Citat:
Ursprungligen postat av
Martasson
Tror det har varit flera inne på förhör i samband med pilot. Jag har hört rykten om iallafall en som har varit inne. Och denna hade nämt att han skulle in på förhör till sina närmaste. Och detta tyder jag, som att det inte är pilot, för det fanns väl ingen i hans bekantskapskrets som vet något......
"Pilotmannen" säger i intervjun med Pernilla att han inte har nämnt något till familjen. Om detta stämmer kan ju ingen av "pilotmannens" anhöriga ha varit inne på förhör, för då skulle ju familjen veta. Eller så säger "pilotmannen" detta för att undvika spekulationer eller för att skydda familjen utåt, men familjen vet.
Det känns inte som att det i dagsläget finns någon endaste sak som talar emot att KGM är "pilotmannen". Bara Pernillas undvikande svar är illa nog. Och massreaktionen hos KGM:s nära familjemedlemmar är misstänksam. Sedan har vi då allt annat som har radats upp här i tråden de senaste dagarna.
Kan vi lita på att Freija21 vet säkert, nu då?
Om vi ligger rätt håller jag med en annan användare: Nu är det läge för polisen att ta in KGM (
om KGM är "pilotmannen") på nya förhör. Samma sak gäller hans syskon och före detta flickvän.
Om KGM är "pilotmannen" måste polisen agera: Det kan vara så att det är nu eller (kanske) aldrig som chansen finns!
Men som sagt: Bara om KGM är "pilotmannen".