2017-07-29, 00:49
Medlem
zergrushs avatar
Vem säger att historien inte återupprepar sig...?
https://twitter.com/KevinMKruse/stat...48154560385025
Citat:
In May 1973, as the Watergate scandal deepened, Richard Nixon took the unusual step of making a general his new White House Chief of Staff.

Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Verkar som en del faktiskt står sig starka i sitt trosbudskap, i denna tid av profana prövningar?
2017-07-29, 00:57
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Another tweets that don´t age well

DoD har uttalat sig ang Trumpetens galenskap ang Transgender i militären

#Winning

Alltså på riktigt

Den här gången (av någon konstig anledning) har inte ens WH gömt varför man gjorde som man gjorde. Man ville alltså ha den fight, man ville att Dems skulle spendera tid på att diskutera detta. Det är en icke-fråga som Trump hoppas att Dems/MSM blåser upp. Jag vet inte om de lyckats (MuslimBan var mycket bättre i detta avseende), men det kan absolut fungera, åtminstone tillfälligt. Liberalernas butthurt kan bli hur lång som helst.

Man får på köpet religiösa's stöd och pengarna till TheWall av konservativa kongressen (Senaten?). Win-win liksom.
2017-07-29, 00:59
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Kan någon anti-Trump förklara varför sparkande av Priebus är dåligt eller tyder på kaos?

Han var alltså 'White House Chief of Staff', men det var uppenbart att han hade varken inflytande på eller respekt av Trump. Det vill säga att han inte kunde sköta sitt jobb väl. Det enda merit var egentligen att han var GOP:er. Men eftersom Trump verkar inte ha kunnat 'get along with GOP' vad är poängen att ha kvar Priebus?

Som jag förstår hörde Obamacare till Priebus' ansvarsområden. Han failade med den (tack och lov). Enligt media så har även Trump har sagt till Priebus för typ en månad sedan att han sparkas/omplaceras.

Däremot blir det kaos om Trump sparkar Sessions (och Muller då). Men roligt blir det också, det blir det

Trump, the Chaos' Candidate
Priebus avgick på egen begäran och därför faller allt i ditt inlägg (igen).
2017-07-29, 01:04
Medlem
zergrushs avatar
Aj då, det kostar på att vinna hela tiden...
https://twitter.com/PageSixEmily/sta...32501606658049
Citat:
Excl: Scaramucci's wife files for divorce after "his ruthless quest to get close to Trump, who she despises."
http://pagesix.com/2017/07/28/anthon...s-for-divorce/
2017-07-29, 01:05
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Obongocare är givetvis en skitfråga som ingen bryr sig om. Det viktiga är att brunskin hindras ifrån inresa och att förföljerser emot pervon inleds snarast! Jag längtar tills de första bålen tänds
Så du hoppas att Sessions överlever Donalds rage?
2017-07-29, 01:11
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ingen överlever Donalds rage. Donalds rage förtär både kött och sten.
Men då har du ingen som faktiskt gör något.... du har en dokusåpa och inget händer. Sessions har genomfört allt, som han kan, som DOnald lovat till skillnad från Donald som knappt utfört något...
2017-07-29, 01:12
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Aj då, det kostar på att vinna hela tiden...
https://twitter.com/PageSixEmily/sta...32501606658049

Påminn mig igen varför det där skulle vara av nyhetsvärde för någon som inte jobbar åt CNN eller DN?
2017-07-29, 01:17
Medlem
Jag såg en intervju med Reince Priebus.
Han var mycket försiktig, ville definitivt inte säga något negativt om Donald Trump eller sina kollegor.
Förmodligen ville han inte ha ett hästhuvud i sängen.
2017-07-29, 01:23
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Han var mycket försiktig, ville definitivt inte säga något negativt om Donald Trump eller sina kollegor.
Det är inte så konstigt då han vill vara kvar i GOP.
2017-07-29, 01:27
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer

Priebus är tydligen out :

Trump sparker stabssjef Reince Priebus
President Donald Trump sparker sin stabssjef Reince Priebus. General John F. Kelly, som har vært minister for innenlands sikkerhet, tar over.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/20...reince-priebus

Ja ni.., är nog bekymrad över utvecklingen skall sägas..
2017-07-29, 01:31
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Låter som att han gifte sig med en riktigt smutsig kommunisthora

Tråkigt för honom, men det är bara ännu en marionett, detta handlar om Trump den Store. Alla andra är biroller i Trumps stora segerturné!

Är du nån sorts femtekolonnare som vill kasta ett löjets skimmer över alla Trumpnissar?
Jag börjar tro det. Keep on, brother
2017-07-29, 01:33
Medlem
Hegernatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Är du nån sorts femtekolonnare som vill kasta ett löjets skimmer över alla Trumpnissar?
Jag börjar tro det. Keep on, brother
Nonsense. Jag är trogen, lojal och heder. Trumps seger är min dygd och jag står vid hans sida tills Ragnarök. Larger than life over here "brother"

Ni tror att Trump kommer avgå när som helst, men jag kan garantera dig att Trump kommer att sitta både perioder och längre. Det är slut med valen nu baby. Trump kommer att gripa tronen och segra. Ni underskattar hans efterföljares kärlek till honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in