2017-07-26, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av evaveva
Nej det framkom inte tokigt nog Hans mamma sa att han mådde dåligt och behövde prata med henne för att bli lugn och trygg.
Vem som ringde till vem , vet jag tyvärr inte.

Det är en ganska intressant uppgift. Det kan kanske ge en vink om vem som hade behov av att samtala med vem.
Citera
2017-07-26, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av April62
Det är en ganska intressant uppgift. Det kan kanske ge en vink om vem som hade behov av att samtala med vem.

Ja precis
Citera
2017-07-26, 02:00
Medlem
Citat:

Han ringde henne står det tidigare i tråden om jag inte missminner mig.

Han pratade med någon ( Mamman) när han sa: vi möts i Mjölby..
Inte med henne på tåget som vissa verkar tro..?
Citera
2017-07-26, 02:11
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Har det framkommit vem som ringde till vem. Var det Patrik eller var det modern som ringde?

Patrik ringde!
http://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/hon-var-den-sista-stt-prata-med-patrik-innan-han-f%C3%B6rsvann/ar-AAoOc1H?li=AAb2bl2&ocid=spartanntp
Senast redigerad av NinaBe 2017-07-26 kl. 02:13.
Citera
2017-07-26, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Han ringde henne står det tidigare i tråden om jag inte missminner mig.

Det kan ju förklara varför mobilen la av. Han hade tjötat upp både batteriet och veckopengen.
Citera
2017-07-26, 02:35
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Det kan ju förklara varför mobilen la av. Han hade tjötat upp både batteriet och veckopengen.

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.msn.com%2Fsv-se%2Fnyheter%2Finrikes%2Fhon-var-den-sista-stt-prata-med-p atrik-innan-han-f%25C3%25B6rsvann%2Far-AAoOc1H%3Fli%3DAAb2bl2%26amp%3Bocid%3Dspartanntp
Citera
2017-07-26, 06:43
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midfuckyou
Kan någon säga varför de skrivits typ 100 sidor senaste veckan?? Följt tråden dagligen typ fram tills för en vecka sedan, o nu har den exploderat o orkar inte läsa ikapp.
Vore tacksamt.
Ett flertal utsparkade medlemmar från Hitta Patrik har hittat hit. Kolla trådstarten så borde foton från där Patrik gått finnas tillagda och även översiktskartor.
Igår kom en ny artikel på MSN om kvinnan på tåget, där även ett gäng killar fanns. Kolla några sidor tillbaka så länkas den flitigt. Den har diskuterats på många sidor hela gårdagen.
Citera
2017-07-26, 06:53
Medlem
CallePhilles avatar
OM han sade "vi ses i Mjölby" i telefon, så kanske det var "vi hörs i Mjölby" som menades. Han skulle ringa sin mamma när han bytt tåg.
Citera
2017-07-26, 06:59
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Ett flertal utsparkade medlemmar från Hitta Patrik har hittat hit. Kolla trådstarten så borde foton från där Patrik gått finnas tillagda och även översiktskartor.
Igår kom en ny artikel på MSN om kvinnan på tåget, där även ett gäng killar fanns. Kolla några sidor tillbaka så länkas den flitigt. Den har diskuterats på många sidor hela gårdagen.

Här kommer länken i repris: http://www.msn.com/sv-se/nyheter/inrikes/hon-var-den-sista-stt-prata-med-patrik-innan-han-f%C3%B6rsvann/ar-AAoOc1H?li=AAb2bl2&ocid=spartanntp
Citera
2017-07-26, 07:10
Medlem
Nu har jag kanske missat nåt men fick uppfattningen att det verkade mycket tomt på tåget o att P o kvinnan nästan verkade ensamma i vagnen när tåget stannade. Är det då inte anmärkningsvärt att grabbarna sätter sig vid honom om det finns andra lediga platser ??? Eller satt han o kvinnan på varsin sida vid 4-platserna med bord i mitten? Verkar också konstigt att säga att vi ses i Mjölby om man åker med samma tåg o liksom hamnar på samma plats. Han verkar ju inte sagt det när han klev av...... En annan snurrig tanke är: om man utgår från filmen där han spelar stum, så verkar han gilla att se omgivningens reaktioner. Måtte detta inte vara nåt påhitt där han liksom faktiskt tänkt "vara försvunnen" o se vad som händer o att allt ihop blev en katastrof han aldrig kunnat föreställa sig. Vete tusan om jag någonsin skulle våga komma fram igen om jag var han 😱 Långsökt ja visst, men är mycket som är det i det här fallet.
Citera
2017-07-26, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carro22

Fast det har du nog missuppfattat. Det står så här i artikeln: "Under samtalet med kvinnan hade Patrik och hon sagt att de "skulle ses i Mjölby", där de alltså skulle byta tåg."
Citera
2017-07-26, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
OM han sade "vi ses i Mjölby" i telefon, så kanske det var "vi hörs i Mjölby" som menades. Han skulle ringa sin mamma när han bytt tåg.

"Under samtalet med kvinnan hade Patrik och hon sagt att de "skulle ses i Mjölby", där de alltså skulle byta tåg."
Citat från Nyheter 24
Senast redigerad av LeLLa 2017-07-26 kl. 08:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in