2017-07-21, 23:20
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Du och dina 20.000 fränder vet inte ens innebörden av att leva i skräck, det ska vi se till lilla bubben.

Kom bara, jag har 4 generationer krypskyttar i släkten som skjutit ryssar till vardags, varför inte rikta okuläret västerut. Men du gör mig rädd , verkligen ditt lilla pojkfnask.
Citera
2017-07-21, 23:28
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Detta har jag också funderat kring: Är där någon som ens har kollat upp om dessa judar som påstås ha flytt, verkligen har flytt?
Att flytta till Israel till sol och värme bland sina egna, är inte detsamma som att fly. Visa fakta att dessa judar som lipat att de "flytt" Malmö eller Sverige, faktiskt har gjort det?

Finns absolut inget underlag. Låter snarare som en ny scam för att väcka skuldkänslor hos den redan korkade goyen med för mycket samvete, "vända kinden åt" och "älska sin fiende..."-bullshitmentaliteten taget ur den idiotiska religionen kristendomen.

Visa fakta säger du. När jag visar fakta så ruskar du av dig det som judisk propaganda eller fake news. Alltså är det dödfött att ens försöka med did eftersom du enbart litar på fascistiska tweets och dylika nättroll. Det blir ju enkelt för dig och din avart när allt som finns i bokform är judisk (dvs felaktigt) och man kan bara lita på högerexttema källor typ dailystormer. Alltså ni är ju så jävla blåsta så att ni bara bekräftar er egen skäva världsbild genom diffusa bloggar och sedan skriker "fake news" på allt annat. Tyvärr är ni för korkade så detta blir mitt sista inlägg åt er ärkekretiner. Men ni växer nog upp och ber om förlåtelse om 7-8 år
Citera
2017-07-21, 23:30
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Detta har jag också funderat kring: Är där någon som ens har kollat upp om dessa judar som påstås ha flytt, verkligen har flytt?
Att flytta till Israel till sol och värme bland sina egna, är inte detsamma som att fly. Visa fakta att dessa judar som lipat att de "flytt" Malmö eller Sverige, faktiskt har gjort det?

Finns absolut inget underlag. Låter snarare som en ny scam för att väcka skuldkänslor hos den redan korkade goyen med för mycket samvete, "vända kinden åt" och "älska sin fiende..."-bullshitmentaliteten taget ur den idiotiska religionen kristendomen.

Vänta lite nu, är kristendom idiotisk?
Citera
2017-07-21, 23:57
Medlem
Magnet83s avatar
Som väntat kunde Swanstein65 inte bemöta de argument och källor som jag och några andra framförde, de judiska debattstilen - som bara består av personangrepp, undanflykter, lögner, en total oförmåga att bemöta motdebattörerna på ett konkret sätt när det till och med levereras källor, och spam och trams i största allmänhet - har passerat gränsen för det parodiska. Nu påstår han att det blir hans sista inlägg här, jag har svårt att tro det man kan ju alltid hoppas. Jag klistrar in mitt inlägg som jag postade idag ännu en gång:
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Haha, juden Swanstein65 kör en favorit i repris genom att hänvisa till myten om "muslimska hatbrott mot judar" för att friskriva sitt folk från det väldokumenterade ansvar de har för dagens situation, så jävla patetisk och lögnaktig argumentation. Först och främst är påståendena om antisemitiska attacker överdriver, lögner och rena falsk flag-operationer vilket jag och många andra visat genom åren:

http://www.expressen.se/kvallsposten/har-ar-hatets-gata/

(FB) Verkliga hatbrott mot judar i Sverige?

Hela den tråden är fylld med bra exempel på manipulerade falskanmälningar.

Och så lite allmänt om s.k. hatbrott:

