2017-07-25, 19:44
Medlem
Herregud. Vad fan har hänt med svenska kvinnor?
Bjuda hem ett gäng vuxna araber där ens unga döttrar bor.
Dottern blir våldtagen. Den äldre dottern säger till mamman. Hon tror inte ens på sin egen dotter och avfärdar det som oviktigt och säger att de troligtvis bara hånglar. Bara det är fan inte ens ok. En 14-årig tjej som hånglar med en arab på 25+.

Skicka hem männen, döttrarna ska omhändertas av socialtjänsten och sist men inte minst, häng ut mamman. Hon ska skämmas för resten av sitt liv. Ännu bättre vore det att stena henne till döds.

//Siegestor
Citera
2017-07-25, 19:45
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tickledelta
Så sant. Det är sådant här som händer när kärnfamiljen är splittrad.

Jag är inte ett jäkla dugg förvånad, ensamstående kvinnor är helt värdelösa på att uppfostra barn, de kan för fan inte ens ta hand om sig själva, hur ska de kunna ta hand om ett barn?

Vidrigt är bara förnamnet. Ensamstående borde få sina barn tagna ifrån sig.
Håll du din okunniga lilla djävla fittkäft stängd! Jag är själv uppvuxen med en ensamstående mor och det var då fan inget fel på varken uppväxt eller uppfostran och jag vet hur många exempel som helst förutom mig själv på folk som vuxit upp till rättskaffens människor trots att farsan inte varit närvarande under uppväxten. Idiot!

Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Häng ut den där korkade subban.
Om det bara vore mamman som blev uthängd hade jag sagt som du, hon har uppträtt klandervärt så in i helvete och förtjänar uthängning men i samma stund som hon hängs ut skulle även brottsoffret, en minderårig tjej hängas ut och det är väl ändå inte rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
En användare här på Flashback postade i april i år en historia som är väldigt lik denna. Om det rör sig om samma fall, är mamman ifråga - eller har åtminstone varit - SFI-lärare;

(FB) Svensk tonåring sov över hos flyktingbarn, våldtogs av två, Uppsala 2017-02-22
Om det som står där stämmer och gäller detta fall så ska alltså mamman ha tvekat på att ens anmäla fallet. Helt djävla vansinnigt om det nu stämmer.
Citera
2017-07-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
beklämmande, men vem blir längre förvånad? Morsan var väl en av "det goda folket". Men jag tycker jag känner igen det här från nåt år sen, samma sak hände i Skåne eller??? samma case?
Det är mer sannolikt en kåt (än god) batikhäxa det handlar om.

Vissa kåthäxor får jackpot, som Johanna Möller, som både fick importsex och flera miljoner från svenska skattebetalare för "flykting"boendena.

Den aktuella häxan verkar ha kammat noll, det verkar som att "flyktingen" var mer sugen på den fjortonåriga dottern.
Citera
2017-07-25, 19:59
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.I.V.E
Man undrar vad dottern har för framtid?

Hon har ingen framtid. Hon har blivit våldtagen av en nigger. Hon kommer leva med det här minnet för resten av livet. Det kommer aldrig försvinna. Hon är en trasig själ.

Det är inte hennes fel, bara en till casualty i det sociala experimentet Sverige. Jag beklagar och önskar henne all lycka i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Undra vad mamman tänkte före hon släppte in noggern i lyan,, mer Likes på Facebook för att hon är så duktig?
Jaja. nu vet hon på dotterns bekostnad vad noggers är för skräp.
Nigger och nogger säger ni. Jag tycker vi ska vara korrekta i språkbruket och folk från Syrien är normalt inte några negrer. Kalla dem något med arab istället för det är vad de är, det går nog att komma på många mer passande nedsättande ord på det temat istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Dottern blir våldtagen. Den äldre dottern säger till mamman. Hon tror inte ens på sin egen dotter och avfärdar det som oviktigt och säger att de troligtvis bara hånglar. Bara det är fan inte ens ok. En 14-årig tjej som hånglar med en arab på 25+.

