2017-07-24, 17:04
Medlem
Voxra + Ecstasy

Vad är er erfarenhet av att kombinera dessa preparat? Senaste gången jag tog E gav den inte alls den effekt jag är van vid, beror det på Voxran? Tidigare har jag stått på SSRI och det har inte påverkat ruset. Hur lång tid behöver man göra uppehåll från Voxran i sådana fall?
Citera
2017-07-26, 17:09
Medlem
Suboxone + Eth lad ?
Någon som vet?
Citera
2017-07-28, 09:26
Medlem
Retornofdes avatar
Ladd och tjack i onsdags. Tänkte ta ett par korkar cocillana mot halsen idag.. Borde inte vara någon fara eller?
E förra helgen, men det är väl borta vid det här laget.
Citera
2017-07-29, 14:06
Medlem
kan man ta tjack om man tar oralin?? alltså om man har oralin utskrivet o går på de
Citera
2017-07-31, 02:03
Medlem
tjack + rivotril (klonazepam)?
Citera
2017-07-31, 02:10
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOBEM
Du kommer bli mindre tjackat och lugnare om du tar benso, men jag har aldrig hört att det skulle vara farligt. Om jag vore du så skulle jag vänta med bens tills tjoet börjar gå ur kroppen.
Citera
2017-07-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Du kommer bli mindre tjackat och lugnare om du tar benso, men jag har aldrig hört att det skulle vara farligt. Om jag vore du så skulle jag vänta med bens tills tjoet börjar gå ur kroppen.

Jag brukar landa på imovane (z-analog) eller diazepam i vanliga fall, men har ingen erfarenhet av klonazepam. Drog i mig tre st 2mg, värdelös benzo i min mening.
Citera
2017-08-01, 00:54
Medlem
MadAndLocos avatar
hur är det egentligen med Amph + Lyrica MixX !? äter Mirtazapin plus nån annan sorts Theralen typ (Alimazin nånting....) .

är det lugnt eller måste jag ta mig en StyrkeTår !!?

M v H . M a D
Citera
2017-08-01, 02:32
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BOBEM
Amfetamin och en lagom dos Klonazepam är en av mina favorit mixar när det kommer till uppåt droger. Så otroligt underbart! Fungerar perfekt både under ruset och när man ska landa på tjacket
Citera
2017-08-01, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Amfetamin och en lagom dos Klonazepam är en av mina favorit mixar när det kommer till uppåt droger. Så otroligt underbart! Fungerar perfekt både under ruset och när man ska landa på tjacket

För mig är de nästan ett måste att ha benzo till och efter tjack.
Pga ångest/sömnproblem.

Sen så vet jag vissa som har metamina/elvanse i kombination med benzo. Så borde väl inte vara någon större fara. Förutom att benz är beroendeframkallande

Någon som kan detdär med Subotex+Alkohol. Gått o småduttat 1,5 sub sen en vecka tillbaka. Va ren igår så borde väl va lugnt att supa nu?
Eller bör jag vänta tills imorgon?
Citera
2017-08-03, 22:51
Medlem
Har ätit ca 2 mg ikto per dag i 2 veckor. Igår tog jag 8 mg utspritt över dygnet, senaste tog jag kl 06.00 idag innan jag skulle sova. Har nu tagit 20mg oxy och en panocod. Är det chill om man tar 1mg ikto och 5-10mg oxy till? Ska vara vaken länge. Har ej någon tolerans på opiater.
Citera
2017-08-05, 05:05
Medlem
Vad får ni som provat för effekt av att blanda typ Xanor med tex 3-CMC? Förstör det ruset?

Alkohol och några linor katinonderivat brukar ju va störtskönt. Kanske bara är bra vid slutet så man kan sova eller när man vaknar o ångesten tittar fram.

Många gillar ju tjack o Benz men för MDMA verkar det bara blockera hela ruset? Hur kommer det sig?
Någon som mått bra ens av att blanda E o Benz?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in