2017-07-25, 19:07
Medlem
En användare här på Flashback postade i april i år en historia som är väldigt lik denna. Om det rör sig om samma fall, är mamman ifråga - eller har åtminstone varit - SFI-lärare;

Citat:
Jobbade med en kvinna som var SFI lärare och hon lät sin 14-åriga dotter hänga med hennes elever både på jobbet och privat. Det är ju så fina människor. Jag kan ju säga att hennes dotter kommer nog aldrig bli sig själv efter en skaplig "festkväll" med ett gäng araber. Sen att kvinnan i fråga inte ens ville anmäla för "de visste ju inte att det var fel" är lika sjukt, personligen tycker jag att kvinnan gott och väl kunde få ett nackskott.

Innan dottern vart utnyttjad påpekade jag och ett par andra att det inte är lämpligt att en blond flicka på 14 år umgås med vuxna män så var vi rasister. Jag påpekade att om jag haft barn i den åldern så spelar det ingen roll om det är invandrare eller svenskar, i helvete heller att hon ska umgås med äldre på det viset.
(FB) Svensk tonåring sov över hos flyktingbarn, våldtogs av två, Uppsala 2017-02-22
Citera
2017-07-25, 19:09
Medlem
I den nuvarande versionen utav artikeln döms denna invandrare till hela 10 månaders fängelse. och 115.000 kr. Kul för offret att höra att gärningsmannen släpps fri efter mindre än ett år.
Citera
2017-07-25, 19:10
Medlem
Browngreeneyess avatar
Oansvarigt av mamman att bjuda in dom till sig med sin tonårsdotter hemma. Jag begriper inte hur man kan vara sådant apånhuvudet?
Citera
2017-07-25, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timazz
I den nuvarande versionen utav artikeln döms denna invandrare till hela 10 månaders fängelse. och 115.000 kr. Kul för offret att höra att gärningsmannen släpps fri efter mindre än ett år.

2 år och 10 månader fick han. Ute efter nästan 2 år.
Citera
2017-07-25, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
En användare här på Flashback postade i april i år en historia som är väldigt lik denna. Om det rör sig om samma fall, är mamman ifråga - eller har åtminstone varit - SFI-lärare;

(FB) Svensk tonåring sov över hos flyktingbarn, våldtogs av två, Uppsala 2017-02-22

Uppsala och Surhammar ligger ändå en bit ifrån varandra. Kan ju vara 2 olika fall. Tragiskt men sannolikt.

Edit; I det fallet var det en 17 åring som är dömd och ska utvisas. Alltså ett annat fall.
Senast redigerad av AgileSnark 2017-07-25 kl. 19:18.
Citera
2017-07-25, 19:16
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Jag tror inte att hans TUT kommer att förnyas 2019, eller möjligen förlängas till att han suttit av sitt straff, och det är säkert därför man inte kan yrka på utvisning. Känns rimligt.

Ut ska han ju dock, vedervärdiga kräk.

När det är dags att förnya hans TUT så har han blivit kristen i fängelset och får stanna. Det har hänt tidigare och kommer hända igen.

Jag tycker synd om flickan men vad är det för mamma som låter männen dricka sprit med två barn. Dessutom går hon och lägger sig, hon trodde kanske att han skulle komma in till henne.
Citera
2017-07-25, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Uppsala och Surhammar ligger ändå en bit ifrån varandra. Kan ju vara 2 olika fall. Tragiskt men sannolikt.
Som jag tolkar inlägget jag länkade till handlar den händelsen om ett fristående fall och har inget att göra med Uppsala-fallet som den tråden annars handlar om. Det kan alltså röra sig om denna.
Citera
2017-07-25, 19:26
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Vad är det här för något jävla nys om att araben inte "får" utvisas?

http://www.friatider.se/bj-d-hem-flyktingbarn-d-v-ldtogs-14-riga-dottern
Det är med största sannolikhet Migrationsverkets yttrande i utvisningsfrågan åklagaren syftar på. Troligen kommer ju dock araben från några års semester i Italien eller Grekland.
Citera
2017-07-25, 19:27
Medlem
ganglere2s avatar
Inget förvånande. Saker som detta sker mycket oftare än vad som framkommer.

Se mitt tidigare inlägg i en annan tråd.

(FB) Afghan våldtog och misshandlade flicka dömd 2017-06-30 - utvisad

Pk-folket är sådana.
Citera
2017-07-25, 19:33
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark

Edit; I det fallet var det en 17 åring som är dömd och ska utvisas. Alltså ett annat fall.
Nu läste du nog inte mer än trådrubriken. Det var användaren reffi som berättade om ett fall som han kände till med en 14-åring, alltså inte 17-åringen som den tråden handlade om vilket gör att det mycket väl kan ha handlat om detta fall.
Citera
2017-07-25, 19:35
Medlem
Vad är det för några nötter egentligen? Tror de att det skulle öka deras chanser på något sätt att få medborgarskap och ett liv på bidrag? Det är bara att önska dem lycka till över utvisningen och bättre tur nästa gång de ska fotvandra till Europa som numera är en aningens mer slutet, än vad det var för 2 år sedan.
Citera
2017-07-25, 19:44
Medlem
Undra vad mamman tänkte före hon släppte in noggern i lyan,, mer Likes på Facebook för att hon är så duktig?
Jaja. nu vet hon på dotterns bekostnad vad noggers är för skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in