Skicka hem männen, döttrarna ska omhändertas av socialtjänsten och sist men inte minst, häng ut mamman. Hon ska skämmas för resten av sitt liv. Ännu bättre vore det att stena henne till döds.

//Siegestor
Den där morsan är ju fan så man baxnar alltså, värre fall har jag inte hört om på länge. Det lär ju vara samma käring som inte ens ville anmäla våldtäkten, så många 14-åringar är det väl inte som blir våldtagna i samma hus som deras morsor ligger och sover i utan det är samma fall som nämndes i den nyss länkade tråden. Det hade i mina ögon inte varit ok om det så var en vit arisk prins på 25 år om jag hade en dotter som var 14 och än mindre ett helt gäng med araber, nä fy fan...
Citera
2017-07-25, 20:03
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Tänk om Aktuellt hade berättat om detta i en nyhetssändning. Vilken jäkla hysteri det hade blivit, dels eftersom fler vaknat ur dvalan och dels bland alla vänsteräckel som börjat oja sig över SVT.
Citera
2017-07-25, 20:04
Medlem
Baalzamons avatar
Undrar vad dotterns far tycker om saken? Hade det varit jag hade jag varit vansinnig...
Citera
2017-07-25, 20:06
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor

//Siegestor

Som jag redan påpekat i tråden är det socialtjänsten i kommunen som placerat en våldtäktsarab hemma hos dem. För dem är det inget konstigt med det. Kanske har nya ensamkommande redan flyttat in och håller på att våldta dottern i denna stund.
Citera
2017-07-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baalzamon
Undrar vad dotterns far tycker om saken? Hade det varit jag hade jag varit vansinnig...

Sådana kvinnor informerar inte männen de ludrar ut sig till om graviditeter, inte ens om de visste förnamnet på den man som bjudit henne på en urvattnad öl.
Citera
2017-07-25, 20:14
Medlem
Någon som kan hänga ut syriern OCH mamman? Många idioter har man läst om, men det här måste ta mig fan vara en av de vidrigaste mest idiotiska äckliga batikhäxor som jag läst om. Denna "mamma" ska inte ha några barn över huvud taget. SINNESSJUKT!
Citera
2017-07-25, 20:15
Medlem
Det är olyckligt hur många kvinnor i Sverige beter sig och offrar sina samt andras döttrar på bland annat detta vis. För många räckte det med en arrangerad propagandabild på en drunknad pojke för att acceptera besinningslös okontrollerad folkvandring av icke-européer till Sverige, andra behöver utöver det bearbetas genom att exempelvis se en ”kändis” gråta bland hungriga svarta barn. Hysterikor med rösträtt har inte visat sig vara sunt.

Nämner detta eftersom mödrarna i centrum för den offervåg bland landets unga och dessa hemska sentida fall, omöjligen kan vara någonting annat än ”lika värda”-arketypen.

Är det för övrigt rutin att HIV-testa offren för mångfaldsmöte än? Om inte är det nog tänkt att epidemin skall komma som en chock om ett par årtionden.

/kamrat
Citera
2017-07-25, 20:36
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Citat:
Man får helt enkelt inte utvisa personer till vissa platser som de skulle utvisas till om de utvisades härifrån. Då blir de inte utvisade, säger hon.

Iran avrättar våldtäktsmän. I avsaknad av mera information utgår jag med det citatet från åklagaren ifrån att han är på rymmen från den iranska rättvisan.

Alternativt Eritrea. Därifrån har också våldtäktsmän goda grunder att fly för sitt liv.
Citera
2017-07-25, 20:37
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nigger och nogger säger ni. Jag tycker vi ska vara korrekta i språkbruket och folk från Syrien är normalt inte några negrer.
Stämmer nog. Men många negrer som kommer till sverige kan påstå att de kommer från syrien som papperslösa ensamkommande skäggbarn eftersom de då fått PUT. Men du har rätt i att en del behöver vara tydligare när de gissar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in