2017-07-26, 19:58
Medlem
Inga mordvapen fanns i närheten. Vill inte säga vad förr vapen.

Åklagaren säger även att troligen kvinnan som skadat barnen.
Tv4play
Senast redigerad av werdo 2017-07-26 kl. 20:03.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Tror att mamman dödade för att sen döda sig själv, därför har man släppt mannen! Cased Closed!

Det verkar luta emot den slutsatsen om man läser vad som kommit ut i media.

Skönt för mannen att han nu är släppt och kan börja sörja ordentligt.
Tror att han har haft svårt för det när han varit inlåst för då har han bara koncentrerat sig på att komma ut eftersom han var oskyldig, vilken mardröm han har gått igenom och hoppas han kommer över detta.

Hoppas han har bra stöd av vänner och övriga för han lär behöva det.
Citera
Medlem
fluffypuffys avatar
Skrämmande utveckling.

Inga bidrag och kvinnan mördar sina barn o tar livet av sig.

Vi lär se måååååånga liknande fall framöver när bidragen försvinner och somalierna inte förmår att försörja sig själva.

Välkommen till verkligheten.

Tragiskt som faan.
Och ett råd till alla som tror att framtidsdrömmen finns i norr: nej, tyvärr. Här är det kallt, regnar o snöar för det mesta, och somalier får sällan jobb. Har du ingen mat så, har du ingen mat. Bidrag o skit är tyvärr snart ett minne blott.

Tragiskt
Citera
2017-07-26, 19:59
Medlem
Känner Bosnier(muslimer),de är inga mördare .Kände på mig att det var hon,stackars barn
Citera
2017-07-26, 20:00
Medlem
takfirs avatar
Stackars man sitta häktad oskyldig till mord på sin hustru och barn.
Citera
2017-07-26, 20:03
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bella23
Känner Bosnier(muslimer),de är inga mördare .Kände på mig att det var hon,stackars barn

Det finns nog mördare bland dom också ska du se. Men inte denna gång.
Citera
2017-07-26, 20:04
Medlem
Catings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Det verkar luta emot den slutsatsen om man läser vad som kommit ut i media.

Skönt för mannen att han nu är släppt och kan börja sörja ordentligt.
Tror att han har haft svårt för det när han varit inlåst för då har han bara koncentrerat sig på att komma ut eftersom han var oskyldig, vilken mardröm han har gått igenom och hoppas han kommer över detta.

Hoppas han har bra stöd av vänner och övriga för han lär behöva det.

Jag tror personligen jag hade struntat fullkomligt i var jag befann mig om hela min familj hade dött.
Arma människa... det här fallet berör på djupet.
Håller helt med i förhoppningen att han får allt stöd som är möjligt. Det är överjävligt omänskligt att behöva uppleva något sådant här
Citera
2017-07-26, 20:06
Medlem
Browndawgs avatar
Finns nog en övervägande risk att mannen kommer ta livet av sig. Men han är säkert erbjuden vård.
Citera
2017-07-26, 20:08
Medlem
Jag förstår inte häktningen och att sedan hovrätten avslog överklagandet. Då hade de ju inget starkt case i alla fall och ändå avslog till och med hovrätten överklagandet.
Citera
2017-07-26, 20:11
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Tänk att ha fått sina barn mördade och sen bli felaktigt anklagad också, vilken hemsk mardröm han har gått igenom.Detta kommer han aldrig att komma över.

Håller med dig, lider med mannen, hoppas han får krishjälp.
Trodde aldrig att kvinnan kallblodigt mördat sina egna barn, fy fan. Känner att jag mår dåligt av detta.
Citera
2017-07-26, 20:14
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Att en kvinna använder en kniv för att skära halsen av sina barn är väl ganska rått ändå?Men oftast så är ju en kniv lätt åtkomligt i ett hem som ett mordvapen.
Citera
2017-07-26, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Jag förstår inte häktningen och att sedan hovrätten avslog överklagandet. Då hade de ju inget starkt case i alla fall och ändå avslog till och med hovrätten överklagandet.

Det var väl att skadorna som kvinnan hade och inget vapen i närheten av henne som var skumt.

Så hon kanske inte ens skar sig själv? Hon kanske tände eld på sig själv? Eller glömde hon stänga av spisen? Hmmm....

Och kanske intressantaste, Visste inte mannen att dom skulle vräkas???
Senast redigerad av werdo 2017-07-26 kl. 20:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in