Citat:
Ursprungligen postat av
Swan65
Vem försöker du lura? Nån av era fåtal hitlervurmare? Det finns drygt 20000 judar i sverige och de är extremt utsatta precis som judar runtom västeuropa pga den muslimska invandringen. Således flyr judarna till Israel i aldrig förr skådade skaror. Så med din rubbade logik utsätter sig juden för någon form av självskadebeteende för att få en ursäkt för att få komma hem till Israel? I övrigt måste jag ge dig en reprimand vad gäller ditt ohyfsade språkbruk, på min tid hade du fått smaka pennalismen
Detta har jag också funderat kring: Är där någon som ens har kollat upp om dessa judar som påstås ha flytt, verkligen har flytt?
Att flytta till Israel till sol och värme bland sina egna, är inte detsamma som att fly. Visa fakta att dessa judar som lipat att de "flytt" Malmö eller Sverige, faktiskt har gjort det?
Finns absolut inget underlag. Låter snarare som en ny scam för att väcka skuldkänslor hos den redan korkade goyen med för mycket samvete, "vända kinden åt" och "älska sin fiende..."-bullshitmentaliteten taget ur den idiotiska religionen kristendomen.