https://www.sydsvenskan.se/2011-02-09/malmopolisen-utbildas-om-hatbrott

Även om det fanns några belägg för denna extremt uppförstorade mediemyt bevisar det ingenting i sig, med samma resonemang kan inte svenskar, fransoser eller vita amerikaner ligga bakom någon massinvandring till sina respektive länder eftersom de drabbas ännu hårdare. Jag vet, jag skäms över att jag tvingas upprepa självklarheter, den här "debatten" borde ha avslutats för åratal sedan, bara för att judiska troll härjar i trådarna men jag kan helt enkelt inte alltid låta felaktigheter och lögner passera utan mothugg.
Citera
2017-07-22, 13:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Kom bara, jag har 4 generationer krypskyttar i släkten...
Jag har en bror som spelar gitarr och en syster som spelar piano. Det måste betyda att jag kommer bli en väldigt duktig kompositör om jag tar mig tid till att skriva noter.
Citera
2017-07-27, 09:31
Medlem
Linnaeusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExtremParanoia
Hur förhåller ni upplysta er till sions vises protokoll?
Jag har inte läst protokollet, men det ska tydligen vara väldigt träffande med processen i verkligheten enligt Henry Fords observationer. När protokollet hade skrivits i slutet av 1800-talet var det ju knappt någonting av det nämnda som hade slagit in. Den skrevs innan den ryska revolutionen inträffade, och protokollet ska ha nämnt någonting om en kommande revolution i Ryssland. Därmed är hävdelsen om att det skulle vara en "förfalskning vars syfte är att skapa antisemitism" inte direkt övertygande.
Citera
2017-07-27, 11:58
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linnaeuss
Jag har inte läst protokollet, men det ska tydligen vara väldigt träffande med processen i verkligheten enligt Henry Fords observationer. När protokollet hade skrivits i slutet av 1800-talet var det ju knappt någonting av det nämnda som hade slagit in. Den skrevs innan den ryska revolutionen inträffade, och protokollet ska ha nämnt någonting om en kommande revolution i Ryssland. Därmed är hävdelsen om att det skulle vara en "förfalskning vars syfte är att skapa antisemitism" inte direkt övertygande.

Man kan väl tillägga att det i protokollen måste ha varit det misslyckade revolutionsförsöket 1905 i Ryssland som åsyftades. Revolutionen som sedan lyckades 1917 var kraftigt försenad. Båda hade förövrigt den judiske Wall Street bankiren och Rotschildagenten Jacob Schiff som officiell sponsor.
Citera
2017-07-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linnaeuss

Hehe, vad klantigt att någon av rådsmedlemmarna glömde sitt exemplar på toaletten eller på någon bänk, eller hur fan det gick till. Så att hela deras hemliga plan på världsherravälde blev tillgänglig för allmänheten.
Citera
2017-07-27, 15:20
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Hehe, vad klantigt att någon av rådsmedlemmarna glömde sitt exemplar på toaletten eller på någon bänk, eller hur fan det gick till. Så att hela deras hemliga plan på världsherravälde blev tillgänglig för allmänheten.

Det måste ju ändå vara jobbigare för er judar. Särskilt som utvecklingen i världen därefter följde det protokollen beskrev med världskrig och judeledda röda revolutioner.
Citera
2017-07-27, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det måste ju ändå vara jobbigare för er judar. Särskilt som utvecklingen i världen därefter följde det protokollen beskrev med världskrig och judeledda röda revolutioner.

Som vanligt bekräftar du din egen sjukdom när du tycker dig se judar lite överallt.

Jag ska också skriva en text där jag med generella beskrivningar, helt utan detaljer, förutspår att det inom en icke bestämd tidsram kommer att inträffa krig, ekonomisk kris och någon form av revolution någonstans.

Lovar du att kalla mig profet om det skulle inträffa?
Senast redigerad av Laughlines 2017-07-27 kl. 15:36.
Citera
2017-07-27, 15:33
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
Som vanligt bekräftar du din egen sjukdom när du tycker dig se judar lite överallt.

Jag ska skriva en text där jag med generella beskrivningar, helt utan detaljer, förutspår att det inom en icke tidsbestämd tidsram kommer att inträffa krig, ekonomisk kris och någon form av revolution någonstans.

Lovar du att kalla mig profet om det skulle inträffa?

I ditt fall behövs ingen bekräftelse på din sjukdom. Endera är du jude och således definitionsmässigt psyksjuk eller så är du en psyksjuk filosemit. Inga normala icke-judar ägnar sig maniskt åt att grindvakta judiska sagoberättelser och lögner.

Ingen som läst protokollen ifrågasätter att den är skrämmande profetisk. Ja, visst kan du också skriva ihop en sådan text men sen får ju framtiden utvisa huruvida den slår in. Eller hur? För protokollen har vi ju facit i hand på vad som sen inträffade.
Citera
2017-07-28, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
I ditt fall behövs ingen bekräftelse på din sjukdom. Endera är du jude och således definitionsmässigt psyksjuk eller så är du en psyksjuk filosemit. Inga normala icke-judar ägnar sig maniskt åt att grindvakta judiska sagoberättelser och lögner.

Ingen som läst protokollen ifrågasätter att den är skrämmande profetisk. Ja, visst kan du också skriva ihop en sådan text men sen får ju framtiden utvisa huruvida den slår in. Eller hur? För protokollen har vi ju facit i hand på vad som sen inträffade.

Vad är det för psykisk sjukdom som judar föds med?

Ja det kommer i framtiden att startas krig, inträffa ekonomiska kriser och startas revolutioner. Då får du kalla mig profet eftersom jag skrev det i min text.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in