Citat:
Ursprungligen postat av
D.I.V.E
Man undrar vad dottern har för framtid?
Hon har ingen framtid. Hon har blivit våldtagen av en nigger. Hon kommer leva med det här minnet för resten av livet. Det kommer aldrig försvinna. Hon är en trasig själ.
Det är inte hennes fel, bara en till casualty i det sociala experimentet Sverige. Jag beklagar och önskar henne all lycka i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Syclone71
Undra vad mamman tänkte före hon släppte in noggern i lyan,, mer Likes på Facebook för att hon är så duktig?
Jaja. nu vet hon på dotterns bekostnad vad noggers är för skräp.
Nigger och nogger säger ni. Jag tycker vi ska vara korrekta i språkbruket och folk från Syrien är normalt inte några negrer. Kalla dem något med arab istället för det är vad de är, det går nog att komma på många mer passande nedsättande ord på det temat istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
Siegestor
Herregud. Vad fan har hänt med svenska kvinnor?
Bjuda hem ett gäng vuxna araber där ens unga döttrar bor.
Dottern blir våldtagen. Den äldre dottern säger till mamman. Hon tror inte ens på sin egen dotter och avfärdar det som oviktigt och säger att de troligtvis bara hånglar. Bara det är fan inte ens ok. En 14-årig tjej som hånglar med en arab på 25+.
Skicka hem männen, döttrarna ska omhändertas av socialtjänsten och sist men inte minst, häng ut mamman. Hon ska skämmas för resten av sitt liv. Ännu bättre vore det att stena henne till döds.
//Siegestor
Den där morsan är ju fan så man baxnar alltså, värre fall har jag inte hört om på länge. Det lär ju vara samma käring som inte ens ville anmäla våldtäkten, så många 14-åringar är det väl inte som blir våldtagna i samma hus som deras morsor ligger och sover i utan det är samma fall som nämndes i den nyss länkade tråden. Det hade i mina ögon inte varit ok om det så var en vit arisk prins på 25 år om jag hade en dotter som var 14 och än mindre ett helt gäng med araber, nä fy fan...