon försvinner. Att han faktiskt menade det han sa på allvar ifrågasätter jag. Snarare är det så att båda han och Bannon har starka viljor.

Sedan verkar det vara som så att vissa fått för sig att Scaramucci nu bestämmer allt i vita huset. Detta är en grov felaktighet. Det är Trump som är chefen. Varför han skulle vilja sparka Bannon har ingen förklarat.
2017-07-29, 10:30
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det är snart över nu.

Att man nu anser sig gå till krig mot kongressen visar ju hur kaosartat detta är.
Syftar du på uppgifterna om mordkomplotten som den fromme prästen Rodney bekräftat i Sanna nyheter som kommer från en senior kongressledamot ?
Citat:
Rodney Howard-Browne Confirms Threat on Trump is “Physical”

http://www.trunews.com/article/rodne...mp-is-physical
2017-07-29, 10:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Vänta och se om det roar dig. Jag har berättat att han blir kvar. "Du hörde det här först!". Jag meddelade även tråden även att Sessions blir kvar för nån vecka sedan.

Att Scaramucci sagt det han sade betyder på inget vis att Bannon försvinner. Att han faktiskt menade det han sa på allvar ifrågasätter jag. Snarare är det så att båda han och Bannon har starka viljor.

Sedan verkar det vara som så att vissa fått för sig att Scaramucci nu bestämmer allt i vita huset. Detta är en grov felaktighet. Det är Trump som är chefen. Varför han skulle vilja sparka Bannon har ingen förklarat.

Det handlar inte om att folk tror att Scaramucci bestämmer utan att om en arbetsplats blir helt ohållbar så kommer folk att säga tupp sig, Spicer sa upp sig just för att Scaramucci är den tönt han är.
2017-07-29, 10:52
Medlem
Citat:
Det handlar inte om att folk tror att Scaramucci bestämmer utan att om en arbetsplats blir helt ohållbar så kommer folk att säga tupp sig, Spicer sa upp sig just för att Scaramucci är den tönt han är.

Om man inte klarar trycket så är det bara att kliva av. Det är så man bygger upp en högeffektiv arbetsplats. Notera att Sara Huckebee, nuvarande pressekreterare, inte sagt upp sig. Det kanske hon gör senare om hon inte håller måttet.
2017-07-29, 11:18
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Om man inte klarar trycket så är det bara att kliva av. Det är så man bygger upp en högeffektiv arbetsplats. Notera att Sara Huckebee, nuvarande pressekreterare, inte sagt upp sig. Det kanske hon gör senare om hon inte håller måttet.

Det är en enorm skillnad mellan högt tryck och att ha en giftig arbetsplats där man har arbetskollegor som går runt och påstår att man suger sin egna kuk till allmänheten...
2017-07-29, 11:20
Medlem
Citat:
Det är en enorm skillnad mellan högt tryck och att ha en giftig arbetsplats där man har arbetskollegor som går runt och påstår att man suger sin egna kuk till allmänheten...

Jag tror nog att Bannon kommer över det efter att han har gråtit ut lite. Han har själv chefat över olika saker så chansen att han bryter ihop och hoppar av självmant är noll.
2017-07-29, 11:43
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Jag tror nog att Bannon kommer över det efter att han har gråtit ut lite. Han har själv chefat över olika saker så chansen att han bryter ihop och hoppar av självmant är noll.

Han har aldrig chefat i en offentlig roll. Hans "strategier" verkar dessutom gå sådär, tex muslim ban. Nu är han dessutom känd för att suga sin egen kuk. Dessutom verkar hans hälsa vara sviktande, han ser ju konstant döende ut.

Jag tippar att han skiter i detta inom 6 månader och gör något annat.
2017-07-29, 12:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Våld är olagligt så dessa ultranazister kommer inte ha rätt att bruka våld mot andra. Jag tycker det är en sund tanke att vi har lagar som förbjuder våld.

Men problemet är att många inom HBQT-rörelsen vill även begränsa yttrandefrihet och vissa partier. Där har vi problemet med HBQT-rörelsen, inte suga-kuk tillfället.

HBQT-rörelsen är direkt fientlig emot folkets demokrati. Ja. Även ultra nazister som vill hota och bruka våld är också fientligt.

Förstår du?
En vill prata, en annan vill döda, och så jämför du bägge.
Så ja, jag förstår hur fel det blir för dig jämförelsen.

Och mer rättigheter till ultranazister, måste väl vara av saker de tycker är viktiga, kanske tom viktigast.
Och det är att utrota raser dom inte gillar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in